La Unicredit Tiriac clientii cu conturi in euro, penalizati pentru conturi in lei
La Unicredit Tiriac clientii cu conturi in euro, penalizati pentru conturi in lei
21 Jan, 2009 20:54
ZIUA de Constanta
3374
Marime text
Mihaela Lazăr a trimis o scrisoare deschisă către
specialiştii site-ului urbaniulian.ro, declarând că banca de la care a
împrumutat 37.000 de euro i-a făcut un cont
în lei pe care nu l-a solicitat, plătind pentru acesta şi penalizări. Urban
Iulian a trimis o adresă către ANSPDCP prin care cere clarificări
în acest sens.
„Mi-au făcut gratis un cont în lei când am luat împrumutul în EURO, iar după un an (adică acum 2 ani) mi-au aplicat comision lunar de gestionare de 2,5 euro şi apoi penalizări. Doi ani nici o înştiinţare, nimic. Mi-au spus că au trimis acasă o scrisoare în care se spunea că s-a schimbat dobânda, dar de comisioane la contul de lei (de care eu nici nu ştiam) pas. Mă întreb cât aşteptau să se facă suma să mă treacă în lista aia de răuplatnici, deşi eu plăteam regulat", declară în scrisoare deschisă păgubitul.
Urmare nedreptăţii făcute, Iulian Urban a trimis o adresă către ANSPDCP prin care solicită demararea unei investigaţii pe această temă, dat fiind faptul că persoana în cauză „nu şi-a dat acordul deschiderea unui cont în lei, nu a semnat nici un act adiţional cu banca, astfel încât i-au fost încălcate drepturile de consumator şi prelucrate date cu caracter personal fără acordul ei".
„Mi-au făcut gratis un cont în lei când am luat împrumutul în EURO, iar după un an (adică acum 2 ani) mi-au aplicat comision lunar de gestionare de 2,5 euro şi apoi penalizări. Doi ani nici o înştiinţare, nimic. Mi-au spus că au trimis acasă o scrisoare în care se spunea că s-a schimbat dobânda, dar de comisioane la contul de lei (de care eu nici nu ştiam) pas. Mă întreb cât aşteptau să se facă suma să mă treacă în lista aia de răuplatnici, deşi eu plăteam regulat", declară în scrisoare deschisă păgubitul.
Urmare nedreptăţii făcute, Iulian Urban a trimis o adresă către ANSPDCP prin care solicită demararea unei investigaţii pe această temă, dat fiind faptul că persoana în cauză „nu şi-a dat acordul deschiderea unui cont în lei, nu a semnat nici un act adiţional cu banca, astfel încât i-au fost încălcate drepturile de consumator şi prelucrate date cu caracter personal fără acordul ei".
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii