Cui a atribuit contracte Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Constanţa în anul 2015 (I) (documente)
Cui a atribuit contracte Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Constanţa în anul 2015 (I) (documente)
16 Jun, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
5525
Marime text
Transparenţa publică nu ar trebui, sub nicio formă, să rămână la stadiul unei lozinci îmbrăţişate cu drag de politicieni doar sub costumul de slogan de campanie, ci ar trebui să devină o realitate.
Tocmai de aceea, ZIUA de Constanţa vă prezintă, la obiect, activitatea pe plan economic a diferitelor direcţii şi instituţii finanţate din bani publici, astfel încât constănţenii să aibă acces neîngrădit la informaţii legate de ce se întâmplă cu banii lor şi cine sunt beneficiarii contractelor cu statul. Facem precizarea că listele privind licitaţiile şi contractele cu atribuire directă despre care vom vorbi sunt cele puse la dispoziţie de fiecare instituţie în parte, aşa cum ne-au fost transmise, iar eventuale neconcordanţe ori inadvertenţe nu ne aparţin.
Continuăm astăzi prezentarea Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Constanţa, care ne-a transmis lista celor 119 contracte de achiziţii publice atribuite prin cumpărare directă în anul 2015.
SC Zip Escort SRL a beneficiat de un contract în valoare de 68.640 de lei, care a început pe 19 mai 2015 şi s-a finalizat pe 31 decembrie 2015, obiectul fiind „servicii de pază“. Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 30 mai a.c., SC Zip Escort SRL a fost înfiinţată în anul 1997 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris este de 300 de lei, integral vărsat. Ca asociaţi persoane fizice figurează Iulian Radu, născut pe 24 iunie 1970, în Constanţa, şi Zoe Paula Radu, născută pe 12 mai 1970, la Constanţa. Administrator este Cristian Constantin Gheorghe, născut pe 21 iunie 1972, la Constanţa. Domeniul principal de activitate al SC Zip Escort SRL este „activităţi de protecţie şi gardă“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2015, SC Zip Escort SRL a avut o cifră de afaceri netă de 32.831.209 lei, profit net - 4.963.998 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 993.
Pe parcursul anului, DJST Constanţa a încheiat cu Selgros Cash & Carry SRL 44 de contracte, pentru achiziţia următoarelor produse şi servicii: „scaune pal Oana“ (8.466 de lei, 21 - 23 mai), „mese pal Oana“ (7.257 de lei, 21 - 23 mai), „maşină de gheaţă Whirpool 40 kg“ (2.490 de lei, 4 - 6 iunie), „saltele pat“ (16.121 de lei, 12 - 14 iunie), „Dolplast scaune Oana“ (8.466 de lei, 12 - 14 iunie), „prosoape pentru corp - faţă“ (37.771,6 lei, 18 - 21 iunie), „perne“ (6.852,5 lei, 19 - 21 iunie), „furculiţe“ (360 de lei, 19 - 21 iunie), „linguri“ (360 de lei, 19 - 21 iunie), „linguriţe“ (288 de lei, 19 - 21 iunie), „cuţite de masă“ (795 de lei, 19 - 21 iunie), „farfurii“ (1.932 de lei, 19 - 21 iunie), „pahare“ (603 lei, 19 - 21 iunie), „spălător vase“ (1.411,2 lei, 23 - 25 iunie), „masă lucru“ (1.886,92 de lei, 23 - 25 iunie), „plită pe gaz cu 6 ochiuri“ (6.209,6 lei, 24 - 26 iunie), „plită pe gaz cu 4 ochiuri“ (5.080,56 lei, 24 - 26 iunie), „ladă frigorifică“ (5.846,35 lei, 24 - 26 iunie), „saltele pat“ (3.224,2 lei, 1 - 3 iulie), „şezlong plastic“ (1.933,8 lei, 3 - 5 iulie), „feliatoare alimente“ (1.774,02 lei, 28 - 30 iulie), „saltele pat 90 X 200“ (9.120 de lei, 16 - 19 noiembrie), „saltele pat 160 X 200“ (945 de lei, 16 - 19 noiembrie), „farfurii mari întinse“ (1.377 de lei, 18 - 21 decembrie), „farfurii mici întinse“ (1.281 de lei, 18 - 21 decembrie), „boluri multifuncţionale“ (2.055 de lei, 18 - 21 decembrie), „platouri ovale 33 cm“ (1.354,50 de lei, 18 - 21 decembrie), „platouri ovale 36 cm“ (1.071,70 de lei, 18 - 21 decembrie), „furculiţe“ (723 de lei, 18 - 21 decembrie), „linguri“ (723 de