S-a semnat contractul de infrastructură privind legătura dintre A1 Piteşti-Bucureşti şi A2 Bucureşti-Constanţa. Ce valoare are
S-a semnat contractul de infrastructură privind legătura dintre A1 Piteşti-Bucureşti şi A2 Bucureşti-Constanţa.
15 Apr, 2019 01:14
ZIUA de Constanta
2508
Marime text



Contractul de proiectare şi execuţie pentru autostrada Sibiu-Piteşti, secţiunea 1 Sibiu-Boiţa, a fost semnat de reprezentantul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, Narcis Neaga, şi de administratorul companiei Porr Construct SRL.
Cel de-al doilea contract - de proiectare şi execuţie pentru lotul 3 din autostrada de centură a municipiului Bucureşti secţiunea Sud - a fost semnat de Narcis Neaga, de directorul executiv Aktor SA şi de administratorul special Euro Construct, potrivit sursei citate.
Al treilea contract, cel privind furnizarea sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului pentru Magistrala 5 secţiunea Râul Doamnei-Eroilor a fost semnat de directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, şi de director general Alstom Transport SA.
În cadrul ceremoniei de semnare, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a menţionat că aceste contracte sunt foarte importante pentru români.
"Primul contract are în vedere o autostradă foarte importantă şi demult aşteptată de români - autostrada Piteşti-Sibiu, secţiunea 1 Boiţa-Sibiu. Încă din primul mandat de ministru am înţeles că străpungerea Carpaţilor este o prioritate pentru dezvoltarea economică a României. Secţiunea Sibiu-Boiţa nu înseamnă doar o simplă secţiune a unei autostrăzi, aşa că în anul 2017 Guvernul PSD-ALDE a deblocat şi a lansat procedura de achiziţie publică pentru primele loturi ale autostrăzii Sibiu-Piteşti. (...) Valoarea contractului este de 612 milioane de lei, fără TVA, echivalentul a 129 de milioane de euro, durata de realizare a acestui contract este de 48 de luni, dintre care 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţie. Al doilea contract este cel al lotului 3 al autostrăzii de centură a municipiului Bucureşti, secţiunea Sud. Valoarea contractului este de 853 de milioane de lei, echivalent a 180 de milioane de euro, fără TVA. (...) Acest sector face parte din centura Bucureşti Sud, care va asigura conexiunea reţelei TEN-T, respectiv legătura dintre autostrada A1 Piteşti-Bucureşti şi autostrada A2 Bucureşti-Constanţa", a precizat Cuc.
Ministrul Transporturilor le-a transmis din nou constructorilor că nu va mai tolera nicio scuză şi nicio întârziere.
Sursa foto: Arhivă ZIUA de Constanta
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii