Apel la transparenţă Cum a atribuit Primăria Constanţa aproximativ 1,5 milioane de lei pentru Fashion Summer Festival Mamaia (document)
Apel la transparenţă: Cum a atribuit Primăria Constanţa aproximativ 1,5 milioane de lei pentru Fashion Summer
10 Jun, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4618
Marime text
Transparenţa publică nu ar trebui, sub nicio formă, să rămână la stadiul unei lozinci îmbrăţişate de politicieni doar sub costumul de slogan de campanie, ci ar trebui să devină o realitate. Tocmai de aceea, ZIUA de Constanţa vă prezintă, la obiect, activitatea pe plan economic a diferitelor direcţii şi instituţii finanţate din bani publici, astfel încât constănţenii să aibă acces neîngrădit la informaţii legate de ce se întâmplă cu banii lor şi cine sunt beneficiarii contractelor cu statul. Facem precizarea că listele privind licitaţiile şi contractele cu atribuire directă despre care vom vorbi sunt cele puse la dispoziţie de fiecare instituţie în parte, aşa cum ne-au fost transmise, iar eventuale neconcordanţe ori inadvertenţe nu ne aparţin.
Continuăm să vă prezentăm, astăzi, contractele din fonduri nerambursabile încheiate de Primăria Constanţa. În 2015, Primăria Municipiului Constanţa a încheiat şase contracte de finanţare nerambursabilă în valoare totală de 4.116.626 de lei, printre care şi contractul de finanţare nerambursabilă nr. 105316/24.07.2015 cu
SC Tourism Promotion Events SRL, în vederea susţinerii spectacolelor organizate cu ocazia evenimentului Fashion Summer Festival Mamaia 2015. Firmei i-a fost atribuită suma de 1.488.600 de lei.
Tourism Promotion Events SRL a reuşit să pună mâna pe un contract după ce, pe 30 iunie, s-a desfăşurat sesiunea de selecţie a ofertelor pentru atribuirea contractelor de finanţare din fonduri nerambursabile necesare organizării şi desfăşurării evenimentului Fashion Summer Festival Mamaia 2015.
Declarată câştigătoare de comisia de selecţie a ofertelor, formată din Liviu Pătraşcu - preşedinte, Liviu Manolache - membru, Doina Păuleanu - membru, Diana Dardac - membru şi Călin Hanţiu - membru, Tourism Promotion Events SRL a organizat Fashion Summer Festival Mamaia 2015 în perioada 31 iulie - 30 august. În intervalul 31 iulie - 2 august, au fost organizate prezentări de modă ale designerilor români, în Piaţeta Cazino Mamaia, între 14 şi 16 august s-a desfăşurat un spectacol de modă internaţională, iar între 28 şi 30 august a avut loc, la Mamaia, Baby Fashion Weekend, potrivit raportului de activitate final al evenimentului. În 2015 nu s-a mai organizat, ca în anii anteriori, Gala Premiilor Fashion TV, dar diverşi artişti au susţinut concerte în fiecare seară, după spectacole.
Doar SC Tourism Promotion Events SRL şi SC Textil - Pil Desing SRL s-au încadrat în data şi ora-limită de depunere a ofertelor. În etapa de clarificări, SC Textil nu a prezentat toată documentaţia solicitată şi a fost descalificată. Valoarea fondurilor solicitate de SC Tourism Promotion Events SRL a fost de 1.654.000 de lei fără TVA, din care aportul propriu al firmei era de 165.400 de lei, reprezentând 11,11% din valoarea finanţării solicitate. Cu 80 de puncte, firma administrată de Gabriel Andrei Vasile şi-a adjudecat oferta.
Colaboratorii SC Tourism Promotion Events în derularea evenimentului au fost, printre alţii: SC FTV RO SRL, SC Alsacian Group SRL, SC SOTI Neptun SRL, SC Bivolul Advertising SRL, SC Mikomedia Center The Art of Entertainment SRL, SC Top Model Management Transilvania Fashion SRL, SC Marbo Trade SRL, SC Studio Video Art, SC Art Focus International SRL, SC X-Alter Event SRL, Dante International SA, SC Five Holding SRL, SC Triton SRL, etc.
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza procesul-verbal, raportul procedurii de atribuire şi raportul de activitate final al Fashion Summer Festival Mamaia 2015.
Continuăm să vă prezentăm, astăzi, contractele din fonduri nerambursabile încheiate de Primăria Constanţa. În 2015, Primăria Municipiului Constanţa a încheiat şase contracte de finanţare nerambursabilă în valoare totală de 4.116.626 de lei, printre care şi contractul de finanţare nerambursabilă nr. 105316/24.07.2015 cu
SC Tourism Promotion Events SRL, în vederea susţinerii spectacolelor organizate cu ocazia evenimentului Fashion Summer Festival Mamaia 2015. Firmei i-a fost atribuită suma de 1.488.600 de lei.
Ce a făcut SC Tourism Promotion Events SRL în 2015 pentru Constanţa?
A organizat evenimentul Fashion Summer Festival Mamaia 2015 şi o serie de spectacole în perioada 31 iulie - 30 august, activităţi pentru care a primit aproximativ 1,5 milioane de lei. De organizarea spectacolelor estivale 2015 s-a ocupat firma Arasound SRL.Tourism Promotion Events SRL a reuşit să pună mâna pe un contract după ce, pe 30 iunie, s-a desfăşurat sesiunea de selecţie a ofertelor pentru atribuirea contractelor de finanţare din fonduri nerambursabile necesare organizării şi desfăşurării evenimentului Fashion Summer Festival Mamaia 2015.
Declarată câştigătoare de comisia de selecţie a ofertelor, formată din Liviu Pătraşcu - preşedinte, Liviu Manolache - membru, Doina Păuleanu - membru, Diana Dardac - membru şi Călin Hanţiu - membru, Tourism Promotion Events SRL a organizat Fashion Summer Festival Mamaia 2015 în perioada 31 iulie - 30 august. În intervalul 31 iulie - 2 august, au fost organizate prezentări de modă ale designerilor români, în Piaţeta Cazino Mamaia, între 14 şi 16 august s-a desfăşurat un spectacol de modă internaţională, iar între 28 şi 30 august a avut loc, la Mamaia, Baby Fashion Weekend, potrivit raportului de activitate final al evenimentului. În 2015 nu s-a mai organizat, ca în anii anteriori, Gala Premiilor Fashion TV, dar diverşi artişti au susţinut concerte în fiecare seară, după spectacole.
Trei oferte, una câştigătoare
Pentru selecţia ofertelor în vederea atribuirii contractului de finanţare cu fonduri nerambursabile pentru susţinerea evenimentului Fashion Summer Festival Mamaia 2015 au solicitat documentaţia necesară participării la procedura de selecţie de atribuire a fondurilor financiare nerambursabile următoarele persoane juridice: SC Tourism Promotion Events SRL, SC Textil - Pil Desing SRL şi SC ASIS Mapamond SRL.Doar SC Tourism Promotion Events SRL şi SC Textil - Pil Desing SRL s-au încadrat în data şi ora-limită de depunere a ofertelor. În etapa de clarificări, SC Textil nu a prezentat toată documentaţia solicitată şi a fost descalificată. Valoarea fondurilor solicitate de SC Tourism Promotion Events SRL a fost de 1.654.000 de lei fără TVA, din care aportul propriu al firmei era de 165.400 de lei, reprezentând 11,11% din valoarea finanţării solicitate. Cu 80 de puncte, firma administrată de Gabriel Andrei Vasile şi-a adjudecat oferta.
Colaboratorii SC Tourism Promotion Events în derularea evenimentului au fost, printre alţii: SC FTV RO SRL, SC Alsacian Group SRL, SC SOTI Neptun SRL, SC Bivolul Advertising SRL, SC Mikomedia Center The Art of Entertainment SRL, SC Top Model Management Transilvania Fashion SRL, SC Marbo Trade SRL, SC Studio Video Art, SC Art Focus International SRL, SC X-Alter Event SRL, Dante International SA, SC Five Holding SRL, SC Triton SRL, etc.
Despre SC Tourism Promotion Events SRL
Potrivit datelor de la Registrul Comerţului valabile la 9 iulie 2015, firma funcţionează în municipiul Constanţa, în baza unui contract de comodat. Unicul asociat şi administrator este Gabriel Andrei Vasile, născut în 1983, în Constanţa, care nu mai apare implicat în nicio altă firmă. Obiectul principal de activitate al firmei vizează „activităţi suport pentru interpretare artistică (spectacole)“.În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza procesul-verbal, raportul procedurii de atribuire şi raportul de activitate final al Fashion Summer Festival Mamaia 2015.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii