Primăria Constanța A fost semnat un contract cu o firma unde asociat este un fost director din Port. Va realiza un studiu pentru Aleea Lupeni
Primăria Constanța: A fost semnat un contract cu o firma unde asociat este un fost director din Port. Va realiza
03 Oct, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
2626
Marime text
- Valoarea contractului este de 14.800 lei, fără TVA
- Co Proiect SRL este înființată în 2001 și are sediul social pe strada Cuza Vodă din Constanța
Primăria Constanța a publicat pe pagina sa oficială contractul semnat pentru achiziția serviciului de elaborare documentație tehnico-economică (faza SF) privind „Reabilitarea urbană a terenurilor situate în zona Aleea Lupeni din municipiul Constanța prin amenajarea de locuri de parcare și spații verzi”.
Contractul a fost semnat pe data de 9 septembrie 2022, fiind semnat între primărie, reprezentată de Vergil Chițac și SC Co Proiect SRL, reprezentată de Dan Mocanu.
Valoarea contractului este de 14.800 lei, fără TVA, incluzând studii de teren, documentații pentru obținerea diverselor autorizații și acorduri, dar și întocmirea documentațiilor preliminare studiului de fezabilitate, urmând a fi realizat și studiul de fezabilitate. Contractul are o durată de 4 luni de la semnarea acestuia.
Aleea Lupeni
În august 2022, Primăria Constanța a eliberat certificat de urbanism nr. 1.795 pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru amenajarea de locuri de parcare și de spații verzi pe terenurile din zona Aleii Lupeni.
Vă reamintim, în ședința ordinară din iunie a.c., consilierii locali au aprobat, exproprierea a patru terenuri din această zonă și studiul de prefezabilitate pentru amenajarea de locuri de parcare și de spații verzi pe terenurile din zona Aleii Lupeni.
Iată lista terenurilor propuse spre expropriere:
Teren în suprafață totală de 311 mp, situat în zona Aleea Lupeni din localitatea Constanța
Teren în suprafață totală de 568 mp, situat în zona Aleea Lupeni din localitatea Constanța
Parte din terenul în suprafață totală de 688 mp, situat în zona Aleea Lupeni din localitatea Constanța
Teren în suprafață totală de 147 mp, situat în zona Aleea Lupeni din localitatea Constanța
Primăria vrea să amenajeze o parcare publică în zona Aleea Lupeni.
Pentru acest obiectiv de investiții este necesară suma de 775.000 de lei, fără TVA.
De asemenea, au fost stopate lucrările la blocul pe care îl incepuse Octav Tour și urma a fi continuat de Gec International Spediton SRL, administrată de Georgian Caraman. Între timp gardul din imagini a fost înlăturat.
Amintim că în data de 20 iunie 2014, Primăria Constanţa a eliberat certificatul de urbanism nr. 1708, al cărui beneficiar este SC Octav Tour SRL. Documentul a fost eliberat pentru „Construire imobil S+P+5-6-7 etaje - locuinţe colective“.
Societatea deținută , la acel moment, de Octavian Mihai Popescu, cu 80%, Radu Nicolae Bologa ,15% și Lygia Popescu cu 5% a vândut în 2020 terenul cu tot cu documentele urbanistice emise de municipalitate societății Gec Internațional Spedition SRL, administrată de Georgian Caraman. În prezent, societatea Octav Tour SRL este reprezentată de asociat unic Octavian Mihai Popescu , și administrator Popescu Valentin Corvin (Monitorul Oficial 3375/9.08.2022).
Despre CO Proiect SRL fostă Construct Consilier Tomis SRL
Societatea constănțeană înființată în 2001, cu asociați fondatori Dan Mocanu 35% și administrator, Dan Alin Gheorghiu 14 % și asociat majoritar societatea Consilier Construct SRL București 51%, reprezentată de familia Vintilă Bogdan și Alexandra Magdalena, și cu sediul declarat , același și în prezent, pe strada Cuza Vodă din Constanța, și cu obiect de activitate consultanță pentru afaceri.
Despre SC Consilier Construct SRL
Înființată în București în 1995 , asociați familia Vintilă Bogdan și Alexandra Magdalena, cu filiale în Brașov, Timișoara , Arad, etc., cu activitate de inginerie și consultanță tehnică, a fost asociată cu compania finlandeză Poyry PLC până în noiembrie 2012 (Mof 4372) , a schimbat numele în Poyry România SRL (Mof2522/10.06.2010), iar numele societății în prezent este Luca Way SRL societateaflată în insolvență din aprilie 2018.
Societatea Luca Way SRL aflată în insolvență din aprilie 2018, potrivit Confidas, aderulat 62 de contracte publice în valoare de 14.627.137,86 lei.
Revenind la societatea care a câștigat contractul al Primăria Constanța, în anul 2008 își schimbă numele (Mof .5894) din Construct Consilier Tomis SRL în CO. Proiect SRL, Vintilă Bogdan se retrage din societate, iar asociați rămân Dan Mocanu 86% și administrator și Dan Alin Gheorghiu 14%.
În 2021, compania a raportat o cifră de afaceri de 481.586 lei , profit de 60.028 lei și 4 angajați, având ca obiect principal de activitate codul CAEN 7112(Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea).
Asociații firmei sunt Dan Mocanu care deține 86% din acțiuni și Dan Alin Gheorghiu cu 14%. Acesta din urmă mai este administrator în Global Consulting Certification SRL și a radiat Pedi Co SA, iar în 2012 a fost directorul Sucursalei de Servicii Port din cadrul CN APMC, apoi director al Direcției tehnice din cadrul CN APMC și membru în comisiile de evaluare a licitatiilor organizate de CN APMC, în vederea externalizarii serviciilor.
Mocanu este și administratorul companiei care potrivit www.confidas.ro a derulat 6 contracte de achiziții publice în valoare totală de 254.650 lei.
Contractele au fost încheiate cu primăriile Lumina și Năvodari, Confort Urban SRL și unul în 2017 cu CNAIR.
Dan Alin Gheorghiu, administratorul firmei managerului SCJU Constanța
Gheorghiu Dan Alin este administratorul firmei deținută de Ionuț Ionescu, managerul Spitalului Clinic Județean „Sf. Apostol Andrei” Constanța.
Societea a fost înființată în 2012 (Mof 3447 , sub numele Global Construct Tehnical SRL de către asociat unic fondator și administrator Ivanov Cristina , cu sediul în Eforie Sud, pe strada Republicii, cu activitate declarată lucrări de construcții. Anul următor, în vara lui 2013, asociatul unic Ivanov Cristina schimbă numele societății în Global Consulting Certification SRL , și îl cooptează pe Marcu Mircea care devine asociat majoritar cu 80%. Mircea Marcu a fost director al Administraţiei Porturilor Constanţa la începutul anilor 2000.
În anul 2014, conform Monitorul Oficial al României, cei doi asociați se retrag, iar asociat unic și administrator devine Suliman Ferda din Constanța. După trei ani, în anul 2017, Marcu Mircea se întoarce în societate din nou ca asociat majoritar cu 80% părți sociale, alături de Suliman Ferda , iar administratorul firmei este numit pe perioadă nelimitată Gheorghiu Dan Alin. La scurt timp Suliman Ferda cesionează restul de procente către Marcu Mircea, iar societatea Global Consulting Certification SRL are ca asociat unic, din nou, pe Marcu Mircea și administrator pe perioadă nelimitată pe Gheorghiu Dan Alin.
În acelați an 2017, luna august, Marcu Mircea cooptează un nou
asociat , conform contractului de cesiune de părți sociale 47/17.08.2017 pe Ionescu Ionuț-Cornel cu procentul modest de 3,8%, iar în luna noiembrie, Marcu Mircea se retrage și asociatul unic al societății devine Ionescu Ionuț- Cornel, cu același administrator până în prezent, Gheorghiu Dan Alin.
În prezent societatea are asociat unic pe Ionescu Ionuț-Cornel manger ul Spitalului Sfântul Apostol Andrei, care a menționat societatea în declarțiile de avere și interese completate, iar administratorul pe perioadă nelimitată este același Gheorghiu Dan Alin.
Ionuț Ionescu, manager SCJU Constanța
Potrivit declarațiilor completate și depuse pe 09.05.2022, Ionescu deține două apartamente dobândite prin contract de vânzare – cumpărare: unul în suprafață de 58,28 mp, cumpărat în 2014 și unul din 1999, în suprafață de 52,01 mp.
Acesta deține două autoturisme, an de fabricație 1963, respectiv 1978. Are un cont deschis în 2018, la ING – cu un sold de 100.000 lei, dar și unul deschis în 2021, cu un sold de 1.000 de euro.
În declarația din 2021, se preciza că managerul SCJU a împrumutat în anul fiscal anterior cu 90.000 lei o persoană fizică, pe Ramona Ungureanu. În declarația din 2022 nu mai apare această mențiune.
La capitolul venituri, Ionuț Cornel Ionescu a câștigat de la Spitalul Clinic Județean Constanța 85.531 lei, în calitate de manager, iar de la CJ Constanța, a încasat 4.000 de lei în calitate de consilier cabinet președinte.
În anul anterior, în declarația din 2021, se stipulau următoarele venituri: de la Medical System a încasat peste 13.600 lei, de la CN Unifarm SA – prin contract de mandat în calitate de manager interimar – 70.300 lei și o indemnizație de aproximativ 35.000 lei, de la cabinetul președintelui CJ Constanța, unde Ionescu a fost consilier al lui Mihai Lupu – 6000 lei și alți, 63.000 lei în calitate de director economic la Uzina Termică Midia Năvodari.
Potrivit declarației de interese, Ionuț Cornel Ionescu este asociat la Expert Company SRL și Global Consulting SRL.
Totodată, Ionescu a deținut calitatea de administrator CN Unifarm SA, conform declarației din 2021, dar titulatură care nu mai apare în 2022.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Se reconfigurează zona Aleea Lupeni. Primăria Constanța propune exproprieri. Este vizat și terenul vândut de Octav Tour SRL pe care un alt investitor vrea să ridice un P+7! (DOCUMENT+ GALERIE FOTO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii