MisterulPROFI s-a risipit Vor fi şi mai multe magazine
MisterulPROFI s-a risipit: Vor fi şi mai multe magazineDeja alarmaţi de zvonurile care circulau pe seama retailer-ului PROFI, cum că fie se va închide definitiv, fie va fi preluat de un alt mare retailer, mulţi clienţi au avut surpriza să constate pe 13 februarie că toate cele 107 magazine din acest lanţ erau închise şi aveau folie neagra pe geamuri. Ei băteau la uşa care de obicei se deschidea singură înaintea lor, dar din interior li se răspundea:„Astăzi magazinul este închis, nu se fac niciun fel de vânzări".
Mulţi s-au întrebat ce să facă pentru a menţine magazinele care le veneau atât de la îndemână în cartier, mai cu seamă acum, când e frig şi e greu să ajungi la piaţă, alţii s-au adresat companiei, prin telefon şi e-mail, cu rugămintea „Nu închideţi magazinele!"
Misterul s-a dezlegat marţi, când uşile s-au deschis din nou singure şi lumea a putut afla noutatea: PROFI s-au transformat din magazine discount, în magazine moderne, de proximitate.
Există vreo diferenţă? Cu siguranţă! Magazinele arată cu adevărat bine acum, numărul sortimentelor a crescut considerabil şi s-a modificat mai pe gustul consumatorilor, în timp ce preţurile rămân în continuare unele dintre cele mai mici de pe piaţă. Iar pentru cumpărătorii din aceste zile, mai există şi o reducere de 10% la cumpărături.
„Ştiam din cifre că magazinele noastre sunt apreciate, căci zilnic între 120.000 şi 160.000 de cumpărători ne trec pragul, dar nu ne-am aşteptat chiar la un asemenea val de simpatie", a declarat Pawel Musial, directorul general al companiei PROFI Rom Food. „Asta ne încurajează să grăbim şi mai mult extinderea companiei, cu cel puţin încă 25 de unităţi în acest an".
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp