Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
00:03 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

S-a lăsat cu plângeri de ambele părţi Loredana Voivozeanu, avocata medicului Mrini - „Incidentul a fost generat de fostul angajat“

ro

12 Mar, 2016 00:00 7908 Marime text
Medicul Hicham Mrini, proprietarul unei clinici de oftalmologie din Constanţa, este acuzat că ar fi agresat fizic un fost angajat. Bărbatul, Mihai T., lucra în clinică de aproximativ doi ani.
 
Ieri, Loredana Voivozeanu, avocata medicului Hicham Mrini, a făcut declaraţii, precizând că „doctorul Mrini doar s-a apărat de atitudinea fostului angajat“. „Da, a existat acest incident, dar a fost generat de fostul angajat. Zicem fostul deoarece deja a fost semnată decizia de încetare a contractului de muncă, în urma solicitării unilaterale a acestuia. Ambele părţi au formulat plângeri, iar organele de cercetare au demarat o anchetă. Fostul angajat nu trebuia să aibă asemenea comportament, iar incidentul să genereze într-o mediere excesivă. În momentul în care fostul angajat va putea proba cele spuse, atunci vom putea discuta“, a declarat Loredana Voivozeanu.
 
De asemenea, avocata mai spune că aceasta este ultima declaraţie pe care o vor face, deoarece clinica nu are nevoie de mediatizare. Contactat telefonic, fostul angajat Mihai T. a refuzat să mai facă alte declaraţii, precizând că va vorbi doar prin intermediul avocatului său. Reamintim că, pe 9 martie, un angajat al unei clinici private de oftalmologie din Constanţa ar fi fost agresat chiar de patron, medicul Hicham Mrini. Bărbatul agresat lucra în clinică de aproximativ doi ani. Agresiunea s-ar fi petrecut în interiorul clinicii, în timpul programului. O imprimantă defectă ar fi stârnit furia patronului.
 
„Am ajuns la muncă la ora 9.00, ca de obicei, şi m-am pregătit să scanez pacienţii (procedurile de scanare a ochiului şi verificarea acuităţii vizuale), pentru ca, mai apoi, aceştia să fie preluaţi de domnul doctor. În timpul operaţiunii pe care o desfăşuram în biroul în care activez, am sesizat că imprimanta care deserveşte calculatoarele cu care lucrăm s-a defectat. Pentru că eu sunt un fel de om bun la toate şi de-a lungul timpului am fost de la tehnician laser, la vânzător de ochelari, am sesizat departamentul responsabil, care m-a îndrumat să sun la firma care se ocupă de mentenanţa imprimantei. Cum personalul firmei nu era disponibil, pentru a ne putea continua activitatea, s-a decis înlocuirea imprimantei. Această înlocuire presupunea şi o schimbare de IP-uri. Bun, am reuşit să rezolv această operaţiune la o parte dintre calculatoare, între timp, vedeam şi pacienţi, însă calculatorul din camera de recuperare vizuală tot nu funcţiona. Am fost atenţionat asupra acestui aspect de către o colegă, la un moment dat, am reuşit să-l fac să funcţioneze.
 
Urma să mă reîntorc în biroul meu, când, în uşă, apare patronul, care mă întreabă dacă am rezolvat problema. Îl informez că da, dar în acelaşi timp îi spun că nu mă pot multiplica astfel încât să pot rezolva în acelaşi timp şi calculatoare, şi pacienţi. Mi se reproşează şi verbal şi din priviri că trebuia să mă descurc oricum şi să nu las colegii să aştepte. Doar pentru că am îndrăznit, tot verbal, să mă apăr, explicând că nu puteam să fiu în mai multe locuri în acelaşi timp, într-o primă fază, doctorul Mrini, acolo, pe hol, m-a luat de gât şi m-a strâns, m-a apucat de ceafă şi mi-a reproşat din nou că nu mi-am ajutat colega în timp util. I-am spus că data viitoare când vrea să-şi bată joc de mine să mă anunţe... Am observat apoi că îşi dă ceasul jos de la mână. După, m-a invitat jos, la subsol, într-unul dintre birouri, să discutăm.
 
Am coborât, fără să mă gândesc la ce va urma. Nu am intrat în biroul dânsului, ci într-un altul, foarte aproape. Ajunşi acolo, n-am avut timp decât să observ că închide uşa. M-a lovit cu capul în frunte, am sângerat, apoi am primit pumni în tâmple şi alţi pumni sau palme peste ceafă. Sincer, mi-am pierdut echilibrul, nici nu mai ştiu câte lovituri au fost. Nonşalant, a plecat la baie să se spele de sângele meu sau şi de al dânsului, nu ştiu. Buimac, am ieşit din birou şi m-am îndreptat direct în vestiar. Acolo, un coleg m-a întrebat ce am păţit, însă nu am fost în stare să vorbesc. M-am îmbrăcat, am părăsit clinica la 9.38, mi-am anunţat soţia şi ne-am îndreptat către spital. Aici am fost consultat, abia la ora 21.00 am părăsit urgenţa. Pentru că durerea de cap şi starea de rău nu s-au ameliorat, ne-am reîntors la urgenţă în cursul zilei de astăzi (n.r. 10 martie), pentru alte investigaţii. Între timp, am reuşit să-mi fac o programare la un neurolog“, ne-a povestit bărbatul agresat.
 
Bărbatul a mers şi la secţia 2 de Poliţie, pentru a depune o plângere privind agresiunea suferită, dar şi la Serviciul Judeţean de Medicină Legală, pentru o examinare.

Ce spune MRINI

„În ceea ce priveşte situaţia cu angajatul meu Mihai Tanasov, cel care mă acuză că l-am lovit, doresc să fac următoarele precizări: Corina şi Mihai, familia Tanasov, au fost angajaţii clinicii în ultimii doi ani. În urmă cu aproape două luni, Corina a decis să-şi dea demisia. Menţionez că performanţă sa la locul de muncă era mai mult decât nesatisfăcătoare, în ciuda nenumăratelor discuţii pe care le-am purtat cu ea. Am considerat că demisia soţiei nu trebuie să se răsfrângă şi asupra soţului ei, aşa că am continuat colaborarea cu acesta. Numai că, surprinzător, comportamentul şi atitudinea lui Mihai Tanasov faţă de colegele sale s-au schimbat. Şi, din păcate, în rău. Nu ştiu dacă acest lucru se datorează faptului că soţia sa nu mai este angajata noastră.
 
Ultimul episod, cel despre care a relatat Mihai din punctul său de vedere, a avut loc pe dată de 9 martie. Mihai Tanasov a început să-şi jignească şi să-şi apostrofeze colegele într-un mod nedemn pentru un bărbat şi pentru un angajat al unei unităţi medicale. Am încercat să îl calmez, dar pentru că era clar că lucrurile urmau să degenereze, am avut intuiţia să îl chem în birou.
 
Aici, a continuat să mă jignească, să mă scuipe, să mă ameninţe, şi chiar m-a lovit, iar eu, din instinct, m-am apărat. Menţionez că m-am prezentat la Serviciul de Medicină Legală şi că cercetarea poliţiei se află în desfăşurare. Aşteptăm concluziile anchetei“, a declarat, pe data de 9 martie, pentru ZIUA de Constanţa, dr. Hicham Mrini, medic specialist oftalmolog.
 
Citeşte şi 
 
Bărbatul a făcut plângere la Poliţie, şi-a scos certificat medico-legal şi a demisionat! Dr. Hicham Mrini, acuzat că şi-a bătut un angajat până l-a umplut de sânge (documente)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • praf si pulbere 13 Mar, 2016 06:57 Sa nu uitam ca nu e prima "intamplare" de acest gen. In 2013 a mai existat un "incident" asemanator, mai grav chiar, si tot cu un angajat . S-a ajuns la proces unde au platit ca sa fie retrasa plangerea...
  • cezar 12 Mar, 2016 21:23 Toata lumea cunoaste comportamentul agresiv al lui mrini
  • Tomis Nord 12 Mar, 2016 01:47 Tot victima e vinovata........! ?