Constanţa. Ce mesaje transmit, prin afişe şi bannere, partidele politice în precampanie electorală (galerie foto)
Constanţa. Ce mesaje transmit, prin afişe şi bannere, partidele politice în precampanie electorală (galerie
27 Mar, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2734
Marime text
Fie că au mers pe o linie de patriotism post an centenar sau au ales să transmită un mesaj încărcat de valori caracteristice unui politician ideal, politicienii au împânzit oraşul cu afişe, bannere şi corturi pentru strângere de semnături. Ce mesaje transmit reprezentanţii partidelor pentru a convinge electoratul să voteze?
PSD merge pe naţionalism. Cu un afiş colorat în tricolor şi cu un mesaj clar – „România merită mai mult”, mesajul transmis este unul ferm. Partidul condus de Liviu Dragnea afirmă că este singura formaţiune care în Europa va aduce mai mult pentru România.
ALDE a ales să promoveze candidaţii prin prezentarea unor valori caracteristice în manualele politice. Demnitatea, respectul şi profesionalismul sunt des întâlnite în afişele sau corturile din oraş.
PNL a ales un mesaj diferit faţă de fostele campanii. „România, în primul rând” este mesajul transmis de liberali pe unul din corturile din oraş, iar în spatele mesajului se află o fetiţă care formează o inimă cu degetele. Strategistul campaniei a ales intenţionat o imagine cu un copil, ţinând cont că PNL a luptat pentru creşterea alocaţiilor în Parlamentul României, iar în ultimul timp liberalii au pus în primul front al partidului mulţi tineri.
Pro România condusă de Victor Ponta nu s-a complicat cu mesaje subliminale, folosindu-se de o campanie simplistă unde imaginile sunt reprezentate de actuali lideri şi europarlamentari, cum ar fi Corina Creţu şi Victor Ponta, iar mesajul e unul banal – „Fii şi tu alături de...”.
Românii vor ieşi la vot pe data de 26 mai, pentru a trimite în Parlamentul European politicienii care să le reprezinte interesele. Potrivit calendarului electoral, până pe 28 martie, trebuie depuse candidaturile, însă majoritatea partidelor şi a alianţelor politice au furat deja startul.
Pentru acest scrutin electoral, România va cheltui aproape 253 de milioane de lei, banii fiind repartizaţi instituţiilor implicate în organizarea scrutinului: Ministerul de Interne, Secretariatul General al Guvernului, Autoritatea Electorală Permanentă, Ministerul de Externe şi STS. Campania electorală începe în ziua de 27 aprilie 2019, ora 00.00, şi se încheie în ziua de 25 mai 2019, la ora 7.00.
În Constanţa au răsărit panouri electorale înainte de începerea oficială a campaniei electorale. Chiar cu două luni înainte au fost montate corturi, panouri, afişe, bannere etc. Constănţenii şi nu numai au parte de o pre-campanie agresivă, unde politicienii vor testa electoratul şi pentru viitoarele alegeri locale şi prezidenţiale care vor avea loc.
Cotidianul ZIUA de Constanţa vă prezintă, în acest fotoreportaj, câteva din panourile şi corturile care au împânzit municipiul.
Foto: Gelu STRÂMBOAIA
PSD merge pe naţionalism. Cu un afiş colorat în tricolor şi cu un mesaj clar – „România merită mai mult”, mesajul transmis este unul ferm. Partidul condus de Liviu Dragnea afirmă că este singura formaţiune care în Europa va aduce mai mult pentru România.
ALDE a ales să promoveze candidaţii prin prezentarea unor valori caracteristice în manualele politice. Demnitatea, respectul şi profesionalismul sunt des întâlnite în afişele sau corturile din oraş.
PNL a ales un mesaj diferit faţă de fostele campanii. „România, în primul rând” este mesajul transmis de liberali pe unul din corturile din oraş, iar în spatele mesajului se află o fetiţă care formează o inimă cu degetele. Strategistul campaniei a ales intenţionat o imagine cu un copil, ţinând cont că PNL a luptat pentru creşterea alocaţiilor în Parlamentul României, iar în ultimul timp liberalii au pus în primul front al partidului mulţi tineri.
Pro România condusă de Victor Ponta nu s-a complicat cu mesaje subliminale, folosindu-se de o campanie simplistă unde imaginile sunt reprezentate de actuali lideri şi europarlamentari, cum ar fi Corina Creţu şi Victor Ponta, iar mesajul e unul banal – „Fii şi tu alături de...”.
Românii vor ieşi la vot pe data de 26 mai, pentru a trimite în Parlamentul European politicienii care să le reprezinte interesele. Potrivit calendarului electoral, până pe 28 martie, trebuie depuse candidaturile, însă majoritatea partidelor şi a alianţelor politice au furat deja startul.
Pentru acest scrutin electoral, România va cheltui aproape 253 de milioane de lei, banii fiind repartizaţi instituţiilor implicate în organizarea scrutinului: Ministerul de Interne, Secretariatul General al Guvernului, Autoritatea Electorală Permanentă, Ministerul de Externe şi STS. Campania electorală începe în ziua de 27 aprilie 2019, ora 00.00, şi se încheie în ziua de 25 mai 2019, la ora 7.00.
În Constanţa au răsărit panouri electorale înainte de începerea oficială a campaniei electorale. Chiar cu două luni înainte au fost montate corturi, panouri, afişe, bannere etc. Constănţenii şi nu numai au parte de o pre-campanie agresivă, unde politicienii vor testa electoratul şi pentru viitoarele alegeri locale şi prezidenţiale care vor avea loc.
Cotidianul ZIUA de Constanţa vă prezintă, în acest fotoreportaj, câteva din panourile şi corturile care au împânzit municipiul.
Foto: Gelu STRÂMBOAIA
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii