BANC POST, sucursala Constanta, premiaza campionii
BANC POST, sucursala Constanta, premiaza campionii
03 Jul, 2002 00:00
ZIUA de Constanta
1101
Marime text
La implinirea a 11 ani de existenta
"Am vrut ca in special sa ii premiem pe copii, caci ei sunt viitorul nostru", a declarat Livia Cazan, directoarea sucursalei Constanta * la sucursala Constanta sunt plasamente in valoare de 102 miliarde * POS-urile instalate in locatii din statiunea Mamaia merg foarte bine
Inceputul lunii iulie a fost pentru Banc Post prilej de sarbatoare, pentru ca institutia financiara a implinit la aceasta data 11 ani de existenta. Cu aceasta ocazie, sucursala Constanta a vazut oportun sa isi celebreze aniversarea cu premierea echipei de fotbal a Palatului Copiilor din Constanta, finalista la intrecerile internationale de gen. Livia Cazan, directoarea sucursalei Constanta a Banc Post, a declarat: "Am vrut ca in special sa ii premiem pe copii, caci ei sunt viitorul nostru". "Chiar daca premiile nu sunt substantiale, a continuat Livia Cazan adresandu-se copiilor, acestea sunt o incurajare pentru voi sa faceti ceea ce va place cu multa dedicatie si sa va vedem jucand in nationala".Referitor la activitatea bancii, Livia Cazan a afirmat: "Institutia din care fac parte este o banca sigura, cu rapiditate in tranzactii, servicii ireprosabile si produse variabile, adaptate in permanenta solicitarilor clientilor. In anul 2001 am avut 4.488 de miliarde in credite interne pe plan total, iar pentru anul 2002 avem deja peste 6.000 de miliarde acordate deja. Pe plan local, la sucursala Constanta avem plasamente in valoare de 102 miliarde".Planuri indraznete pentru a impulsiona fluxul de tranzactii electronice
Saptamana trecuta, banca a lansat un nou produs, unic pe piata bancara, destinat a simplifica administrarea cheltuielilor zilnice, indiferent daca ele sunt efectuate in tara, in strainatate sau, in premiera, pe Internet. Noul produs, denumit Taifun, este un card de debit, emis in sistem Mastercard, care poate fi asociat fara nici un fel de probleme unui card virtual pentru cumparaturi sigure pe Internet. "Ca planuri de viitor - a mai adaugat directoarea Cazan - vom pune inca patru bancomate pe langa cele 11 deja existente in Mangalia, Neptun, in Mamaia, la Cazino si la statia Petrom de la campus. POS-urile instalate in alte locatii din statiunea Mamaia merg foarte bine si vom monta in continuare oriunde va fi nevoie. Asteptam hotararea guvernamentala pentru introducerea POS-urilor la comercianti, pentru a impulsiona astfel comertul si fluxul de tranzactii electronice". Un alt serviciu care a avut succes il constituie microcreditele acordate prin posta. Doar saptamana trecuta am acordat credite in valoare totala de 430 de milioane de lei. Valoarea individuala a unui astfel de microcredit este de maximum 15 milioane, iar daca documentatia indeplineste conditiile necesare, creditul se acorda in doua zile. Dobanda este fluctuanta in scadere, in acest moment fiind de 41 procente, si creditul se acorda pe o perioada de la 1 la 2 ani. Si la capitolul carduri avem peste 900.000 de carduri emise, situandu-ne pe unul din locurile fruntase. "La jumatatea acestei luni, va avea loc trecerea procentelor detinute de APAPS catre EFG Eurobank Ergasias, cel de-al treilea mare grup bancar grecesc. Speram ca, odata cu aceasta preluare, activitatea bancii noastre sa se dinamizeze si sa atraga si persoanele juridice cu capital mixt, romano-grecesc, si nu numai", a mai afirmat directoarea Livia Cazan. Madalina Cosma, reprezentanta Departamentului Vanzari a sucursalei Constanta a Banc Post, a afirmat: "Ca o confirmare a sloganului bancii noastre - "Banc Post, o banca a tuturor" - paleta de produse si servicii se adreseaza tuturor segmentelor de varsta si tuturor categoriilor de persoane fizice si juridice".Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii