Licitatia pentru prestarea activitatii de salvamar pe litoral s-a incheiat
Licitatia pentru prestarea activitatii de salvamar pe litoral s-a incheiat
25 Apr, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
753
Marime text
Rezultatele vor fi cunoscute abia vineri * Pana astazi la ora 14.00 ofertele mai pot fi completate
Directia Apelor "Dobrogea-Litoral" a organizat, ieri, o noua licitatie pentru prestarea serviciilor de salvamar pe intreg litoralul romanesc. Ieri a fost ultima zi de depunere a ofertelor. Caietul de sarcini a fost cumparat de opt firme care au ca obiect de activitate salvamarul, insa la licitatia propriu-zisa s-au prezentat doar sapte firme, aceleasi ca si la prima runda a licitatiei ce s-a desfasurat la inceputul acestei luni. Atunci, firmele au fost respinse si, implicit, licitatia anulata din cauza ofertelor financiare exagerate, precum si din cauza neindeplinirii tuturor conditiilor impuse de organizator, respectiv Directia Apelor "Dobrogea-Litoral". Prin urmare, a fost necesara o a doua licitatie. Andrei Antohi, director tehnic in cadrul DADL, a declarat ca, la aceasta ora, are loc evaluarea ofertelor depuse. De asemenea, s-a mai acordat un termen, respectiv astazi, la ora 14.00, timp in care ofertantii mai pot face completari la oferte. In aceste conditii, Andrei Antohi a precizat ca rezultatele finale ale licitatiei vor fi cunoscute abia vineri, 25 aprilie, la pranz. Documentatia de licitatie elaborata pentru prima licitatie ce s-a desfasurat in data de 7.04.2003 a fost valabila si pentru licitatia de ieri. "Activitatea va fi preluata de firme specializate cu care vom face contracte. Este vorba de cei care au mai lucrat, in general, in acest domeniu al salvamarului. Contractul ce se va incheia intre directie si agentul economic desemnat sa desfasoare activitate de salvamar va prevedea ca acesta sa beneficieze de dotarea integrala prevazuta in hotararea de guvern care reglementeaza aceasta activitate. Sigur ca noi ne vom ocupa de coordonarea si controlul intregii activitati, iar plata catre aceste firme va fi facuta in functie de confirmarea activitatii lor. Pentru a participa la licitatie, prin caietul de sarcini s-a impus ca firmele sa fi avut activitate similara si, de asemenea, sa fi avut o cifra de afaceri substantiala in anii anteriori", a precizat Andrei Antohi, director tehnic in cadrul Directiei Apelor "Dobrogea-Litoral". La a doua licitatie, insa, lucrurile au fost putin diferite decat la prima, in sensul ca ofertele s-au putut depune pentru fiecare statiune, nemaifiind obligatorie prezentarea ofertelor pe module.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii