Bani pentru Aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa. Ce sume au fost alocate de Ministerul Transporturilor şi pentru ce
Bani pentru Aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa. Ce sume au fost alocate de Ministerul Transporturilor şiPotrivit actului normativ la care facem referire au fost abrobaţi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții de interes național și utilitate publică "Amenajare bandă pistă și R.E.S.A. (Runway End Safety Area - suprafață de siguranță la capăt de pistă)".
Finanțarea obiectivului de investiții se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
Hotărârea de Guvern semnată de primul ministru Vasilica-Viorica Dăncilă, este contrasemnat de ministrul transporturilor, Lucian Șova, viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, Paul Stănescu şi ministrul finanțelor publice, Eugen Orlando Teodorovici.
În unul din articole se prevede că Ministerul Transporturilor și Societatea Națională "Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța" - S.A. răspund de modul de utilizare a sumelor aprobate conform prevederilor hotărârii.
Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții "Amenajare bandă pistă și R.E.S.A."
Valoarea totală a investiției (inclusiv TVA)
(prețuri valabile în luna august 2017/1 euro = 4,5784 lei): mii lei 49.856
- din care C+M: mii lei 41.924
Eșalonarea investiției INV/C+M
Anul I: mii lei /mii lei - 17.000/14.000
Anul II: mii lei/mii lei - 17.000/14.000
Anul III: mii lei/mii lei - 15.856/13.924
Capacități:
Suprafața nivelată în banda pistei mp: 263.000
Suprafață platforme de protecție mp: 4.800
Suprafață R.E.S.A. amenajată mp: 43.200
Drum perimetral nou mp: 6.000 (1.550 ml)
Gard de securitate nou: ml - 1.180
Durata de realizare a investiției: luni -36
Finanțarea obiectivului de investiții se realizează de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate.
Sursa foto: Arhivă ZIUA de Constanta
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- maria 19 Oct, 2018 08:29 Se baga bani cu lopata in acest aeroport fara ca noi, constantenii, sa beneficiem de aceasta facilitate. Nu sint in stare sa contracteze o cursa spre ATENA si retur, sau alte destinatii utile. E posibil sa ai aeroport la doi pasi,in care se baga miliarde, de ani de zile, si tu sa fii obligat sa te duci pina la Bucuresti ,sa iei un avion. Este inadmisibil. Sa nu aduci turisti pa calea aerului? Ce or face toata ziua cei peste 200 de angajati?Se bat de musca si incaseaza salarii babane.Ca la noi, la nimeni!