Oficialii nu ştiu nimic, transportatorii la fel, panouri de informare nu sunt Cine restricţionează, mâine, traficul pe podul de la Agigea? (galerie foto)
Oficialii nu ştiu nimic, transportatorii la fel, panouri de informare nu sunt: Cine restricţionează, mâine,
30 Sep, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
3443
Marime text
„Am tot urmărit site-ul CNADNR, dar nu s-a afişat nimic în atenţia noastră, a transportatorilor. Nu s-a spus nimic clar. Deci, deocamdată, nu ştiu ce să spun. Nu înţeleg, spre exemplu, ce anume înţeleg ei prin «transportul în comun»”, a declarat Eserghep, directorul Metropolitan SRL
În ciuda faptului că primul ministru al României, Victor Ponta, a declarat, vineri, la Constanţa, că circulaţia rutieră pe podul de la Agigea va fi restricţionată, începând cu data de 1 octombrie, conform datelor din teren, situaţia pare să fie cu totul alta. În contextul lipsei acute a unor informări clare ce ar fi trebuit făcute atât de autorităţile centrale, cât şi de cele locale, locuitorii judeţului Constanţa nu ştiu dacă, de mâine, vor putea trece podul de la Agigea cu mijloacele de transport în comun ce depăşesc limita de greutate anunţată de premierul Ponta, respectiv 3,5 tone. Ce spun transportatorii despre restricţionarea traficului greu pe podul de la Agigea? Mai mult sau mai puţin previzibil, aceştia au, pe bună dreptate, o serie de nelămuriri. Cât despre cei care trebuie să găsească o soluţie pentru traversarea Canalului Dunăre Marea Neagră a traficului greu, aceştia se vor întruni azi în şedinţă, pentru luarea unei soluţii tehnice.
Gihan Eserghep, directorul Metropolitan, companie de transport în comun, susţine că până la această oră nu a primit nicio înştiinţare oficială. „Oficial, nu am primit nicio hârtie. Am tot urmărit site-ul CNADNR, dar nu s-a afişat nimic în atenţia noastră, a transportatorilor. Nu s-a spus nimic clar. Deci, deocamdată nu ştiu ce să spun. Nu înţeleg, spre exemplu, ce anume înţeleg ei prin «transportul în comun», a declarat Eserghep. Potrivit spuselor directorului Metropolitan, un microbuz de călători cu 20 de locuri are o masă maximă autorizată de 5 tone. Unul cu o capacitate de 15 locuri are 3,5 tone şi, deci, cel puţin teoretic, s-ar încadra în masa maximă admisă pentru a circula pe pod. La rândul său, Daniel Georgescu, directorul general al Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile, a declarat că în cursul zilei de azi se va lua o soluţie tehnică privind amplasarea celor două pontoane. „Este o diferenţă de nivel de trei metri. Urmează să găsim mâine (n.r. azi) o soluţie tehnică”, a explicat Daniel Georgescu. Acesta a mai adăugat că de la Galaţi vor fi aduse două bacuri, câte unul pentru fiecare mal.
Ce spun oamenii legii
Reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Constanţa spun că nu vor da aviz de restricţionare a traficului pe podul de la Agigea până când specialiştii nu vor definitiva semnalizarea rutieră. Aceasta este în prezent inexistentă, deşi mâine, conform lui Victor Ponta, maşinile mai grele de 3,5 tone nu vor mai traversa podul din cauza stadiului avansat de uzură al acestuia.
În ciuda faptului că primul ministru al României, Victor Ponta, a declarat, vineri, la Constanţa, că circulaţia rutieră pe podul de la Agigea va fi restricţionată, începând cu data de 1 octombrie, conform datelor din teren, situaţia pare să fie cu totul alta. În contextul lipsei acute a unor informări clare ce ar fi trebuit făcute atât de autorităţile centrale, cât şi de cele locale, locuitorii judeţului Constanţa nu ştiu dacă, de mâine, vor putea trece podul de la Agigea cu mijloacele de transport în comun ce depăşesc limita de greutate anunţată de premierul Ponta, respectiv 3,5 tone. Ce spun transportatorii despre restricţionarea traficului greu pe podul de la Agigea? Mai mult sau mai puţin previzibil, aceştia au, pe bună dreptate, o serie de nelămuriri. Cât despre cei care trebuie să găsească o soluţie pentru traversarea Canalului Dunăre Marea Neagră a traficului greu, aceştia se vor întruni azi în şedinţă, pentru luarea unei soluţii tehnice.
Gihan Eserghep, directorul Metropolitan, companie de transport în comun, susţine că până la această oră nu a primit nicio înştiinţare oficială. „Oficial, nu am primit nicio hârtie. Am tot urmărit site-ul CNADNR, dar nu s-a afişat nimic în atenţia noastră, a transportatorilor. Nu s-a spus nimic clar. Deci, deocamdată nu ştiu ce să spun. Nu înţeleg, spre exemplu, ce anume înţeleg ei prin «transportul în comun», a declarat Eserghep. Potrivit spuselor directorului Metropolitan, un microbuz de călători cu 20 de locuri are o masă maximă autorizată de 5 tone. Unul cu o capacitate de 15 locuri are 3,5 tone şi, deci, cel puţin teoretic, s-ar încadra în masa maximă admisă pentru a circula pe pod. La rândul său, Daniel Georgescu, directorul general al Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile, a declarat că în cursul zilei de azi se va lua o soluţie tehnică privind amplasarea celor două pontoane. „Este o diferenţă de nivel de trei metri. Urmează să găsim mâine (n.r. azi) o soluţie tehnică”, a explicat Daniel Georgescu. Acesta a mai adăugat că de la Galaţi vor fi aduse două bacuri, câte unul pentru fiecare mal.
Ce spun oamenii legii
Reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Constanţa spun că nu vor da aviz de restricţionare a traficului pe podul de la Agigea până când specialiştii nu vor definitiva semnalizarea rutieră. Aceasta este în prezent inexistentă, deşi mâine, conform lui Victor Ponta, maşinile mai grele de 3,5 tone nu vor mai traversa podul din cauza stadiului avansat de uzură al acestuia.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii