SPIT îşi face reclamă pe televiziunile locale! O firmă care vinde cosmetice se ocupă şi de serviciile de promovare
SPIT îşi face reclamă pe televiziunile locale! O firmă care vinde cosmetice se ocupă şi de serviciile de
27 Jan, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
5652
Marime text
Serviciul Public de Impozite şi Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPIT) Constanţa trece printr-un proces de primenire şi de modernizare. După ce, anul trecut, în luna noiembrie, SPIT Constanţa anunţa că începând cu noul an fiscal va avea un sediu nou pentru persoanele juridice, instituţia a achiziţionat recent, prin procedură de cumpărare directă, un pachet de servicii de promovare de la firma Sedica Vision SRL, cu adresa pe Intrarea Reconstrucţiei nr. 6 din Bucureşti.
Potrivit anunţului publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice pe 13.12.2016, pachetul achiziţionat de la Sedica Vision SRL include prestarea serviciilor de promovare prin:
1. difuzarea pe o perioadă de 18 zile (o apariţie/zi/post TV) a unui spot video pe două staţii TV locale ale unor posturi de televiziune naţionale şi pe un post de televiziune local.
2. afişarea aceluiaşi spot video pe diverse formate de suporturi online a trei trusturi de presă locală.
3. servicii de strategie post-campanie ce vor include trasarea liniilor de strategie TV şi online pentru anul 2017, având ca punct de plecare indicatorii raportului post-campanie, ce se va preda la finalul perioadei de promovare.
Atât perioada, intervalele orare, cât şi formatele de afişare online vor fi stabilite de comun acord de părţi în limita valorii pachetului, se arată în anunţul publicat pe SEAP.
Preţul de vânzare al pachetului de servicii de promovare este de 16.220 de lei (3.599 de euro).
Bottom of FormAm încercat să obţinem mai multe informaţii referitoare la campania de promovare iniţiată de SPIT Constanţa, însă directorul Serviciului, Virginia Uzun, a precizat că va răspunde în scris la întrebările redacţiei, sens în care cotidianul ZIUA de Constanţa a transmis instituţiei o solicitare în baza Legii 544/2001. Răspunsul pe care îl vom primi din partea SPIT va fi prezentat într-un articol viitor.
Potrivit Registrului Comerţului, firma Sedica Vision SRL a fost înfiinţată la data de 6.05.2011 şi are sediul social în Bucureşti, Sectorul 3, Intrarea Reconstrucţiei nr. 6. Capitalul social al firmei este de 200 de lei, fiind deţinut în totalitate de Daniela Ramona Ion, născută pe 15.02.1984, care deţine şi funcţia de administrator al societăţii. Conform codificării CAEN, firma se ocupă cu „activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management“.
Interesant este faptul că, la o simplă căutare pe Google, Sedica Vision SRL vinde prin beautyexpress.ro produse cosmetice, potrivit termenilor şi condiţiilor publicate pe site-ul menţionat.
„Termenii şi condiţiile se aplică la achiziţionarea online, de pe site-ul www.beautyexpress.ro, stabilesc condiţiile şi specifică drepturile şi obligaţiile vânzătorului (distribuitorului) şi ale cumpărătorului (clientului, consumatorului). Vânzător este SC Sedica Vision SRL, cu sediul în Bucureşti, Intrarea Reconstrucţiei nr. 6“, se arată pe site-ul beautyexpress.ro.
De altfel, conform anunţurilor de atribuire prin cumpărare directă publicate în SEAP, Sedica Vision SRL a livrat produse cosmetice către Teatrul Naţional „I.L. Caragiale“ din Bucureşti, dar a mai câştigat şi alte licitaţii de la SPIT Constanţa.
Astfel, pe 6 decembrie, SPIT a cumpărat un alt pachet de servicii de promovare, la preţul de vânzare de 3.456 de lei, constând în difuzarea pe o perioadă de cinci zile (o apariţie/zi/post TV) a unui spot video pe două staţii TV locale ale unor posturi de televiziune naţionale şi pe un post de televiziune local, precum şi afişarea aceluiaşi spot video pe diverse formate de suporturi online a trei trusturi de presă locală.
De asemenea, societatea a mai furnizat către SPIT, tot prin cumpărare directă, 20.000 de brelocuri cu monedă coş supermarket, achiziţionate la preţul de 5,88 de lei bucata.
Potrivit site-ului linkedin.com, o tânără pe nume Ramona Sirota menţionează că ocupă funcţia de director general al societăţii Sedica Vision SRL, din mai 2011 până în prezent. Conform aceluiaşi profil, aceasta a lucrat în trecut ca director executiv la Dobrogea TV - Media Consulta Regie, în perioada iulie 2013 - mai 2015, şi ca sales manager la Media Consulta International în perioada mai 2011 - decembrie 2014.
Potrivit vrajitorul.eu, şi asociatul unic al firmei Sedica Vision SRL, Daniela Ramona Ion, are un trecut comun cu societăţile Media Consulta International SRL şi Media Consulta Regie.
Astfel, din Monitorului Oficial nr. 104/2014, aflăm că în SC Media Consulta International SRL a fost numită Daniela Ramona Ion în funcţia de administrator unic, începând de la 1.07.2013, pe perioadă nedeterminată.
În prezent, de la Registrul Comerţului aflăm că Daniela Ramona Ion este asociată în firmele Brand United Services SRL, Sedica Photography SRL şi Sedica Vision SRL, la ultimele două figurând şi ca administrator.
Potrivit anunţului publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice pe 13.12.2016, pachetul achiziţionat de la Sedica Vision SRL include prestarea serviciilor de promovare prin:
1. difuzarea pe o perioadă de 18 zile (o apariţie/zi/post TV) a unui spot video pe două staţii TV locale ale unor posturi de televiziune naţionale şi pe un post de televiziune local.
2. afişarea aceluiaşi spot video pe diverse formate de suporturi online a trei trusturi de presă locală.
3. servicii de strategie post-campanie ce vor include trasarea liniilor de strategie TV şi online pentru anul 2017, având ca punct de plecare indicatorii raportului post-campanie, ce se va preda la finalul perioadei de promovare.
Atât perioada, intervalele orare, cât şi formatele de afişare online vor fi stabilite de comun acord de părţi în limita valorii pachetului, se arată în anunţul publicat pe SEAP.
Preţul de vânzare al pachetului de servicii de promovare este de 16.220 de lei (3.599 de euro).
Bottom of FormAm încercat să obţinem mai multe informaţii referitoare la campania de promovare iniţiată de SPIT Constanţa, însă directorul Serviciului, Virginia Uzun, a precizat că va răspunde în scris la întrebările redacţiei, sens în care cotidianul ZIUA de Constanţa a transmis instituţiei o solicitare în baza Legii 544/2001. Răspunsul pe care îl vom primi din partea SPIT va fi prezentat într-un articol viitor.
Potrivit Registrului Comerţului, firma Sedica Vision SRL a fost înfiinţată la data de 6.05.2011 şi are sediul social în Bucureşti, Sectorul 3, Intrarea Reconstrucţiei nr. 6. Capitalul social al firmei este de 200 de lei, fiind deţinut în totalitate de Daniela Ramona Ion, născută pe 15.02.1984, care deţine şi funcţia de administrator al societăţii. Conform codificării CAEN, firma se ocupă cu „activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management“.
Interesant este faptul că, la o simplă căutare pe Google, Sedica Vision SRL vinde prin beautyexpress.ro produse cosmetice, potrivit termenilor şi condiţiilor publicate pe site-ul menţionat.
„Termenii şi condiţiile se aplică la achiziţionarea online, de pe site-ul www.beautyexpress.ro, stabilesc condiţiile şi specifică drepturile şi obligaţiile vânzătorului (distribuitorului) şi ale cumpărătorului (clientului, consumatorului). Vânzător este SC Sedica Vision SRL, cu sediul în Bucureşti, Intrarea Reconstrucţiei nr. 6“, se arată pe site-ul beautyexpress.ro.
De altfel, conform anunţurilor de atribuire prin cumpărare directă publicate în SEAP, Sedica Vision SRL a livrat produse cosmetice către Teatrul Naţional „I.L. Caragiale“ din Bucureşti, dar a mai câştigat şi alte licitaţii de la SPIT Constanţa.
Astfel, pe 6 decembrie, SPIT a cumpărat un alt pachet de servicii de promovare, la preţul de vânzare de 3.456 de lei, constând în difuzarea pe o perioadă de cinci zile (o apariţie/zi/post TV) a unui spot video pe două staţii TV locale ale unor posturi de televiziune naţionale şi pe un post de televiziune local, precum şi afişarea aceluiaşi spot video pe diverse formate de suporturi online a trei trusturi de presă locală.
De asemenea, societatea a mai furnizat către SPIT, tot prin cumpărare directă, 20.000 de brelocuri cu monedă coş supermarket, achiziţionate la preţul de 5,88 de lei bucata.
Potrivit site-ului linkedin.com, o tânără pe nume Ramona Sirota menţionează că ocupă funcţia de director general al societăţii Sedica Vision SRL, din mai 2011 până în prezent. Conform aceluiaşi profil, aceasta a lucrat în trecut ca director executiv la Dobrogea TV - Media Consulta Regie, în perioada iulie 2013 - mai 2015, şi ca sales manager la Media Consulta International în perioada mai 2011 - decembrie 2014.
Potrivit vrajitorul.eu, şi asociatul unic al firmei Sedica Vision SRL, Daniela Ramona Ion, are un trecut comun cu societăţile Media Consulta International SRL şi Media Consulta Regie.
Astfel, din Monitorului Oficial nr. 104/2014, aflăm că în SC Media Consulta International SRL a fost numită Daniela Ramona Ion în funcţia de administrator unic, începând de la 1.07.2013, pe perioadă nedeterminată.
În prezent, de la Registrul Comerţului aflăm că Daniela Ramona Ion este asociată în firmele Brand United Services SRL, Sedica Photography SRL şi Sedica Vision SRL, la ultimele două figurând şi ca administrator.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii