Autoritatea Navală Română. Măsuri privind activitatea de relații cu publicul
Autoritatea Navală Română. Măsuri privind activitatea de relații cu publicul
18 Mar, 2020 15:34
ZIUA de Constanta
1613
Marime text
Pentru prevenirea răspândirii infecției cu virusul COVID 19, Autoritatea Navală Română a luat o serie de măsuri privind activitățile de relații cu publicul desfășurate la sediile instituției.
Astfel, programul de lucru cu publicul pentru primirea și eliberarea de documente a fost stabilit între orele 09:00 – 12:00, în intervalul luni – joi și între orele 09:00 – 11:00 pentru ziua de vineri. Accesul publicului în sediile ANR se restricționează în conformitate cu programul de lucru cu publicul stabilit.
Desfășurarea audiențelor la conducerea instituției se suspendă până la ridicarea măsurilor impuse prin decretarea stării de urgență.
Programul de lucru cu publicul al servicilor de siguranța navigației din cadrul căpităniilor de port se va desfășura nerestricționat, pentru formalitățile de sosire / plecare a navelor.
Solicitările de informații publice și petițiile adresate instituției se primesc numai prin poșta electronică, la adresele de email rna@rna.ro și relatiipublice@rna.ro.
Pentru evitarea la maxim a contactelor cu potențial de infectare, solicitanții de informații și servicii sunt rugați să utilizeze cu prioritate comunicarea prin telefon, poștă electronică și serviciile de curierat, pentru transmiterea de solicitări și documente.
Datele de contact ale tuturor compartimentelor ce prestează servicii sunt publicate pe portalul extern al ANR portal.rna.ro, în secțiunea Contact, precum și în secțiuni dedicate fiecărei operațiuni. De asemenea, în secțiunea Contact / Listă telefoane directe ANR Central / căpitănii se găsesc publicate numerele de telefon directe alte tuturor compartimentelor din ANR și căpitănii zonale.
Transmiterea de documente către instituție se va face prioritar în format electronic, prin utilizarea adreselor de email aferente fiecărui compartiment, publicate pe portalul extern al ANR. Documentele necesare și condițiile ce trebuie îndeplinite pentru operațiunile / serviciile prestate de ANR se găsesc postate pe portalul extern al ANR la secțiunea Servicii.
Astfel, programul de lucru cu publicul pentru primirea și eliberarea de documente a fost stabilit între orele 09:00 – 12:00, în intervalul luni – joi și între orele 09:00 – 11:00 pentru ziua de vineri. Accesul publicului în sediile ANR se restricționează în conformitate cu programul de lucru cu publicul stabilit.
Desfășurarea audiențelor la conducerea instituției se suspendă până la ridicarea măsurilor impuse prin decretarea stării de urgență.
Programul de lucru cu publicul al servicilor de siguranța navigației din cadrul căpităniilor de port se va desfășura nerestricționat, pentru formalitățile de sosire / plecare a navelor.
Solicitările de informații publice și petițiile adresate instituției se primesc numai prin poșta electronică, la adresele de email rna@rna.ro și relatiipublice@rna.ro.
Pentru evitarea la maxim a contactelor cu potențial de infectare, solicitanții de informații și servicii sunt rugați să utilizeze cu prioritate comunicarea prin telefon, poștă electronică și serviciile de curierat, pentru transmiterea de solicitări și documente.
Datele de contact ale tuturor compartimentelor ce prestează servicii sunt publicate pe portalul extern al ANR portal.rna.ro, în secțiunea Contact, precum și în secțiuni dedicate fiecărei operațiuni. De asemenea, în secțiunea Contact / Listă telefoane directe ANR Central / căpitănii se găsesc publicate numerele de telefon directe alte tuturor compartimentelor din ANR și căpitănii zonale.
Transmiterea de documente către instituție se va face prioritar în format electronic, prin utilizarea adreselor de email aferente fiecărui compartiment, publicate pe portalul extern al ANR. Documentele necesare și condițiile ce trebuie îndeplinite pentru operațiunile / serviciile prestate de ANR se găsesc postate pe portalul extern al ANR la secțiunea Servicii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii