Uzun ia în derâdere comisia. Se apropie raportul final! Mircea Dobre trage un semnal de alarmă - „Dacă trebuie ceva îmbunătăţit, acest lucru vizează comportamentul şi comunicarea conducerii SPIT!“
Uzun ia în derâdere comisia. Se apropie raportul final!: Mircea Dobre trage un semnal de alarmă - „Dacă trebuie
12 Apr, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3934
Marime text
Comisia de verificare a activităţii Serviciului Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa s-a reunit, ieri, într-o nouă şedinţă. Membrii comisiei au cerut documente suplimentare conducerii SPIT Constanţa, documente care vizează spaţiile în care au fost mutate birourile administrative ale serviciului, dar şi listele cu furnizori, pe care conducerea Serviciului Public de Impozite şi Taxe refuză să le pună la dispoziţie, pe motiv că fotocopierea tuturor documentelor solicitate de comisie blochează activitatea curentă a instituţiei. O parte a documentelor au fost analizate în şedinţa de ieri. Pentru altele, conducerea SPIT şi directorul executiv, Virginia Uzun, i-a trimis pe cei trei membri ai comisiei să consulte SEAP, acolo unde, cu răbdare, vor identifica lista furnizorilor serviciului. La insistenţele comisiei, într-un final, conducerea SPIT a trimis o listă cu numele unor firme furnizoare pe ultimul an. Raportul Curţii de Conturi a fost repovestit de reprezentanţii SPIT pentru membrii comisiei, şi nu prezentat în original.
Vă reamintim că din această comisie fac parte consilierii locali Cristina Văsii (PNL), Mircea Dobre (PSD) şi Secil Cantaragiu (PMP).
„O nouă şedinţă va avea loc în următoarea perioadă, ocazie cu care va fi fixată şi data pentru prezentarea raportului final“, ne-a precizat Cristina Văsii, reprezentantul PNL.
La următoarea şedinţă vor fi prezenţi şi revoluţionari constănţeni, care, deşi, potrivit legii, sunt scutiţi de plata unor impozite, anul acesta au primit înştiinţări de plată. Aceştia au încercat să-şi rezolve problemele direct la sediul instituţiei, însă, pentru că au fost refuzaţi, au apelat la sprijinul Comisiei de verificare a activităţii SPIT, ne-a precizat Secil Cantaragiu.
Contactat telefonic, Mircea Dobre, de la PSD, a spus că, cel mai probabil, dacă toţi cei trei membri ai comisiei vor avea un punct de vedere unitar, va fi un raport comun, dacă nu, fiecare va elabora propriul raport. „Judecând după eficienţă, ce putem reproşa SPIT? Au încasări de aproape 97% taxe şi impozite. Dacă trebuie ceva îmbunătăţit, acest lucru vizează comportamentul şi comunicarea conducerii acestui serviciu“, a precizat Dobre.
Pe de altă parte, reprezentantul PMP din comisie consideră că, în privinţa sediului închiriat de pe bulevardul Tomis, va propune să se găsească o altă soluţie, odată cu expirarea contractului aflat în derulare. „În ceea ce priveşte sediul de pe Sulmona, la fel, această chestiune trebuie reglementată. Primarul Decebal Făgădău a spus că acea zonă va deveni pietonală. Pe de altă parte, nu se justifică plata unei chirii atât de mari, în condiţiile în care în acel sediu nu activează decât 40 de angajaţi“, a mai spus Cantaragiu.
Vă reamintim că din această comisie fac parte consilierii locali Cristina Văsii (PNL), Mircea Dobre (PSD) şi Secil Cantaragiu (PMP).
„O nouă şedinţă va avea loc în următoarea perioadă, ocazie cu care va fi fixată şi data pentru prezentarea raportului final“, ne-a precizat Cristina Văsii, reprezentantul PNL.
La următoarea şedinţă vor fi prezenţi şi revoluţionari constănţeni, care, deşi, potrivit legii, sunt scutiţi de plata unor impozite, anul acesta au primit înştiinţări de plată. Aceştia au încercat să-şi rezolve problemele direct la sediul instituţiei, însă, pentru că au fost refuzaţi, au apelat la sprijinul Comisiei de verificare a activităţii SPIT, ne-a precizat Secil Cantaragiu.
Contactat telefonic, Mircea Dobre, de la PSD, a spus că, cel mai probabil, dacă toţi cei trei membri ai comisiei vor avea un punct de vedere unitar, va fi un raport comun, dacă nu, fiecare va elabora propriul raport. „Judecând după eficienţă, ce putem reproşa SPIT? Au încasări de aproape 97% taxe şi impozite. Dacă trebuie ceva îmbunătăţit, acest lucru vizează comportamentul şi comunicarea conducerii acestui serviciu“, a precizat Dobre.
Pe de altă parte, reprezentantul PMP din comisie consideră că, în privinţa sediului închiriat de pe bulevardul Tomis, va propune să se găsească o altă soluţie, odată cu expirarea contractului aflat în derulare. „În ceea ce priveşte sediul de pe Sulmona, la fel, această chestiune trebuie reglementată. Primarul Decebal Făgădău a spus că acea zonă va deveni pietonală. Pe de altă parte, nu se justifică plata unei chirii atât de mari, în condiţiile în care în acel sediu nu activează decât 40 de angajaţi“, a mai spus Cantaragiu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii