Măsuri de siguranță la Auchan. Program modificat, transport suspendat
Măsuri de siguranță la Auchan. Program modificat, transport suspendat
24 Mar, 2020 23:59
ZIUA de Constanta
3502
Marime text
La nivelul Auchan Retail România, ce include magazinele Auchan Constanța (din incinta Vivo) și Auchan Constanța Sud, au fost luate mai multe măsuri pentru sporirea siguranței consumatorilor, dar și a celor ce își desfășoară activitatea în cadrul magazinelor. Din data de 23 martie, noul program al Magazinelor Auchan este 8.00-21.00, de luni până duminică. În Constanța, funcționează două magazine Auchan, cel din Vivo și Auchan Constanța Sud.
De asemenea, în noul context, începând cu data de 24 martie, se suspendă transportul gratuit maxi-taxi pentru clienții Auchan, pe toate rutele, cu excepția orașelor în care acest serviciu este asigurat de către regia publică de transport, caz în care nu vor exista modificări.
La intrarea în hypermarket-urile Auchan au fost amplasate dispozitive ce conține soluții de igienizare și pe care clienții sunt îndemnați constant să le utilizeze.
Astfel, la intrarea în hypermarket și în diverse puncte din interior au fost plasate dispozitive automate de dozare gel hidroalcoolic dezinfectant, au fost intensificate operațiunile de igienizare a cărucioarelor, a mânerelor coșurilor a bornelor de plată, a caselor automate, a benzilor și a POS-urilor de la casele clasice de marcat. Informațiile au fost date publicității de directorul de marketing al Auchan Retail România, Tiberiu Danețiu.
Conform sursei citate, au fost eliminate testerele de produse, au fost anulate degustările și evenimentele instore.
Reprezentanții Auchan au precizat, pentru ZIUA de Constanța, că în interiorul magazinelor, în zona caselor de marca, au fost aplicate benzi ce delimitează distanța de minim un metru între clienți, în conformitate cu recomandările în vigoare.
Totodată, sunt difuzate constant mesaje către clienții magazinului prin care sunt prezentate regulile de igienă pentru stoparea răspândirii Coronavirusului, iar oamenii sunt îndemnați să se spele pe mâini și să folosească dispozitivele de la intrarea în magazine și din interiorul acestora.
De asemenea, Ionuț Ardeleanu, Directorul general al lanțului de magazine, a transmis mulțumiri atât clienților Auchan, cât și angajaților și furnizorilor, pentru eforturile depuse în această perioadă.
Clienților le sunt adresate mesaje ce îndeamnă la achiziționarea produselor într-un mod cumpătat, acestea regăsindu-se în cantități suficiente și neexistând probleme de aprovizionare.
Nu în ultimul rând, reprezentanții Auchan au mai precizat, pentru ZIUA de Constanța, că toți colegii ce își desfășoară activitatea în magazine sunt concentrați pe servirea clienților, pentru a se evita aglomerațiile.
Facem precizarea că magazinele INEXTENSO aflate în galeriile comerciale au fost închise temporar, însă măsura aceasta nu afectează raioanele INEXTENSO din interiorul hypermaket-urilor, care vor rămâne deschise.
De asemenea, au fost închise și terasele Auchan, clienții fiind invitați să cumpere produsele alimentare necesare din interiorul magazinelor.
Citește și:
Decebal Făgădău:
„Vă invit să luați foarte în serios apelul meu - Stați acasă!”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii