Promovarea peste hotare, o himera pentru firmele constantene
Promovarea peste hotare, o himera pentru firmele constanteneLa baza acestui fapt sta drept dovada slaba participare a societatilor din judetul Constanta la targurile internationale ce se vor desfasura atat in luna noiembrie, cat si in perioada urmatoare * Principala cauza a acestor neparticipari este motivata de majoritatea agentilor economici prin epuizarea fondurilor destinate promovarii pe acest an, avand in vedere ca ne aflam in penultima luna a anului * La inceputul lunii decembrie vor fi organizate manifestari expozitionale in Federatia Rusa si Belarus pentru echipamente medicale si medicamente si pentru ambalaje, acestea fiind urmate, pe toata durata lunii, de saloane in tari cum ar fi Italia, Turcia, Cehia, Slovacia, Tunisia, India si Coreea de Sud
Desi traverseaza o perioada mai fasta decat in trecut, firmele constantene mici si mijlocii continua sa isi desfasoare activitatea numai pe plan local, o eventuala iesire peste hotare ramanand inca la stadiul de ideal. La baza acestui fapt sta drept dovada slaba participare a societatilor din judetul Constanta la targurile internationale ce s-au desfasurat de la inceputul anului pana in prezent, precum si la cele ce se vor desfasura in lunile noiembrie si decembrie. Principala cauza a acestor neparticipari este motivata de majoritatea agentilor economici prin epuizarea fondurilor destinate promovarii pe acest an, avand in vedere ca ne aflam in penultima luna a anului. Conform programului de targuri pentru luna decembrie, in ultima luna a acestui an vor fi organizate o serie de targuri si expozitii in cele mai diverse tari, atat din Europa, cat si din alte regiuni mai indepartate ale globului. Astfel, la inceputul lunii decembrie vor fi organizate manifestari expozitionale in Federatia Rusa si Belarus pentru echipamente medicale si medicamente si pentru ambalaje, acestea fiind urmate, pe toata durata lunii, de saloane in tari cum ar fi Italia, Turcia, Cehia, Slovacia, Tunisia, India si Coreea de Sud. Domeniile de activitate urmarite de aceste saloane sunt dintre cele mai diverse, incepand cu cele destinate materialelor de constructii si echipamente pentru transporturi si terminand cu cele pentru cadouri si suveniruri, mobilier pentru hoteluri si restaurante, bauturi si produse alimentare. Revenind la problema slabei prezente peste hotare a firmelor constantene, aceasta a mai fost amintita si in trecut, cand presedintele FEPAIUS atragea atentia asupra faptului ca, desi sunt puse la dispozitia firmelor o serie de facilitati pentru a participa la saloanele de peste hotare, acestea inca nu isi manifesta interesul pentru astfel de evenimente, majoritatea dintre societati multumindu-se numai cu saloanele de la noi din tara. Ramane de vazut pe viitor, dupa ce fiecare agent economic isi va stabili bugetele pentru promovarea firmelor, cate din firme vor face pasul spre alte tari, incercand totodata si o promovare a Romaniei peste hotare. Pe de alta parte, o mare speranta se pune si in posibila aderare a Romaniei la Uniunea Europeana care va atrage imediat si pe investitorii straini, cu ajutorul carora firmele sa fie promovate si peste hotare.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp