Unde se află cele şapte sedii ale Primăriei Constanţa şi ce servicii şi direcţii „adăpostesc“
Unde se află cele şapte sedii ale Primăriei Constanţa şi ce servicii şi direcţii „adăpostesc“
05 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
8588
Marime text
Primăria Constanţa a operat, recent, câteva schimbări la nivelul sediilor. Motivul: unele spaţii deveniseră neadecvate pentru desfăşurarea activităţilor specifice. Municipalitatea a anunţat, totodată, că vrea să închirieze sedii pentru Direcţia Poliţia Locală - Corp Control şi pentru Serviciul de Autoritate Tutelară.
În acest moment, Primăria Constanţa îşi desfăşoară activitatea în şapte sedii, după cum urmează: sediul principal, situat pe bulevardul Tomis nr. 51; Centrul de Informare Cetăţeni, cu sediul în incinta City Park Mall (aripa nouă), etaj 1. În cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni funcţionează un birou de informaţii, unde se primesc solicitări legate de activitatea următoarelor direcţii/servicii: Direcţia Urbanism, Serviciul Autorizare Operatori Economici, Direcţia Autorizare şi Sprijin Operatori Economici, Direcţia Patrimoniu şi Cadastru, Direcţia Gestionare Servicii Publice, Direcţia Administraţie Publică Locală, Direcţia Generală Poliţia Locală, Direcţia Achiziţii şi Investiţii, Compartiment Implementare Programe Locuinţe şi Consiliul Local Constanţa.
În cel de-al treilea sediu, situat pe strada Amzacea nr. 13, funcţionează următoarele departamente: Direcţia Generală Poliţia Locală, Serviciul de Sprijinire şi Îndrumare a Asociaţiilor de Proprietari şi Serviciul Autoritate Tutelară.
În sediul de pe strada Ştefan Mihăileanu nr. 10 funcţionează Direcţia Gestionare Servicii Publice, iar în sediul de pe strada Mihai Eminescu nr. 20 - Serviciul Stare Civilă.
În cel de-al şaselea sediu al municipalităţii, de pe strada Cuza Voda nr. 27, a fost mutată Direcţia Organizare Evenimente Culturale, Sportive şi Sociale şi Direcţia Tehnic Administrativ, în timp ce în sediul de pe strada Bărăganului nr. 24 îşi desfăşoară activitatea Serviciul Gestionare Cimitire.
În acest moment, Primăria Constanţa îşi desfăşoară activitatea în şapte sedii, după cum urmează: sediul principal, situat pe bulevardul Tomis nr. 51; Centrul de Informare Cetăţeni, cu sediul în incinta City Park Mall (aripa nouă), etaj 1. În cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni funcţionează un birou de informaţii, unde se primesc solicitări legate de activitatea următoarelor direcţii/servicii: Direcţia Urbanism, Serviciul Autorizare Operatori Economici, Direcţia Autorizare şi Sprijin Operatori Economici, Direcţia Patrimoniu şi Cadastru, Direcţia Gestionare Servicii Publice, Direcţia Administraţie Publică Locală, Direcţia Generală Poliţia Locală, Direcţia Achiziţii şi Investiţii, Compartiment Implementare Programe Locuinţe şi Consiliul Local Constanţa.
În cel de-al treilea sediu, situat pe strada Amzacea nr. 13, funcţionează următoarele departamente: Direcţia Generală Poliţia Locală, Serviciul de Sprijinire şi Îndrumare a Asociaţiilor de Proprietari şi Serviciul Autoritate Tutelară.
În sediul de pe strada Ştefan Mihăileanu nr. 10 funcţionează Direcţia Gestionare Servicii Publice, iar în sediul de pe strada Mihai Eminescu nr. 20 - Serviciul Stare Civilă.
În cel de-al şaselea sediu al municipalităţii, de pe strada Cuza Voda nr. 27, a fost mutată Direcţia Organizare Evenimente Culturale, Sportive şi Sociale şi Direcţia Tehnic Administrativ, în timp ce în sediul de pe strada Bărăganului nr. 24 îşi desfăşoară activitatea Serviciul Gestionare Cimitire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- fani 05 Oct, 2017 10:08 Mai "usurati" schema angajatilor la STAT fratilor ! Aveti mai multi ca primaria Berlin .Incredibil ,ce fac oare prin birouri atatia functionarasi ?