lei, 18 - 21 decembrie), „linguriţe“ (408 lei, 18 - 21 decembrie), „blendere“ (1.128,88 lei, 18 - 21 decembrie), „cuţite“ (1.860 de lei, 18 - 21 decembrie), „maşină de tocat“ (806,37 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare apă“ (215,88 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare vin“ (182,28 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare 250 ml“ (202,44 de lei, 18 - 21 decembrie), „scaune“ (7.787 de lei, 22 - 23 decembrie), „feliatoare“ (1.427,34 de lei, 28 - 30 decembrie), „mixere planetar“ (1.048,31 de lei, 28 - 30 decembrie), „maşini de tocat“ (4.475,55 de lei, 28 - 30 decembrie), „feliatoare“ (2.015,96 de lei, 28 - 30 decembrie), „mixere planetar“ (2.580,48 de lei, 28 - 30 decembrie) şi „furnizare alimente“ (1.199.772,70 de lei, 22 mai - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 11 iunie a.c., Selgros Cash & Carry SRL a fost înfiinţată în anul 2001 şi are sediul social în municipiul Braşov. Capitalul social subscris este de 288.272.740 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană juridică este Transgourmet Central and Eastern Europe GMBH, cu sediul social în Germania. Ca administratori figurează Matthew John Casar, cetăţean german, născut pe 29 decembrie 1962, la Dornreichenbach, Alexandru Vlad, născut pe 26 aprilie 1974, la Braşov, şi Herwig - Adolf Arvay, cetăţean român, născut pe 19 aprilie 1975, la Braşov. Domeniul principal de activitate al Selgros Cash & Carry SRL este „comerţ cu ridicata nespecializat de produse alimentare, băuturi şi tutun“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, Selgros Cash & Carry SRL a avut o cifră de afaceri netă de 3.296.805.068 de lei, un profit net de 25.255.245 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 4.039.
Domus Nuvo SRL a beneficiat de la DJST Constanţa de zece contracte, astfel: „paturi (somiere) şi saltele“ (36.936 de lei, 25 mai - 4 iunie), „dulapuri 2 uşi, dulapuri 3 uşi, dulapuri 1 uşă, paturi“ (41.320 de lei, 12 - 18 iunie), „paturi“ (3.600 de lei, 6 - 9 iulie), „canapele şi fotolii“ (10.000 de lei, 17 - 20 decembrie), „paturi“ (18.000 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri 3 uşi“ (1.440 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri 2 uşi“ (4.480 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri încastrate“ (772 de lei, 29 - 31 decembrie), „dulapuri încastrate cu uşi“ (10.512 lei, 29 - 31 decembrie) şi „lucrări de reparaţie recepţie“ (7.876 de lei, 29 - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 11 iunie a.c., Domus Nuvo SRL a fost înfiinţată în anul 1994 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Roxana Uzum - Neculae, născută pe 28 noiembrie 1978, în Constanţa. Domeniul principal de activitate al Domus Nuvo SRL este „fabricarea de mobilă n.c.a.“, iar text suplimentar la activitatea principală este „producţia altor tipuri de mobilier“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, Domus Nuvo SRL a avut o cifră de afaceri netă de 13.894.076 de lei, un profit net de 44.683 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 125.
SC GMC Profi-Clean SRL a oferit „servicii deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie“, pe baza a trei contracte, în valoare de 44.772 de lei (valabil în perioada 12 iunie - 12 iulie), 9.216 lei (7 - 15 august) şi 20.418,4 lei (3 - 10 septembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 21 mai a.c., GMC Profi-Clean SRL a fost înfiinţată în anul 2014 şi are sediul social în oraşul tulcean Babadag. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Mihai Caraman, născut pe 22 martie 1983, la Babadag. Domeniul principal de activitate al GMC Profi-Clean SRL este „lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, GMC Profi-Clean SRL a avut o cifră de afaceri netă de 94.963 de lei şi un profit net de 68.201 lei.
Între DJST Constanţa şi SC Fulvex Exim SRL a fost încheiat un contract în valoare de 50.000 de lei, cu obiectul „servicii de spălătorie lenjerie“, între 1 iulie şi 31 decembrie.
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 13 mai a.c., Fulvex Exim SRL a fost înfiinţată în anul 1992 şi are sediul social în Constanţa. Capitalul social subscris este de 1.000 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Maria Alpetri, născută pe 23 ianuarie 1947, în Slobozia (judeţul Ialomiţa). Domeniul principal de activitate al Fulvex Exim SRL este „spălarea şi curăţarea (uscată) articolelor textile şi a produselor din blană“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2015, Fulvex Exim SRL a avut o cifră de afaceri netă de 958.013 lei, pierdere netă - 127.729 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 20.
SC Mario Industry Conf SRL a fost beneficiarul a patru contracte de achiziţii publice atribuite prin cumpărare directă. Contractele au avut obiectele: „lucrări de hidroizolaţie“ (51.240 de lei, 10 - 31 iulie), „lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Restaurant Sport“ (4.479,24 de lei, 26 - 30 noiembrie), „lucrări de renovare la CA 2 Mai“ (65.000 de lei, 24 - 31 decembrie) şi „lucrări de renovare la CA 2 Mai - finisaje“ (100.000 de lei, 29 - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 10 iunie a.c., SC Mario Industry Conf SRL a fost înfiinţată în anul 2015 şi are sediul social în localitatea constănţeană Satu Nou. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Cosmin Adrian Mihail, născut pe 20 august 1987, la Medgidia. Domeniul principal de activitate al SC Mario Industry Conf SRL este „fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, SC Mario Industry Conf SRL a avut o cifră de afaceri netă de 892.098 de lei, un profit net de 49.479 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 6.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta lista contractelor atribuite prin cumpărare directă de DJST Constanţa în anul 2014, astfel cum ne-a fost pusă la dispoziţie de instituţie.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Tocmai de aceea, ZIUA de Constanţa vă prezintă, la obiect, activitatea pe plan economic a diferitelor direcţii şi instituţii finanţate din bani publici, astfel încât constănţenii să aibă acces neîngrădit la informaţii legate de ce se întâmplă cu banii lor şi cine sunt beneficiarii contractelor cu statul. Facem precizarea că listele privind licitaţiile şi contractele cu atribuire directă despre care vom vorbi sunt cele puse la dispoziţie de fiecare instituţie în parte, aşa cum ne-au fost transmise, iar eventuale neconcordanţe ori inadvertenţe nu ne aparţin.
Continuăm astăzi prezentarea Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Constanţa, care ne-a transmis lista celor 119 contracte de achiziţii publice atribuite prin cumpărare directă în anul 2015.
SC Zip Escort SRL a beneficiat de un contract în valoare de 68.640 de lei, care a început pe 19 mai 2015 şi s-a finalizat pe 31 decembrie 2015, obiectul fiind „servicii de pază“. Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 30 mai a.c., SC Zip Escort SRL a fost înfiinţată în anul 1997 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris este de 300 de lei, integral vărsat. Ca asociaţi persoane fizice figurează Iulian Radu, născut pe 24 iunie 1970, în Constanţa, şi Zoe Paula Radu, născută pe 12 mai 1970, la Constanţa. Administrator este Cristian Constantin Gheorghe, născut pe 21 iunie 1972, la Constanţa. Domeniul principal de activitate al SC Zip Escort SRL este „activităţi de protecţie şi gardă“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2015, SC Zip Escort SRL a avut o cifră de afaceri netă de 32.831.209 lei, profit net - 4.963.998 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 993.
Pe parcursul anului, DJST Constanţa a încheiat cu Selgros Cash & Carry SRL 44 de contracte, pentru achiziţia următoarelor produse şi servicii: „scaune pal Oana“ (8.466 de lei, 21 - 23 mai), „mese pal Oana“ (7.257 de lei, 21 - 23 mai), „maşină de gheaţă Whirpool 40 kg“ (2.490 de lei, 4 - 6 iunie), „saltele pat“ (16.121 de lei, 12 - 14 iunie), „Dolplast scaune Oana“ (8.466 de lei, 12 - 14 iunie), „prosoape pentru corp - faţă“ (37.771,6 lei, 18 - 21 iunie), „perne“ (6.852,5 lei, 19 - 21 iunie), „furculiţe“ (360 de lei, 19 - 21 iunie), „linguri“ (360 de lei, 19 - 21 iunie), „linguriţe“ (288 de lei, 19 - 21 iunie), „cuţite de masă“ (795 de lei, 19 - 21 iunie), „farfurii“ (1.932 de lei, 19 - 21 iunie), „pahare“ (603 lei, 19 - 21 iunie), „spălător vase“ (1.411,2 lei, 23 - 25 iunie), „masă lucru“ (1.886,92 de lei, 23 - 25 iunie), „plită pe gaz cu 6 ochiuri“ (6.209,6 lei, 24 - 26 iunie), „plită pe gaz cu 4 ochiuri“ (5.080,56 lei, 24 - 26 iunie), „ladă frigorifică“ (5.846,35 lei, 24 - 26 iunie), „saltele pat“ (3.224,2 lei, 1 - 3 iulie), „şezlong plastic“ (1.933,8 lei, 3 - 5 iulie), „feliatoare alimente“ (1.774,02 lei, 28 - 30 iulie), „saltele pat 90 X 200“ (9.120 de lei, 16 - 19 noiembrie), „saltele pat 160 X 200“ (945 de lei, 16 - 19 noiembrie), „farfurii mari întinse“ (1.377 de lei, 18 - 21 decembrie), „farfurii mici întinse“ (1.281 de lei, 18 - 21 decembrie), „boluri multifuncţionale“ (2.055 de lei, 18 - 21 decembrie), „platouri ovale 33 cm“ (1.354,50 de lei, 18 - 21 decembrie), „platouri ovale 36 cm“ (1.071,70 de lei, 18 - 21 decembrie), „furculiţe“ (723 de lei, 18 - 21 decembrie), „linguri“ (723 de lei, 18 - 21 decembrie), „linguriţe“ (408 lei, 18 - 21 decembrie), „blendere“ (1.128,88 lei, 18 - 21 decembrie), „cuţite“ (1.860 de lei, 18 - 21 decembrie), „maşină de tocat“ (806,37 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare apă“ (215,88 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare vin“ (182,28 de lei, 18 - 21 decembrie), „pahare 250 ml“ (202,44 de lei, 18 - 21 decembrie), „scaune“ (7.787 de lei, 22 - 23 decembrie), „feliatoare“ (1.427,34 de lei, 28 - 30 decembrie), „mixere planetar“ (1.048,31 de lei, 28 - 30 decembrie), „maşini de tocat“ (4.475,55 de lei, 28 - 30 decembrie), „feliatoare“ (2.015,96 de lei, 28 - 30 decembrie), „mixere planetar“ (2.580,48 de lei, 28 - 30 decembrie) şi „furnizare alimente“ (1.199.772,70 de lei, 22 mai - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 11 iunie a.c., Selgros Cash & Carry SRL a fost înfiinţată în anul 2001 şi are sediul social în municipiul Braşov. Capitalul social subscris este de 288.272.740 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană juridică este Transgourmet Central and Eastern Europe GMBH, cu sediul social în Germania. Ca administratori figurează Matthew John Casar, cetăţean german, născut pe 29 decembrie 1962, la Dornreichenbach, Alexandru Vlad, născut pe 26 aprilie 1974, la Braşov, şi Herwig - Adolf Arvay, cetăţean român, născut pe 19 aprilie 1975, la Braşov. Domeniul principal de activitate al Selgros Cash & Carry SRL este „comerţ cu ridicata nespecializat de produse alimentare, băuturi şi tutun“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, Selgros Cash & Carry SRL a avut o cifră de afaceri netă de 3.296.805.068 de lei, un profit net de 25.255.245 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 4.039.
Domus Nuvo SRL a beneficiat de la DJST Constanţa de zece contracte, astfel: „paturi (somiere) şi saltele“ (36.936 de lei, 25 mai - 4 iunie), „dulapuri 2 uşi, dulapuri 3 uşi, dulapuri 1 uşă, paturi“ (41.320 de lei, 12 - 18 iunie), „paturi“ (3.600 de lei, 6 - 9 iulie), „canapele şi fotolii“ (10.000 de lei, 17 - 20 decembrie), „paturi“ (18.000 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri 3 uşi“ (1.440 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri 2 uşi“ (4.480 de lei, 28 - 30 decembrie), „dulapuri încastrate“ (772 de lei, 29 - 31 decembrie), „dulapuri încastrate cu uşi“ (10.512 lei, 29 - 31 decembrie) şi „lucrări de reparaţie recepţie“ (7.876 de lei, 29 - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 11 iunie a.c., Domus Nuvo SRL a fost înfiinţată în anul 1994 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Roxana Uzum - Neculae, născută pe 28 noiembrie 1978, în Constanţa. Domeniul principal de activitate al Domus Nuvo SRL este „fabricarea de mobilă n.c.a.“, iar text suplimentar la activitatea principală este „producţia altor tipuri de mobilier“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, Domus Nuvo SRL a avut o cifră de afaceri netă de 13.894.076 de lei, un profit net de 44.683 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 125.
SC GMC Profi-Clean SRL a oferit „servicii deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie“, pe baza a trei contracte, în valoare de 44.772 de lei (valabil în perioada 12 iunie - 12 iulie), 9.216 lei (7 - 15 august) şi 20.418,4 lei (3 - 10 septembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 21 mai a.c., GMC Profi-Clean SRL a fost înfiinţată în anul 2014 şi are sediul social în oraşul tulcean Babadag. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Mihai Caraman, născut pe 22 martie 1983, la Babadag. Domeniul principal de activitate al GMC Profi-Clean SRL este „lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, GMC Profi-Clean SRL a avut o cifră de afaceri netă de 94.963 de lei şi un profit net de 68.201 lei.
Între DJST Constanţa şi SC Fulvex Exim SRL a fost încheiat un contract în valoare de 50.000 de lei, cu obiectul „servicii de spălătorie lenjerie“, între 1 iulie şi 31 decembrie.
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 13 mai a.c., Fulvex Exim SRL a fost înfiinţată în anul 1992 şi are sediul social în Constanţa. Capitalul social subscris este de 1.000 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Maria Alpetri, născută pe 23 ianuarie 1947, în Slobozia (judeţul Ialomiţa). Domeniul principal de activitate al Fulvex Exim SRL este „spălarea şi curăţarea (uscată) articolelor textile şi a produselor din blană“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2015, Fulvex Exim SRL a avut o cifră de afaceri netă de 958.013 lei, pierdere netă - 127.729 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 20.
SC Mario Industry Conf SRL a fost beneficiarul a patru contracte de achiziţii publice atribuite prin cumpărare directă. Contractele au avut obiectele: „lucrări de hidroizolaţie“ (51.240 de lei, 10 - 31 iulie), „lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Restaurant Sport“ (4.479,24 de lei, 26 - 30 noiembrie), „lucrări de renovare la CA 2 Mai“ (65.000 de lei, 24 - 31 decembrie) şi „lucrări de renovare la CA 2 Mai - finisaje“ (100.000 de lei, 29 - 31 decembrie).
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 10 iunie a.c., SC Mario Industry Conf SRL a fost înfiinţată în anul 2015 şi are sediul social în localitatea constănţeană Satu Nou. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică şi administrator este Cosmin Adrian Mihail, născut pe 20 august 1987, la Medgidia. Domeniul principal de activitate al SC Mario Industry Conf SRL este „fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice“. Potrivit Ministerului Finanţelor Publice, în 2016, SC Mario Industry Conf SRL a avut o cifră de afaceri netă de 892.098 de lei, un profit net de 49.479 de lei, iar numărul mediu de salariaţi a fost 6.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta lista contractelor atribuite prin cumpărare directă de DJST Constanţa în anul 2014, astfel cum ne-a fost pusă la dispoziţie de instituţie.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii