„Grosul“ s-a împărţit între o televiziune şi o firmă radiată Cum a luat „A lu’ Mamaia“ banii Primăriei Constanţa (documente)
„Grosul“ s-a împărţit între o televiziune şi o firmă radiată: Cum a luat „A lu’ Mamaia“ banii
09 May, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
11756
Marime text
Doar două firme s-au prezentat în anul 2014 la procedura de selecţie a ofertelor pentru atribuirea contractului de finanţare din fonduri nerambursabile pentru proiectul „Mamaia este hitul verii“. Este vorba despre celebra procedură prin care „a luat naştere“ melodia „A lu’ Mamaia“, interpretată de Delia şi Speak. Potrivit procesului-verbal încheiat la ședința de deschidere a ofertelor, a fost vorba despre Vip Models & Events SRL şi Art Focus Internaţional SRL.
Comisia de evaluare
Din comisia de evaluare au făcut parte Petrică Munteanu - preşedinte, Virgil Iosif, Liviu Manolache, Călin Hanţiu şi Diana Dardac - membri, numiţi prin dispoziţie de primar. Din raportul procedurii de atribuire reiese faptul că Art Focus Internaţional SRL nu a depus documentele solicitate, şi anume certificatul emis de Serviciul Public de Impozite şi Taxe de plată a datoriilor către bugetul local, scrisori de recomandare care să dovedească experienţa în organizarea unor evenimente asemănătoare şi nici dovada depunerii situaţiei financiare la 31.12.2013. Astfel, singurul calificat a fost celălalt ofertant, şi anume Vip Models & Events SRL, care a întrunit un punctaj de doar 60 de puncte. Aceasta a venit cu o ofertă de 675.000 de lei fără TVA.Potrivit ofertei depuse de această firmă, banii aveau să fie cheltuiţi pe crearea unei piese interpretate de Delia şi Speak, produsă de HaHaHa Production (casa de producţie a lui Smiley), având o durată precisă de trei minute şi 14 secunde. Videoclipul realizat în format HD avea să fie filmat în staţiunea Mamaia, iar promovarea urma să fie făcută la TV - pe canalul B1 TV, în presa scrisă - în publicaţiile tabloide Spy şi Ciao şi la radio - Radio Zu. De asemenea, piesa avea să răsune în boxe în cluburile Ego, Le Gaga, Loft, Puro Beach şi Crema din Mamaia şi The Story, La Brasserie, Player şi Bamboo din capitală.
Foarte interesant este că în mediul online, promovarea avea să se facă pe pagina de Facebook Mamaia Oficial „Mamaia - este hitul verii“, pagină de care nici Facebook şi nici Google nu mai ştie dacă există ori dacă a existat vreodată. Proiectul mai includea reinterpretarea vechilor ilustrate de la mare în mediul online, crearea unui cont de Instagram şi promovarea imnului pe canalul de YouTube.
Roxana Nemeş a rămas… nepromovată
De cealaltă parte, firma declarată perdantă, Art Focus Internaţional SRL, propunea o piesă în interpretarea Roxanei Nemeş, produsă de Petre Năstase, de cel mult trei minute, organizarea unui eveniment de lansare a piesei într-un club din Mamaia, promovare în presa scrisă prin comunicate, promovare la radio şi la TV, la care se adaugă şi promovare în mass-media şi promovare în online pe pagina „Mamaia este hitul verii“.Dacă până acum obişnuiam să publicăm doar aceste două documente, procesul-verbal şi raportul procedurii, începând de astăzi vă facem cunoscute şi detalii din raportul final de activitate pentru „Mamaia este hitul verii“. Acest raport final de activitate a fost întocmit pe baza proiectului „Mamaia este hitul verii“, desfăşurat în perioada 1.05.2014 - 30.08.2014. Conform contractului, primul pas în desfăşurarea proiectului a fost producţia efectivă a imnului „Mamaia este hitul verii“.
Cum s-au distribuit banii „lu’ Mamaia“
„În data de 1 mai, odată cu deschiderea sezonului în staţiunea Mamaia, a fost lansat imnul «Mamaia este hitul verii». Imnul a fost postat la miezul nopţii, pe platforma de Facebook dedicată special proiectului - Mamaia Este Hitul Verii. Ziua de 1 mai a fost ziua în care s-au înregistrat cele mai multe Iike-uri ale paginii. Pe pagina de Facebook s-au postat cele mai frumoase locuri din Mamaia, vizitatorii au fost informaţi despre cele mai tari petreceri, şi, de asemenea, au fost postate poze spectaculoase de la carnavaluri. Ataşat contului de Facebook s-a creat şi contul de Instagram (pe contul de Instagram predomină pozele de la diferite evenimente din cluburile din Mamaia, precum şi poze cu interpreţii melodiei «Mamaia este hitul verii»)“, explică organizatorii.Potrivit aceluiaşi document, găzduirea şi administrarea conturilor de Facebook şi de Instagram de promovare a clipului melodiei vor fi gratuite pe o perioadă de trei ani. Doar că din mai 2014 şi până în mai 2016 s-au scurs doar doi ani şi nu a mai rămas nimic din pagina de Facebook menţionată de organizatori - „Mamaia este hitul verii“. Actul a fost semnat de administratorul Vip Models & Events SRL, Monica Munteanu, în calitate de asociat unic şi administrator, firma având ca obiect de activitate „organizarea expoziţiilor, târgurilor şi congreselor“.
În ceea ce priveşte firma Vip Models & Events, aceasta şi-a schimbat denumirea în Strategic Events & Communication SRL, fondată în anul 2004 de câtre Monica Munteanu, născută în 1983, la Bucureşti. În prezent, în firmă apare aceeaşi persoană, Monica Munteanu Ducarroz.
Conform raportului financiar sintetic, ataşat aceluiaşi document, cei mai mulţi bani au fost încasaţi de firma Premium Management, care, din cei 675.000 de lei, a luat 205.150 de lei, 3,04 lei şi alţi 2.336,06 lei doar pentru consultanţă management publicitar, realizare concept grafic promovare, promovare presă scrisă - în revistele Spy şi Ciao şi consultanţă marketing. Alţi 132.707,9 lei au mers către B1 TV Channel SRL pentru promovare TV, în timp ce Ha Ha Ha Produciton, firma lui Smiley, care a compus şi produs piesa, a încasat doar 111.600 de lei. SC Evil Twin Studio SRL a primit pentru pre-producţia şi post-producţia videoclipului 83.644 de lei, iar Tuio Social Media SRL a luat 139.560 de lei pentru consultanţă şi management social media, promovare online, crearea paginii de Facebook Mamaia Oficial şi pentru lansarea şi promovarea imnului.
Cât despre Premium Management, firma care a luat grosul acestui contract, potrivit datelor la zi de la Registrul Comerţului, aceasta a fost înfiinţată în 2004, iar la finele lui 2014 era deja radiată. Societatea are ca obiect de activitate „consultanţă pentru afaceri şi management“ şi avea sediul în Bucureşti. Aceasta a fost înfiinţată de Marin Semionov, născut în 1979, care nu mai apare în nicio firmă.
Cât despre firma care se ocupa de partea de social media a proiectului, Tuio Social Media, aceasta are sediul în satul Izvorani din Ilfov şi îi are în prezent ca asociaţi pe Andrei Vladimir Gingirov (20%) şi Ludwig Adrian Petre (80%), acesta din urmă fiind şi administratorul firmei, ce are ca obiect de activitate „prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii