Străzile din Negru Vodă, modernizate de o firmă „abonată” la contracte cu primării din judeţul Constanţa (documente)
Străzile din Negru Vodă, modernizate de o firmă „abonată” la contracte cu primării din judeţul Constanţa
11 Dec, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
6232
Marime text
Primăria oraşului Negru Vodă atribuia, anul trecut, un contract de execuţie lucrări pentru proiectul „Reabilitare şi modernizare străzi în oraşul Negru Vodă şi General Toshevo, România - Bulgaria Cross - border Road MIS - ETC 324”.
Din comisia de evaluare a ofertelor au făcut parte preşedintele Petre Ştefan, cu drept de vot, şi membrii Cosmin Bujor, Viorica Stănoiu, Gabriel Barbu, Nicoleta Marin. De asemenea, au fost cooptaţi şi doi experţi, prin dispoziţia primarului, şi anume Eugenia Drăghici şi Costică Moraru.
Deschiderea ofertelor a avut loc la sediul autorităţii contractante, la Negru Vodă, pe şoseaua Mangaliei nr. 13, în ziua de 18 noiembrie 2014, în prezenţa membrilor comisiei de evaluare şi a reprezentanţilor împuterniciţi ai ofertanţilor.
În termenul-limită, au depus oferte următorii operatori economici: SC Daf Trans SRL, în asociere cu SC Comprest Util SRL (reprezentant Octavian Niculae), SC Dami Procons International SRL (reprezentant Valentin Răducanu), SC Construcţii Nuclearo Electrice SA, în asociere cu SC Teloxim Con SRL (reprezentant Mărioara Caradima), Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, în asociere cu Geomarco Construct SRL (reprezentantMircea Calu), SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA (reprezentant Nicolae Fotu), SC Oyl Company Holding AG SRL (reprezentant Marius Adrian Anton), SC Autoprima Serv SRL (reprezentant Ovidiu Voiculescu) şi SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL (reprezentant Ilie Diaconu).
Oferte cu... probleme
În perioada 19-24 noiembrie 2014, comisia de evaluare s-a reunit şi a analizat documentele de calificare depuse iniţial de ofertanţi. Ca urmare a evaluării ofertei depuse de SC Daf Trans SRL, în asociere cu SC Comprest Util SRL, s-a constatat că ofertantul NU a prezentat şi „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”, valori care trebuiau cuprinse în procentul de cheltuieli indirecte aferente lucrării.
Probleme au fost şi la oferta depusă de SC Dami Procons International SRL, care NU conţinea toate elementele solicitate în fişa de date a achiziţiei, respectiv nu a nominalizat formaţiile de lucru, utilajele, transportul şi materialele. Totodată, nu a prezentat şi „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”.
A urmat operatorul economic SC Construcţii Nuclearo Electrice SA, în asociere cu SC Teloxim Con SRL. Nici aici oferta NU conţinea „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”. De asemenea, comisia de evaluare consideră că în graficul de execuţie prezentat de ofertant nu se justifică modul de eşalonare a execuţiei lucrărilor, astfel încât să se asigure o fluidizare normală a circulaţiei rutiere în localitate. Graficul de execuţie a prezentat, totodată, şi alte neconcordanţe.
„Costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului” NU au fost prezentate nici în oferta depusă de Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, în asociere cu Geomarco Construct SRL. Comisia de evaluare a hotărât să solicite ofertantului clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei, şi anume: justificarea preţului la materiale, respectiv oferte de preţ, primite de la furnizori autorizaţi în perioada de elaborare a ofertei, pentru principalele materiale, justificarea preţului la manoperă, dar şi la transport.
Nici oferta depusă de SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, NU conţinea „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”. Comisia de evaluare a hotărât să solicite ofertantului clarificări cu privire la justificarea preţului la unele materiale.
Pe de altă parte, Graficul Gant prezentat în propunerea tehnică de SC Oyl Company Holding AG SRL NU conţinea toate elementele solicitate în fişa de date a achiziţiei, respectiv ofertantul nu a nominalizat formaţiile de lucru, utilajele, precum şi materialele pentru fiecare activitate şi lucrare. Au fost solicitate clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei.
Pentru oferta depusă de SC Autoprima Serv SRL nu au fost cerute clarificări. În cadrul propunerii financiare, ofertantul a prezentat detaliat pentru fiecare resursă materială furnizorul autorizat, inclusiv oferte de preţ pentru procurarea de piatră spartă, emulsie de bitum cationică cu rupere rapidă, ţeavă corugată, apă brută, betoane, mixturi asfaltice, bordură şi dale prefabricate, tuburi premo, indicatoare de circulaţie, nisip şi balast.
În urma evaluării ofertei depuse de SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL, au fost cerute clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei.
În data de 12 decembrie 2014, comisia de evaluare s-a reunit din nou la sediul autorităţii contractante în vederea analizării documentelor depuse de o parte dintre ofertanţi ca urmare a clarificărilor solicitate. În acest context, vorbim despre Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, lider al asocierii cu Geomarco Construct SRL, SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, SC Oyl Company Holding AG SRL, SC Autoprima Serv SRL şi SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL.
În urma aplicării criteriului de atribuire, „preţul cel mai scăzut”, clasamentul ofertanţilor care au depus oferte admisibile este următorul: SC Autoprima Serv SRL, cu o propunere financiară de 10.029.961,76 de lei, fără TVA, şi SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, cu o propunere financiară de 11.748.744,39 de lei, fără TVA. Oferta declarată câştigătoare a contractului este cea depusă de SC Autoprima Serv SRL.
În cadrul societăţii figurează drept asociaţi Iudit Balagiu, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 50% / 50%, şi Adrian Balagiu, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 50% / 50%. Adrian Balagiu şi Iudit Balagiu sunt şi administratori.
În anul 2014, SC Autoprima Serv SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 40.538.118 lei, un profit net al exerciţiului de 3.683.181 de lei şi 76 de salariaţi.
În altă ordine de idei, Adrian Balagiu mai figurează ca asociat în firmele Road Mix Technology SRL şi SC Roadmax Construct SRL, ambele aflate în funcţiune.
Reamintim că Autoprima Serv a realizat în ultimii ani mai multe lucrări de reparare și construcții de drumuri în județul Constanța, beneficiind de contracte cu Direcția Regională de Drumuri şi Poduri, dar şi cu Primăriile Horia, Albești, Lumina, Pecineaga.
În secţiunea „Documente”, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul Primăriei oraşului Negru Vodă, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună, anunţul de atribuire, raportul procedurii şi procesul-verbal de deschidere a ofertelor.
Din comisia de evaluare a ofertelor au făcut parte preşedintele Petre Ştefan, cu drept de vot, şi membrii Cosmin Bujor, Viorica Stănoiu, Gabriel Barbu, Nicoleta Marin. De asemenea, au fost cooptaţi şi doi experţi, prin dispoziţia primarului, şi anume Eugenia Drăghici şi Costică Moraru.
Deschiderea ofertelor a avut loc la sediul autorităţii contractante, la Negru Vodă, pe şoseaua Mangaliei nr. 13, în ziua de 18 noiembrie 2014, în prezenţa membrilor comisiei de evaluare şi a reprezentanţilor împuterniciţi ai ofertanţilor.
În termenul-limită, au depus oferte următorii operatori economici: SC Daf Trans SRL, în asociere cu SC Comprest Util SRL (reprezentant Octavian Niculae), SC Dami Procons International SRL (reprezentant Valentin Răducanu), SC Construcţii Nuclearo Electrice SA, în asociere cu SC Teloxim Con SRL (reprezentant Mărioara Caradima), Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, în asociere cu Geomarco Construct SRL (reprezentantMircea Calu), SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA (reprezentant Nicolae Fotu), SC Oyl Company Holding AG SRL (reprezentant Marius Adrian Anton), SC Autoprima Serv SRL (reprezentant Ovidiu Voiculescu) şi SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL (reprezentant Ilie Diaconu).
Oferte cu... probleme
În perioada 19-24 noiembrie 2014, comisia de evaluare s-a reunit şi a analizat documentele de calificare depuse iniţial de ofertanţi. Ca urmare a evaluării ofertei depuse de SC Daf Trans SRL, în asociere cu SC Comprest Util SRL, s-a constatat că ofertantul NU a prezentat şi „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”, valori care trebuiau cuprinse în procentul de cheltuieli indirecte aferente lucrării.
Probleme au fost şi la oferta depusă de SC Dami Procons International SRL, care NU conţinea toate elementele solicitate în fişa de date a achiziţiei, respectiv nu a nominalizat formaţiile de lucru, utilajele, transportul şi materialele. Totodată, nu a prezentat şi „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”.
A urmat operatorul economic SC Construcţii Nuclearo Electrice SA, în asociere cu SC Teloxim Con SRL. Nici aici oferta NU conţinea „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”. De asemenea, comisia de evaluare consideră că în graficul de execuţie prezentat de ofertant nu se justifică modul de eşalonare a execuţiei lucrărilor, astfel încât să se asigure o fluidizare normală a circulaţiei rutiere în localitate. Graficul de execuţie a prezentat, totodată, şi alte neconcordanţe.
„Costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului” NU au fost prezentate nici în oferta depusă de Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, în asociere cu Geomarco Construct SRL. Comisia de evaluare a hotărât să solicite ofertantului clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei, şi anume: justificarea preţului la materiale, respectiv oferte de preţ, primite de la furnizori autorizaţi în perioada de elaborare a ofertei, pentru principalele materiale, justificarea preţului la manoperă, dar şi la transport.
Nici oferta depusă de SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, NU conţinea „costurile estimate pentru asigurarea siguranţei construcţiei, protecţia muncii, protecţia mediului”. Comisia de evaluare a hotărât să solicite ofertantului clarificări cu privire la justificarea preţului la unele materiale.
Pe de altă parte, Graficul Gant prezentat în propunerea tehnică de SC Oyl Company Holding AG SRL NU conţinea toate elementele solicitate în fişa de date a achiziţiei, respectiv ofertantul nu a nominalizat formaţiile de lucru, utilajele, precum şi materialele pentru fiecare activitate şi lucrare. Au fost solicitate clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei.
Pentru oferta depusă de SC Autoprima Serv SRL nu au fost cerute clarificări. În cadrul propunerii financiare, ofertantul a prezentat detaliat pentru fiecare resursă materială furnizorul autorizat, inclusiv oferte de preţ pentru procurarea de piatră spartă, emulsie de bitum cationică cu rupere rapidă, ţeavă corugată, apă brută, betoane, mixturi asfaltice, bordură şi dale prefabricate, tuburi premo, indicatoare de circulaţie, nisip şi balast.
În urma evaluării ofertei depuse de SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL, au fost cerute clarificări cu privire la modul de formare a preţului ofertei.
În data de 12 decembrie 2014, comisia de evaluare s-a reunit din nou la sediul autorităţii contractante în vederea analizării documentelor depuse de o parte dintre ofertanţi ca urmare a clarificărilor solicitate. În acest context, vorbim despre Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa, lider al asocierii cu Geomarco Construct SRL, SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, SC Oyl Company Holding AG SRL, SC Autoprima Serv SRL şi SC Asiri International SRL, în asociere cu SC Ted Construct SRL.
În urma aplicării criteriului de atribuire, „preţul cel mai scăzut”, clasamentul ofertanţilor care au depus oferte admisibile este următorul: SC Autoprima Serv SRL, cu o propunere financiară de 10.029.961,76 de lei, fără TVA, şi SC Al Stom Company SRL, în asociere cu SC Construcţii Erbaşu SA, cu o propunere financiară de 11.748.744,39 de lei, fără TVA. Oferta declarată câştigătoare a contractului este cea depusă de SC Autoprima Serv SRL.
Informaţii cu privire la firma câştigătoare
SC Autoprima Serv SRL, cu sediul social în Constanţa, strada Nicolae Iorga nr. 20, a fost înfiinţată în anul 1999. Firma are un capital social subscris de 200 de lei, integral vărsat, şi se ocupă cu „lucrări de construcţie a drumurilor şi autostrăzilor”.În cadrul societăţii figurează drept asociaţi Iudit Balagiu, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 50% / 50%, şi Adrian Balagiu, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 50% / 50%. Adrian Balagiu şi Iudit Balagiu sunt şi administratori.
În anul 2014, SC Autoprima Serv SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 40.538.118 lei, un profit net al exerciţiului de 3.683.181 de lei şi 76 de salariaţi.
În altă ordine de idei, Adrian Balagiu mai figurează ca asociat în firmele Road Mix Technology SRL şi SC Roadmax Construct SRL, ambele aflate în funcţiune.
Reamintim că Autoprima Serv a realizat în ultimii ani mai multe lucrări de reparare și construcții de drumuri în județul Constanța, beneficiind de contracte cu Direcția Regională de Drumuri şi Poduri, dar şi cu Primăriile Horia, Albești, Lumina, Pecineaga.
În secţiunea „Documente”, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul Primăriei oraşului Negru Vodă, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună, anunţul de atribuire, raportul procedurii şi procesul-verbal de deschidere a ofertelor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii