Dezvaluiri.ro O gabară cu o capacitate de 12 tiruri va asigura tranzitarea Canalului Dunăre-Marea Neagră în dreptul podului de la Agigea
Dezvaluiri.ro: O gabară cu o capacitate de 12 tiruri va asigura tranzitarea Canalului Dunăre-Marea Neagră în
05 Oct, 2013 18:40
ZIUA de Constanta
2797
Marime text
S-a găsit soluția pentru deblocarea traficului greu obstrucționat de închiderea Podului de la Agigea
Azi, 3 octombrie, cu numai câteva minute înainte de deschiderea lucrărilor ședinței lunare a Consiliului Județean Constanța, directorul Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile Constanța SA, Daniel Georgescu a susținut o importantă declarație de presă.
Acesta a anunțat că în maximum două săptămâni traficul greu în zona podului de Agigea va fi reluat, dar nu pe pod ci prin intermediul unei gabare puse la dispoziție de SC Navrom Galați SA, care va transborda peste Canalul Dunăre-Marea Neagră, chiar în dreptul podului, auto-tirurile și celelalte vehicule cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone.
Un articol de Ștefan Doru COPOȚ
Reamintim de traficul vehiculelor cu o masă mai mare de 3,5 tone a fost interzis pe podul rutier de la Agigea. Interdicția a survenit în urma constatării faptului că podul de la Agigea trebuia urgent supus unei operațiuni de reabilitare totală a sistemelor de hobane, sisteme care au cedat din cauza suprapunerii succesive a covoarelor asfaltice și îngreunarea peste limitele admise a planșeului susținut de sistemul de hobane.
În urma vizitei de săptămâna trecută a premierului Victor Ponta la Constanța, subiectul „Podul de la Agigea” a fost pus în discuție foarte serios de reprezentanții transportatorilor, aceștia din urmă venind și cu soluția care, de azi, a prins contur și se anunță a fi și cea mai bună.
Directorul CN ACN SA, Daniel Georgescu, a anunțat că o gabară de mare deplasament care va fi adusă la Constanța pe Canalul Dunăre-Marea Neagră, va asigura tranzitul peste Canal, chiar din dreptul bretelei rutiere din zona Selgros care trece pe la piciorul podului de la Agigea, cu corespondență pe celălalt mal, tot în dreptul celuilalt picior de pod, în dreptul bretelei rutiere care leagă sediul CN ACN SA și ecluza de la Agigea de șoseaua Constanța-Mangalia. Un singur transport la capacitate maximă va dura cel mult 25 de minute, iar prețul traversadei per mijloc de transport nu va depăși prețurile practicate în alte locații din țără unde pentru traversarea Dunării se folosesc bacuri.
Articolul integral pe: Dezvaluiri.ro
Azi, 3 octombrie, cu numai câteva minute înainte de deschiderea lucrărilor ședinței lunare a Consiliului Județean Constanța, directorul Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile Constanța SA, Daniel Georgescu a susținut o importantă declarație de presă.
Acesta a anunțat că în maximum două săptămâni traficul greu în zona podului de Agigea va fi reluat, dar nu pe pod ci prin intermediul unei gabare puse la dispoziție de SC Navrom Galați SA, care va transborda peste Canalul Dunăre-Marea Neagră, chiar în dreptul podului, auto-tirurile și celelalte vehicule cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone.
Un articol de Ștefan Doru COPOȚ
Reamintim de traficul vehiculelor cu o masă mai mare de 3,5 tone a fost interzis pe podul rutier de la Agigea. Interdicția a survenit în urma constatării faptului că podul de la Agigea trebuia urgent supus unei operațiuni de reabilitare totală a sistemelor de hobane, sisteme care au cedat din cauza suprapunerii succesive a covoarelor asfaltice și îngreunarea peste limitele admise a planșeului susținut de sistemul de hobane.
În urma vizitei de săptămâna trecută a premierului Victor Ponta la Constanța, subiectul „Podul de la Agigea” a fost pus în discuție foarte serios de reprezentanții transportatorilor, aceștia din urmă venind și cu soluția care, de azi, a prins contur și se anunță a fi și cea mai bună.
Directorul CN ACN SA, Daniel Georgescu, a anunțat că o gabară de mare deplasament care va fi adusă la Constanța pe Canalul Dunăre-Marea Neagră, va asigura tranzitul peste Canal, chiar din dreptul bretelei rutiere din zona Selgros care trece pe la piciorul podului de la Agigea, cu corespondență pe celălalt mal, tot în dreptul celuilalt picior de pod, în dreptul bretelei rutiere care leagă sediul CN ACN SA și ecluza de la Agigea de șoseaua Constanța-Mangalia. Un singur transport la capacitate maximă va dura cel mult 25 de minute, iar prețul traversadei per mijloc de transport nu va depăși prețurile practicate în alte locații din țără unde pentru traversarea Dunării se folosesc bacuri.
Articolul integral pe: Dezvaluiri.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii