Restaurarea Edificiului Roman cu Mozaic, în pericol. Licitaţia pentru primul pas al reabilitării, anulată pentru a doua oară
Restaurarea Edificiului Roman cu Mozaic, în pericol. Licitaţia pentru primul pas al reabilitării, anulată pentru
26 Sep, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2682
Marime text
Pe 6 iunie 2018, la Muzeul de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa, preşedintele CJC, Marius Horia Ţuţuianu, alături de viceprim-ministrul de la acea vreme Paul Stănescu, au semnat contractele de finanţare pentru următoarele proiecte: „Reabilitarea Muzeului de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa”, „Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat Hypogeu” şi „Restaurarea, conservarea, amenajarea şi valorificarea cultural-artistică a Cetăţii Carsium de la Hârşova”. După mai bine de un an, niciunul dintre aceste proiecte nu a trecut de faza licitaţiilor.
Săptămână această, licitaţia privind restaurarea Edificiului Roman cu Mozaic din Constanţa a fost anulată pentru a doua oară în mai puţin de jumătate de an. Potrivit SICAP, nu a existat niciun ofertant interesat de achiziţia pusă la bătaie de Consiliul Judeţean Constanţa.
Achiziţia viza „Servicii de proiectare (PT+DDE), Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări” aferente proiectului „Restaurarea, conservarea, amenajarea şi punerea în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic”, cod SMIS 116049, un contract de aproape 10 milioane lei.
Obiectivul achiziţiei îl constituie serviciile pentru elaborarea documentaţiei tehnice (PT+DDE+CS+DTAC), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie lucrări şi execuţia lucrărilor aferente proiectului „Restaurarea, Conservarea, Amenajarea şi Punerea în Valoare a Edificiului Roman cu Mozaic”, cod SMIS 116049. Principalele activităţi sunt: Servicii elaborare documentaţie tehnică, Servicii de proiectare (fazele CU, DTAC, DTOE, DTAD, PT+CS+DDE); documentaţii tehnice pentru obţinere avize, acorduri si autorizaţii şi documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire aferente obiectivului de investiţii; asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi omisiunile din proiect) şi execuţie lucrări propuse conform DALI/SF şi conform proiectului tehnic, lucrări de construcţii, inclusiv utilaje, echipamente şi dotările aferente pentru: - restaurarea, consolidarea, protecţia şi conservarea monumentului istoric Edificiul Roman cu Mozaic;
- restaurarea, protecţia şi conservarea mozaicurilor interioare;
- restaurarea plasticii faţadei şi a acoperişului;
- dotări interioare (instalaţii, echipamente şi dotări pentru asigurarea condiţiilor de climatizare, siguranţă la foc, antiefracţie);
- dotări pentru expunerea şi protecţia patrimoniului cultural mobil şi imobil.
Etapele principale ale realizării investiţiei sunt:
Activităţile privind elaborarea documentaţiei tehnice (PT+DDE+CS+DTAC), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie a lucrărilor, precum şi execuţia lucrării constau în realizarea tuturor lucrărilor corespunzător şi în conformitate cu prevederile SF/DALI, prezentul caiet de sarcini şi alte documente incluse. Proiectul este derulat de Consiliul Judeţean Constanţa prin Programul Operaţional Regional 2014-2020.
Durata de implementare a proiectului este de 46 de luni de la momentul semnării contractului de finanţare, respectiv până la sfârşitul anului 2021. Dacă nici la următoarele sesiuni nu se vor prezenta companii interesate, există pericolul pierderii finanţării europene.
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, au fost: Ţuţuianu Marius Horia (preşedinte); Learciu Dumitru Daniel (vicepreşedinte); Palaz Claudiu Iorga (vicepreşedinte); Matichescu Mirela Florenţa (Administrator public); Belu Mariana (secretar al judeţului); Banciu Mihaela Leila (director general - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Blacioti Georgeta (director general - Direcţia Generală Economico-Financiară); Cristache Florina (director general adjunct - Direcţia Generală Economico-Financiară); Georgescu Elena (director general - Direcţia Generală de Proiecte); Hagea Cristian Adi (director general adjunct - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Nache Ioan Mihai (director general adjunct - Direcţia Generală de Proiecte); Petrachi Mihaela Anca (Director Executiv - Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Rancichi Sebastian Florin (director general - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Voitinovici Diana Roxana (director general adjunct - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Tănase Carmen Ioana (arhitect-şef - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Bănică Marian (şef serviciu - Serviciul Promovare Proiecte Europene - Direcţia Generală de Proiecte); Căluţ Ciprian Lucian (şef serviciu - Serviciul Achiziţii, Analiza Piaţă, Urmărire Contracte, Direcţia Generală Economico-Financiară); Cârciu Veronica (şef serviciu - Serviciul Buget - Direcţia Generală Economico-Financiară); Comănici Carmen (şef serviciu - Serviciul Resurse Umane, Salarizare - Direcţia Generală Economico-Financiară); Dumitru Irina Roxana (Şef Serviciu - Serviciul Dezvoltare şi Coordonare, Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Dimitrov Cristina Mădălina (şef serviciu - Serviciul Urbanism, Programe Naţionale de Dezvoltare Locală - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Iordache Elena Mihaela (şef serviciu - Serviciul Financiar - Direcţia Generală Economico-Financiară); Ionescu Adrian Victor (şef serviciu - Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Istrate Gabriela (şef serviciu - Serviciul Turism, Promovare Turistică şi Coordonarea Centrului de Excelenţă în Turism); Iacob Constantin-Răzvan (şef serviciu - Administraţie Publică, Relaţii Internaţionale, Arhivă şi ONG-uri, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Manea Elena Liliana (şef serviciu - Serviciul Juridic şi Contencios - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Prini Raluca Florentina (şef serviciu - Serviciul Management Proiecte - Direcţia Generală de Proiecte); Stoica Carmen Magdalena (şef serviciu - Serviciul de Analiză Strategică şi Creşterea Competitivităţii (Intelligence Competitive); Tănasa Getuţa (şef serviciu - Serviciul Investiţii - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Voicu Silvia (şef serviciu - Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat -Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Jud. de Transport); Pedestru Carmen Luminiţa Adriana (şef birou - Birou Informatică - Direcţia Generală Economico-Financiară); Tudosoiu Adriana (şef Birou - Biroul Pavilion Expoziţional - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Jud. de Transport); Anton Cătălin (manager de proiect - UIP Sistem Integrat Management Deşeuri) şi consilierii judeţeni: Bereş Adrian-Petre, Bizineche Adrian, Bercaru Nicoleta, Bola Bogdan-Alexandru, Ciobanu Cosmin, Cruşoveanu Marian, Donţu Gheorghe, Drăghici Rareş-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Găluşcă Constantin, Gheorghe Veronica-Adriana, Gima Stelian, Goidea Florin, lordache Marian, Lămureanu Gheorghe, Lebidov Steluţa, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Măndilă Gheorghe, Memiş Baiazid, Moldovanu Vasile, Nedelcu Sabrina-Maria, Niculescu George-Sergiu, Pintilie Mircea, Stanca Costel, Popa Liviu, Savlovschi Marcel, Turcu Daniel, Topolov Geanina-Ionela, Zahariuc Cristian-Florin, Niţă Luminiţa.
Săptămână această, licitaţia privind restaurarea Edificiului Roman cu Mozaic din Constanţa a fost anulată pentru a doua oară în mai puţin de jumătate de an. Potrivit SICAP, nu a existat niciun ofertant interesat de achiziţia pusă la bătaie de Consiliul Judeţean Constanţa.
Achiziţia viza „Servicii de proiectare (PT+DDE), Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări” aferente proiectului „Restaurarea, conservarea, amenajarea şi punerea în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic”, cod SMIS 116049, un contract de aproape 10 milioane lei.
Obiectivul achiziţiei îl constituie serviciile pentru elaborarea documentaţiei tehnice (PT+DDE+CS+DTAC), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie lucrări şi execuţia lucrărilor aferente proiectului „Restaurarea, Conservarea, Amenajarea şi Punerea în Valoare a Edificiului Roman cu Mozaic”, cod SMIS 116049. Principalele activităţi sunt: Servicii elaborare documentaţie tehnică, Servicii de proiectare (fazele CU, DTAC, DTOE, DTAD, PT+CS+DDE); documentaţii tehnice pentru obţinere avize, acorduri si autorizaţii şi documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire aferente obiectivului de investiţii; asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi omisiunile din proiect) şi execuţie lucrări propuse conform DALI/SF şi conform proiectului tehnic, lucrări de construcţii, inclusiv utilaje, echipamente şi dotările aferente pentru: - restaurarea, consolidarea, protecţia şi conservarea monumentului istoric Edificiul Roman cu Mozaic;
- restaurarea, protecţia şi conservarea mozaicurilor interioare;
- restaurarea plasticii faţadei şi a acoperişului;
- dotări interioare (instalaţii, echipamente şi dotări pentru asigurarea condiţiilor de climatizare, siguranţă la foc, antiefracţie);
- dotări pentru expunerea şi protecţia patrimoniului cultural mobil şi imobil.
Etapele principale ale realizării investiţiei sunt:
- organizare de şantier;
- demontare instalaţii existente;
- lucrări de protecţie, de eliminare a umidităţii şi a materialelor cu atac biologic;
- lucrări instalaţii electrice;
- lucrări instalaţii sanitare;
- lucrări instalaţii de încălzire/ventilare;
- lucrări de restaurare;
- lucrări de amenajare sit arheologic.
Activităţile privind elaborarea documentaţiei tehnice (PT+DDE+CS+DTAC), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie a lucrărilor, precum şi execuţia lucrării constau în realizarea tuturor lucrărilor corespunzător şi în conformitate cu prevederile SF/DALI, prezentul caiet de sarcini şi alte documente incluse. Proiectul este derulat de Consiliul Judeţean Constanţa prin Programul Operaţional Regional 2014-2020.
Durata de implementare a proiectului este de 46 de luni de la momentul semnării contractului de finanţare, respectiv până la sfârşitul anului 2021. Dacă nici la următoarele sesiuni nu se vor prezenta companii interesate, există pericolul pierderii finanţării europene.
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, au fost: Ţuţuianu Marius Horia (preşedinte); Learciu Dumitru Daniel (vicepreşedinte); Palaz Claudiu Iorga (vicepreşedinte); Matichescu Mirela Florenţa (Administrator public); Belu Mariana (secretar al judeţului); Banciu Mihaela Leila (director general - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Blacioti Georgeta (director general - Direcţia Generală Economico-Financiară); Cristache Florina (director general adjunct - Direcţia Generală Economico-Financiară); Georgescu Elena (director general - Direcţia Generală de Proiecte); Hagea Cristian Adi (director general adjunct - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Nache Ioan Mihai (director general adjunct - Direcţia Generală de Proiecte); Petrachi Mihaela Anca (Director Executiv - Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Rancichi Sebastian Florin (director general - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Voitinovici Diana Roxana (director general adjunct - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Tănase Carmen Ioana (arhitect-şef - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Bănică Marian (şef serviciu - Serviciul Promovare Proiecte Europene - Direcţia Generală de Proiecte); Căluţ Ciprian Lucian (şef serviciu - Serviciul Achiziţii, Analiza Piaţă, Urmărire Contracte, Direcţia Generală Economico-Financiară); Cârciu Veronica (şef serviciu - Serviciul Buget - Direcţia Generală Economico-Financiară); Comănici Carmen (şef serviciu - Serviciul Resurse Umane, Salarizare - Direcţia Generală Economico-Financiară); Dumitru Irina Roxana (Şef Serviciu - Serviciul Dezvoltare şi Coordonare, Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Dimitrov Cristina Mădălina (şef serviciu - Serviciul Urbanism, Programe Naţionale de Dezvoltare Locală - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Iordache Elena Mihaela (şef serviciu - Serviciul Financiar - Direcţia Generală Economico-Financiară); Ionescu Adrian Victor (şef serviciu - Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport); Istrate Gabriela (şef serviciu - Serviciul Turism, Promovare Turistică şi Coordonarea Centrului de Excelenţă în Turism); Iacob Constantin-Răzvan (şef serviciu - Administraţie Publică, Relaţii Internaţionale, Arhivă şi ONG-uri, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Manea Elena Liliana (şef serviciu - Serviciul Juridic şi Contencios - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Prini Raluca Florentina (şef serviciu - Serviciul Management Proiecte - Direcţia Generală de Proiecte); Stoica Carmen Magdalena (şef serviciu - Serviciul de Analiză Strategică şi Creşterea Competitivităţii (Intelligence Competitive); Tănasa Getuţa (şef serviciu - Serviciul Investiţii - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Voicu Silvia (şef serviciu - Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat -Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Jud. de Transport); Pedestru Carmen Luminiţa Adriana (şef birou - Birou Informatică - Direcţia Generală Economico-Financiară); Tudosoiu Adriana (şef Birou - Biroul Pavilion Expoziţional - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat - Autoritatea Jud. de Transport); Anton Cătălin (manager de proiect - UIP Sistem Integrat Management Deşeuri) şi consilierii judeţeni: Bereş Adrian-Petre, Bizineche Adrian, Bercaru Nicoleta, Bola Bogdan-Alexandru, Ciobanu Cosmin, Cruşoveanu Marian, Donţu Gheorghe, Drăghici Rareş-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Găluşcă Constantin, Gheorghe Veronica-Adriana, Gima Stelian, Goidea Florin, lordache Marian, Lămureanu Gheorghe, Lebidov Steluţa, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Măndilă Gheorghe, Memiş Baiazid, Moldovanu Vasile, Nedelcu Sabrina-Maria, Niculescu George-Sergiu, Pintilie Mircea, Stanca Costel, Popa Liviu, Savlovschi Marcel, Turcu Daniel, Topolov Geanina-Ionela, Zahariuc Cristian-Florin, Niţă Luminiţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii