Unicredit Ţiriac, acuzată că abuzează clienţii la colectarea debitelor
Unicredit Ţiriac, acuzată că abuzează clienţii la colectarea debitelorO cititoare a site-ului urbaniulian.ro, Nicoleta Păun, acuză Unicredit Ţiriac Bank pentru practici abuzive.
în colectarea debitelor. Urban Iulian a trimis, ulterior plângerii, o notificare directorului general al băncii, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, BNR-ului şi Consiliului Concurenţei, prin care se aduce la cunoştinţă acest abuz, cerând, de asemenea, investigarea cazului.
Considerându-se neîndreptăţită de notificarea primită de la Kruk International pentru Unicredit, prin care Nicoleta Păun trebuia să mai achite 2427 lei pentru un contract considerat încheiat din ianuarie-februarie 2008, s-a adresat specialiştilor de la urbaniulian.ro pentru a găsi o soluţie în acest sens. Cititoarea explică faptul că a avut un dosar la Eos KSZ, pe care l-a achitat în şapte tranşe, ultima oară pe 22.01.2008, cei de la bancă refuzând să efectueze o închidere de cont. Se menţionează că pentru un debit de 420 de lei a plătit, în total, 2425 de lei. „Acum vin şi-mi cer încă 2427 de lei, asta ar însemna 4852 de lei. Este strigător la cer“, declară cititoarea. „Unicreditul face nişte gafe monumentale şi pur şi simplu abuzează clienţii iar operatorii de la ghişee nu fac nimic, decât să dea din umeri, să spună că datorită repetatelor fuziuni, bazele de date sunt oarecum alterate“, a adăugat Nicoleta Păun.
În sensul rezolvării acestei probleme, specialiştii de la urbaniulian.ro au înaintat o notificare directorului general al băncii, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, BNR-ului şi Consiliului Concurenţei, prin care se aduce la cunoştinţă cazul clientului Unicredit Ţiriac, cerând, de asemenea, soluţionarea plângerii într-un timp cât mai scurt.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp