Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
15:52 27 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Afaceri Constanța Consiliul de Administrație al Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” SA, în ședință ordinară. Iată ce se află pe ordinea de zi

ro

26 Dec, 2024 18:28 644 Marime text
CN APM SA Constanța. Sursa foto: ZIUA de Constanța

În conformitate cu art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990 şi art. 15 alin (1) din Statutul CN APM - S.A., Consiliul de Administrație al CN APM - S.A. Constanța convoacă Adunarea Generală a Acționarilor Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” - S.A. Constanța, în ședință ordinară, în data de 20.01.2025, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu nr. 38, București, se arată în documentul publicat în Monitorul Oficial.
 
Ordinea de zi a ședinței ordinare este următoarea:
 
1. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
2. Numire membri provizorii în Consiliul de Administrație.
3. Prelungire durată mandate membri provizorii.
4. Stabilirea indemnizației fixe brute lunare a membrilor provizorii numiți în Consiliul de Administrație.
5. Aprobarea formei şi conținutul contractului de mandat/actului adițional la contractul de mandat ce urmează a fi semnat cu membrii provizorii.
6. Mandatarea reprezentanților acționarilor companiei să semneze contractul de mandat/actul adițional la contractul de mandat cu membrii provizorii.
7. Mandatarea Directorului General al societății pentru a îndeplini toate formalitățile cerute de lege pentru înregistrarea şi asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală a Acționarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
 
Orice cerere de completare cu noi puncte a Ordinii de zi se va face cu respectarea dispozițiilor art. 1171 alin. (1) - (3) din Legea nr. 31/1990, cu modificările şi completările ulterioare.

 
În conformitate cu art. 45. - (1) din O.U.G. nr. 109/2011, prin derogare de la prevederile art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este necesară depunerea procurii înainte de data ședinței adunării generale a acționarilor.
 
Procurile pot fi comunicate şi pe cale electronică, având încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică, până la închiderea ședinței.
 
Acționarii pot să își desemneze reprezentanții şi prin mijloace electronice. În acest caz, procura şi notificarea au încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică.
 
Sub rezerva îndeplinirii cerințelor art. 125 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu se poate limita eligibilitatea persoanelor desemnate ca reprezentanți.
 

Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondență sau prin mijloace electronice, conform statutului companiei.
 
Începând cu data de 18.12.2024, toate materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi, precum şi regulile privind organizarea şi desfășurarea adunării generale (care include procedura de vot prin reprezentant şi procedura care permite votul prin corespondență) vor fi disponibile la sediul companiei din Incinta Port Constanța, Gara Maritimă şi pe website-ul companiei. Acționarii pot obține, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi.
 
Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională a persoanelor propuse pentru funcția de administrator va fi disponibilă acționarilor, începând cu data publicării prezentei convocări, putând fi consultată de către aceștia.
 
Acționarii companiei, indiferent de participația deținută în capitalul social, pot pune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi. Acționarii pot transmite astfel de întrebări şi prin e-mail cu semnătură încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică.
 
Acționarii înscriși în Registrul acționarilor la data de referință 13.01.2025, pot participa la AGOA şi vota personal, prin reprezentant sau prin corespondență.
 
Acționarii își pot exercita opțiunea prin transmiterea votului prin corespondență, cu cel puțin 48 de ore înainte de adunarea generală, voturile prin corespondență fiind transmise la sediul CN APM.
 
În cazul neîndeplinirii cvorumului necesar pentru prima convocare AGA, se reprogramează ședința în data de 21.01.2025, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu nr. 38, București.
 



Citește și:
Firme Constanța: Un nou hotel, deschis în stațiunea Mamaia. Iată unde are sediul
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii