AGA aprobă situaţiile financiare pentru anul fiscal 2023 Momentul adevărului pentru cel mai important business al președintelui în funcție al Consiliului Județean Constanța!
AGA aprobă situaţiile financiare pentru anul fiscal 2023: Momentul adevărului pentru cel mai important business
29 Jul, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
1735
Marime text
- Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Construcții Hidrotehnice SA a fost convocată pentru 29.08.2024, ora 10.00, la sediul societăţii, iar dacă nu sunt îndeplinite condiţiile de cvorum prevăzute de lege următoarea convocare va fi pentru a doua zi, 30.08.2024, în acelaşi loc şi la aceeaşi oră pentru toţi acţionarii societăţii înregistraţi în Registrul consolidat al acţionarilor societăţii la sfârşitul zilei de 19.08.2024
- Pe ordinea de zi se regăsește analiza şi aprobarea situaţiilor financiare consolidate pentru societăţile afiliate: SC Construcţii Hidrotehnice - SA Iaşi, SC Alboram SRL, Lumina, județul Constanţa, CH2Proiect SRL Iaşi, Construcţii Hidrotehnice MOL SRL Chişinău, Republica Moldova şi SC International Petroleum Services SRL Iaşi, pe baza raportului Consolidat al Administratorilor şi a Raportului de Audit al situaţiilor financiare consolidate aferente exerciţiului financiar 2023
- AGA va aprobare și descărcarea de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfăşurată în exerciţiul financiar 2023, în baza rapoartelor prezentate
- Asociații companiei sunt Mihai Lupu, cu o cotă parte de 42,4482%, Hades Petrol LDV SRL, firmă din Râmnicu Sărat, cu o cotă parte de 11,507%, listă persoane fizice – 40,8995% și listă persoane juridice - 5,1453%
Consiliul de Administraţie al SC Construcții Hidrotehnice SA Iași, cu sediul în Iaşi, str. Toma Cozma nr. 13, convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor, în data de 29.08.2024, ora 10.00, la sediul societăţii, iar dacă nu sunt îndeplinite condiţiile de cvorum prevăzute de lege următoarea convocare a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor va fi pentru a doua zi, 30.08.2024, în acelaşi loc şi la aceeaşi oră pentru toţi acţionarii societăţii înregistraţi în Registrul consolidat al acţionarilor societăţii la sfârşitul zilei de 19.08.2024, considerată data de referinţă pentru această adunare.
Potrivit anunțului publicat în Monitorul Oficial partea a IV-a nr. 3.597 din data de 25 iulie 2024, pe ordinea de zi sunt următoarele puncte:
1.Analiza şi aprobarea situaţiilor financiare consolidate pentru societăţile afiliate: SC Construcţii Hidrotehnice - SA Iaşi, SC Alboram SRL, Lumina, județul Constanţa, CH2Proiect SRL Iaşi, Construcţii Hidrotehnice MOL SRL Chişinău, Republica Moldova şi SC International Petroleum Services SRL Iaşi, pe baza raportului Consolidat al Administratorilor şi a Raportului de Audit al situaţiilor financiare consolidate aferente exerciţiului financiar 2023.
2. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfăşurată în exerciţiul financiar 2023, în baza rapoartelor prezentate.
3.Aprobarea datei de 13.09.2024 ca dată de înregistrare.
4.Aprobarea datei de 12.09.2024, ca data "ex date".
5. Împuternicirea Preşedintelui sau a Vicepreşedintelui Consiliului de Administraţie, pentru semnarea documentelor aprobate în Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor, precum şi împuternicirea Alexandru Fetcu, consilier juridic, pentru efectuarea formalităţilor necesare înregistrării hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor la Oficiul Registrului Comerţului.
Acţionarii înregistraţi la data de referinţă de 19.08.2024 îşi pot exercita dreptul de a participa şi de a vota în Adunările Generale, direct, prin corespondenţă sau prin reprezentant cu împuternicire specială sau generală, conform art. 105 alin. (7) din Legea nr. 24/2017.
Accesul acţionarilor se face pe baza Buletinului de identitate/Cărţii de identitate, a Procurii speciale autentificate sau a Mandatului, în cazul reprezentanţilor legali.
Procurile şi formularul de vot prin corespondenţă, în limba română şi limba engleză, se pot ridica de la sediul societăţii, Biroul juridic, acţionariat şi resurse umane sau de pe website-ul societăţii www.conhidro.ro, începând cu data de 30.07.2024.
Acţionarii înregistraţi la data de referinţă în Registrul acţionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenţă, înainte de Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenţă.
Formularul de vot prin corespondenţă în original, împreună cu copia actului de identitate (Cl/BI) sau a certificatului de înregistrare a acţionarului vor fi transmise prin email cu semnătura electronică extinsă sau depuse, prin poştă/curierat, societăţii, în original, în plic închis, sau depuse la registratura societăţii, până la data de 27.08.2024, ora 10.00, menţionând pe plic în clar şi cu majuscule "Vot prin corespondență pentru Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din data de 29/30.08.2024".
Procurile vor fi transmise prin e-mail cu semnătură electronică extinsă, prin poştă/curierat, sau depuse, în original, până pe data de 27.08.2024, ora 10.00, la registratura societăţii în plic închis, menţionând pe plic în clar şi cu majuscule „procură pentru Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din data de 29/30.08.2024".
Procurile speciale şi Buletinele de vot prin corespondenţă care nu sunt înregistrate la registratura societăţii la momentele indicate mai sus nu vor fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului de şedinţă şi de vot în adunarea generală.
Pentru exerciţiul valid al drepturilor prevăzute la lit. A, Procurile speciale şi Buletinele de vot transmise societăţii prin corespondenţă trebuie să aibă formatul disponibilizat de societate, să conţină instrucţiunile specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adică: vot "pentru", vot "împotrivă", vot "abţinere") şi vor fi însoţite de copia buletin/carte de identitate în cazul acţionarilor persoane fizice, respectiv certificat constatator, sau orice alt document care atestă calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale (dovada emisă de o autoritate competentă, în original sau copie conformă cu originalul, nu mai veche de 3 luni de la data publicării convocării Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor).
În cazul în care un acţionar mandatează o instituţie de credit care prestează servicii de custodie, pentru participarea şi votarea în cadrul adunării generale, aceasta va transmite societăţii la termenul indicat mai sus Procura specială originală, însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere, în original, dată de instituţia de credit, care să respecte prevederile Art. 205 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Împuternicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare într-o singură adunare generală şi conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului emitent. În această situaţie, prevederile art. 125 alin. (5) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu sunt aplicabile.
Acţionarul poate acorda o împuternicire generală valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţând reprezentantului său a vota în toate aspectele aflate în dezbaterea adunărilor generale ale acţionarilor societăţii identificate în împuternicire, inclusiv în ceea ce priveşte acte de dispoziţie, cu condiţia ca împuternicirea să fie acordată de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar definit conform Art. 2. alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat, în conformitate cu art. 205 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Împuternicirile, înainte de prima lor utilizare, se depun la societate cu 48 de ore înainte de adunarea generală, în copie, cuprinzând menţiunea conformităţii cu originalul sub semnătura reprezentantului.
Copii certificate ale împuternicirilor sunt reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în Procesul-verbal al adunării generale.
În respectarea prevederilor legale incidente obligaţiei de informare a investitorilor această procedură este la dispoziţia acţionarilor pe site-ul societăţii www.conhidro.ro.
Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social, are/au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunării generale, precum şi să facă propuneri de hotărâri pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire/curierat, în plic închis, astfel ca să fie înregistrate ca primite în termen de 15 zile de la publicarea convocării, la registratura societăţii, ora 12.00, menţionând pe plic în clar şi cu majuscule „pentru Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din data de 29/30.08.2024".
Fiecare punct solicitat a fi introdus trebuie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de către adunarea generală ordinară a acţionarilor.
Pentru exerciţiul valid al drepturilor prevăzute la lit. B, acţionarii vor trimite societăţii, împreună cu solicitarea de introducere de noi puncte pe ordinea de zi, copia certificată pe proprie răspundere a actului de identitate (CI/BI) al acţionarului persoană fizică sau documentul oficial care atestă calitatea de reprezentant legal (dovada emisă de o autoritate competentă, în original sau copie conformă cu originalul, nu mai veche de 3 luni înainte de data publicării convocării adunării generale ordinare a acţionarilor) al acţionarului persoană juridică. În condiţiile completării ordinii de zi, societatea va pune la dispoziţia acţionarilor formulare în conformitate cu noua ordine de zi.
Orice acţionar are dreptul de a adresa în scris întrebări referitoare la punctele înscrise pe ordinea de zi a adunării generale ordinare a acţionarilor, astfel încât acestea să fie înregistrate la registratura societăţii până pe data de 07.08.2024, ora 12.00.
Întrebările vor fi depuse/expediate în plic închis, menţionând pe plic în clar şi cu majuscule „Întrebări pentru Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din data de 29/30.08.2024".
Pentru exerciţiul valid al drepturilor prevăzute la lit. C, acţionarii vor trimite societăţii, împreună cu întrebările adresate în scris, copia certificată pe proprie răspundere a actului de identitate al (CI/BI), al acţionarului persoană fizică, sau documentul oficial care atestă calitatea de reprezentant legal (dovada emisă de o autoritate competentă, în original sau copie conformă cu originalul, nu mai veche de 3 luni înainte de data publicării convocării adunării generale ordinare a acţionarilor), al acţionarului persoană juridică.
Dreptul de a adresa întrebări şi obligaţia societăţii de a răspunde vor fi condiţionate de protejarea confidenţialităţii şi a intereselor comerciale ale societăţii.
Răspunsurile vor fi disponibile pe website-ul societăţii www.conhidro.ro, la secţiunea Adunarea Generală a Acţionarilor/Întrebări şi precizări, începând cu data de 14.08.2024, ora 12.00, în condiţiile legii.
Documentele prezentate într-o limbă străină, alta decât limba engleză (cu excepţia actelor de identitate valabile pe teritoriul României) vor fi însoţite de traducerea realizată de un traducător autorizat, în limba română sau în limba engleză.
La data convocării, capitalul social al societăţii este de 1.303.560,00 lei şi este format din 521.424 acţiuni, dematerializate, cu valoarea nominală de 2,50 lei, fiecare acţiune dând dreptul la un vot în adunarea generală a acţionarilor, se mai menționează în anunțul din Monitorul Oficial.
Materialele privind ordinea de zi vor fi puse la dispoziţia acţionarilor la sediul societăţii începând cu data de 30.07.2024 şi pe website-ul societăţii www.conhidro.ro, iar pentru informaţii suplimentare acţionari se pot adresa zilnic Biroului juridic, acţionariat şi Resurse Umane, de la sediul societăţii, între orele 8-16.
Despre Construcții Hidrotehnice SA
Societatea a fost înființată în anul 1991, cu sediul social în municipiul Iași, strada Toma Cozma nr. 13, județul Iași.
Capitalul social este de 1.303.560 lei.
Asociați sunt Hades Petrol LDV SRL, firmă din Râmnicu Sărat, cu o cotă parte de 11,507% ( n.r. deținută de Silviu Viorel Holban și care în 2023 a avut o cifră de afaceri de 48.7 milioane lei 20 de angajați și profit de 267.000 lei), Mihai Lupu, cu o cotă parte de 42,4482%, listă persoane fizice – 40,8995% și listă persoane juridice - 5,1453%.
Administratori sunt Ioan Careja, Alexandru Fetcu și Silviu Viorel Holban.
Activitatea principală, conform codului CAEN, este de „Construcții hidrotehnice”.
Firma are mai multe sedii secundare: un punct de lucru la Pașcani, extravilan, județul Iași, un punct de lucru în satul Vânători, județul Iași, un punct de lucru pe strada Mihai Eminescu din Miercurea Ciuc, Șantierul Techirghiol, pe strada Răscoala din 1907 din orașul Techirghiol, județul Constanța, secția de reparații din Iași, șoseaua Manta Roșie, șantierul Vaslui, șantierul Iași, șantierul Pașcani, cât și un punct de lucru în Sibiu, pe strada Teilor.
Precizăm că societatea Construcții Hidrotehnice SA este o companie la care actualul președinte CJ Constanța, Mihai Lupu, a avut calitatea de președinte al Consiliului de Administrație, dar și director general.
Conform Monitorului numărul 423 din data de 8 februarie 2017, Mihai Lupu a fost numit director general al societății, începând cu data de 1 februarie, pe o durată nedeterminată.
Tot în 2017, prin Monitorul Oficial numărul 3493 din 22 septembrie 2017, Mihai Lupu a devenit administrator provizoriu în locul lui Albescu Cristian Gheorghe.
Prin Monitorul Oficial numărul 4370 din data de 15 noiembrie 2017, AGOA a Construcții Hidrotehnice SA a decis numirea lui Mihai Lupu în calitate de administrator, pentru un mandat de patru ani, cât și alegerea sa în funcția de Președinte al Consiliului de Administrație al companiei.
În Monitorul Oficial cu numărul 71 din data de 8 ianuarie 2021, Consiliul de Administraţie a luat act de demisia lui Lupu Mihai, din funcţia de administrator al societăţii, de Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi din cea de Director general.
„Demisia survine ca urmare a situaţiei de incompatibilitate în care se află Lupu Mihai, în urma alegerilor locale din 27 septembrie 2020, când a fost ales în funcţia publică de preşedinte al Consiliului Judeţean Constanţa”, se arată în extrasul din Monitorul Oficial.
În 2023, compania SC Construcții Hidrotehnice SA Iași a câștigat lucrări și bani din achiziții publice în valoare de 5.347.064 lei.
Cel mai mare contract a fost încheiat cu Romsilva Buzău și are o valoare de 3.951.292 lei, iar cel de-al doilea cu Romsilva Iași, în valoare de 1.395.772 lei.
Cifra de afaceri a Construcții Hidrotehnice Iași a fost în 2023 de 30.373.437 de lei, profitul de 660.836 lei la un număr de 105 angajați, potrivit www.termene.ro.
Despre Alboram SRL
Alboram SRL este o societate care funcționează din anul 2002, cu sediul social în sat Lumina, comuna Lumina, șoseaua Tulcei nr.107A, județul Constanța.
Firma și-a schimbat, în anul 2010, sediul din alt județ, conform datelor din Registrul Comerțului, consultat la data de 6 februarie 2024.
Asociat unic este Construcții Hidrotehnice SA, firmă cu sediul în Iași.
Administratorii societății din Lumina sunt Elena Grabovschi, Costel Moga, Alexandru Fetcu. Potrivit codului CAEN, activitatea principală a societății constă în „Fabricarea altor produse din material plastic”.
Un punct de lucru secundar este înregistrat în Ovidiu, județul Constanța, pe strada Tulcei nr. 1.
Ca situație financiară, pe anul 2022, societatea a raportat o pierdere de 427.632 lei, cu o cifră de afaceri de 0 lei, fără salariați raportați. În 2023, compania a avut pierderi de 3.600 lei.
Facem mențiunea că, potrivit Monitorului Oficial 5066 din 21 decembrie 2010, este menționată calitatea, la acea vreme, de asociat unic al Alboram SRL deținută de către Mihai Lupu, care s-a retras ulterior, firma fiind preluată de Construcții Hidrotehnice SA.
Potrivit www.termene.ro, Alboram SRL se află în procedură de insolvență/ faliment potrivit dosarul nr. 736/118/2024 deschis pe rolul Tribunalului Constanța de Primăria Lumina, județul Constanța.
Următorul termen a fost stabilit pentru 24.09.2024, ora:08:30, la completul F.2.
Administrator judiciar provizoriu a fost desemnat Business Support Solution IPURL.
Povestea din sala de judecată - U.A.T. Lumina a solicitat deschiderea procedurii insolvenței față de Alboram SRL
Alboram SRL a intrat în insolvență prin Hotărârea intermediară nr. 692/2024 din 11.06.2024 a Tribunalului Constanța.
Judecătorul sindic al dosarului privind insolvența Alboram SRL este Aniela Adriana Staicu, de la Tribunalul Constanța.
În Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr. 11800 se arată că prin cererea de chemare în judecată înregistrată pe rolul Tribunalului Constanța la data de 05.02.2024, creditoarea U.A.T. Lumina a solicitat deschiderea procedurii insolvenței față de debitoarea Alboram SRL.
În motivarea cererii s-a precizat că, împotriva Alboram SRL U.A.T. Lumina deține obligații fiscale reprezentând creanțe fiscale principale și accesorii în cuantum total de 91837,50 lei, a căror scadență a fost depășită de mai mult de 60 de zile.
Conform BPI, la data de 09.04.2024, Alboram SRL a formulat întâmpinare pe care instanța a calificat-o ca fiind contestația împotriva stării de insolvență prevăzută de art. 72 alin. 3 din Legea 85/2014, stabilind în sarcina debitoarei obligația de plată a unei taxe judiciare de timbru în cuantum de 200 lei, în temeiul art. 14 din OUG 80/2013.
Tot în BPI se mai arată că „având în vedere că debitoarea (nr. Alboram SRL) nu s-a conformat obligației de plată a taxei judiciare de timbru, la termenul din 11.06.2024, judecătorul-sindic a invocat din oficiu excepția netimbrării contestației“.
Tribunalul Constanța a constatat – potrivit BPI - „că debitorul se află în încetare de plăți, nefiind făcută dovada contrarie stării de insolvență, întrucât plățile efectuate până în acest moment nu sunt de natură să răstoarne prezumția instituită de art. 5 pct. 29 și nu fac dovada că debitoarea dispune de suficiente fonduri bănești pentru plata datoriilor certe, lichide și exigibile“.
În final, tribunalul a admis cererea formulată de creditorul Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Lumina, cu sediul în localitatea Lumina, str. Mare nr. 170, județul Constanța, în contradictoriu cu debitoarea SC Alboram SRL și a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenței față de debitoarea Alboram SRL, cu sediul în sat Lumina, comuna Lumina, Șoseaua Tulcei.
Despre CH2Proiect SRL
Compania cu sediul în Iași este controlată tot de Construcții Hidrotehnice SA iar acționar minoritar este Ovidiu Zoicaș care are și calitatea de administrator.
În ultimii ani, firma înființată în 2017 nu a raportat date financiare, potrivit www.termene.ro.
Ovidiu Zoicaș este fiul lui Gheorghe Zoicaș, fost director executiv al Construcții Hidrotehnice SA și fost senator PNL de Baia Mare.
SC Internațional Petroleum Services
Compania cu sediul social în Iași are ca asociați SC Construcții Hidrotehnice SA și pe Corneliu-Dan Cârligeanu.
Facem mențiunea că prin hotărârea nr. 1/2020 a AGA societății l-a înlocuit pe Mihai Lupu, ales la vremea respectivă președinte al Consiliului Județean Constanța din funcția de administrator unic al SC Internațional Petroleum Services, ca urmare a demisiei, find ales într-o functie publică cu Alexandru Fetcu.
În 2023 compania a raportat o cifră de afaceri de 1.417.669 lei și pierderi de 172.000 lei, potrivit www.termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Lumina cere insolvența Alboram SRL, firmă controlată de Constructii Hidrotehnice SA, unde acționar este Mihai Lupu, președintele CJ Constanța!
Funcția de președinte al CJ Constanța a venit la pachet cu “sacrificii”. Mihai Lupu s-a retras din societatea cu care a făcut cele mai importante afaceri
Compania de Construcţii şi Comunicaţii Hidrotehnice îşi realege administratorul. Cine este acesta
Alexandru Fetcu l-a înlocuit pe șeful CJC, Mihai Lupu, în SC Internațional Petroleum Services SRL
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii