Comandamentul pentru Situații de Urgență al SC RAJA SA, prelungit
Comandamentul pentru Situații de Urgență al SC RAJA SA, prelungit
09 Jan, 2017 13:20
ZIUA de Constanta
2051
Marime text
Având în vedere atenționările meteo de Cod Portocaliu de vreme geroasă, la nivelul SC RAJA SA, s-a luat decizia prelungirii activității Comandamentului pentru Situații de Urgență, până miercuri – 11 ianuarie 2017, ora 08.00. În cadrul Comandamentului, pentru intervenția rapidă, sunt
constituite zeci de echipe de intervenție, care asigură permanența în toată această perioadă.
Toți abonaţii societăţii sunt asigurați de reprezentanții companiei că vor fi depuse toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA
va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, RASA SA face apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924.
constituite zeci de echipe de intervenție, care asigură permanența în toată această perioadă.
Toți abonaţii societăţii sunt asigurați de reprezentanții companiei că vor fi depuse toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA
va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, RASA SA face apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii