Seminar pentru dezvoltarea managementului firmelor constantene
Seminar pentru dezvoltarea managementului firmelor constantene"Siveco Romania" SA atrage atentia asupra faptului ca una dintre conditiile esentiale pentru bunul mers al unei societati o constituie baza de date a unei firme, care trebuie sa fie cat mai vasta si sa contina informatii nu numai din domeniul de activitate, dar si din domeniile adiacente * Sistemul Informatic Integrat (SII), pus la dispozitie de Siveco, isi aduce contributia la partajarea perfecta a problematicii ridicate de gestionarea si conducerea unei societati comerciale, din cele mai diferite domenii de activitate, fara a rezolva in mod redundant aceeasi problema * "Firmele sunt interesate de solutia Siveco prin care se asigura training si pentru firmele mai mici si care poate fi aplicata pe o perioada mai mare si cu costuri trimestriale reduse, acesta fiind de altfel si viitorul sistemelor informatice", a declarat directorul "Crucial Systems" SRL, Catalin Anghel, in calitate de colaborator la aplicarea programului la nivelul societatilor din judetul Constanta
Succesul societatilor comerciale pe piata depinde de capacitatea managerului competitiv de a culege, selecta si prelucra date din toate domeniile de activitate ale societatii, privind dinamica raportului iesiri/intrari si a indicatorilor de performanta si de a elabora pe baza lor decizii optime. Ansamblul informatiilor culese, prelucrate si utilizate intr-o societate comerciala constituie continutul esential al Sistemului Informational de Management (SIM), iar suportul logistic al acestui sistem intr-o societate comerciala este creat printr-un Sistem Informatic Integrat (SII). In acest sens, in cursul zilei de ieri, Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta a organizat impreuna cu "Siveco Romania" SA seminarul "Sisteme informatice integrate pentru managementul intreprinderii". Co-organizatorii evenimentului, ce s-a desfasurat la sediul clubului Santierului Naval Constanta au fost Asociatia Generala a Inginerilor, Asociatia Generala a Economistilor din Romania, sucursalele Constanta, si "Crucial Systems" SRL, firma care implementeaza programul la nivelul judetului Constanta. Solutiile de informatizare puse la dispozitie de "Siveco Romania" urmaresc, in principal, cresterea eficientei activitatii firmei pe plan general, prin abordarea unor teme de impact de impact major asupra activitatii firmei. In acest sens, una dintre solutiile propuse de "Siveco" si care garanteaza succesul unei societati pe piata consta in asigurarea unei cantitati de informatii. Ca o conditie esentiala in bunul mers al societatii, "Siveco" mai atrage atentia asupra faptului ca baza de date a unei firme trebuie sa fie cat mai vasta si sa contina informatii nu numai din domeniul de activitate, dar si din domeniile adiacente. Totodata, "Siveco" reprezinta unul dintre cei mai mari furnizori si integratori de business si programe software prin care se ofera firmelor solutii de adaptare fundamentala la noua etapa pe care o traverseaza atat firmele constantene, cat si firmele din Romania in general. Referitor la etapele pe care le-au traversat firmele in evolutia integrarii, incepand cu aplicatiile si pana la afacerea in sine, exista trei pasi importanti pe care i-au strabatut. Astfel, in anii `70, firmele erau orientate spre aplicatiile independente si pe cele bazate pe mainframe, in timp ce in prima parte a anilor `90 acestea au migrat spre utilizarea PC-urilor, la care se adauga rescrierea datelor folosind calculul tabelelor si integrarea aplicatiilor prin intermediul platformelor hardware. In cea de-a doua parte a anilor `90 si pana in prezent, firmele urmaresc in special o integrare puternica si logica. Obiectivele acestei integrari, conform celor prezentate in cadrul seminarului, au in vedere acordarea avantajelor competitive la baza carora stau calitatile firmelor de a prezenta flexibilitate, agilitate, spirit de inovatie si o reducere a costurilor. Referitor la componentele Sistemului Informatic Integrat (SII) acestea contribuie la partajarea perfecta a problematicii ridicata de gestionarea si conducerea unei societati comerciale, din cele mai diferite domenii de activitate fara a rezolva in mod redundant aceeasi problema. Astfel, printre facilitatile pe care le pune la dispozitie "Siveco" se pot asigura mai multe tipuri de management, printre care financiar-contabil, al personalului, al bugetelor, al vanzarilor, al mentenantei sau al contractelor, vanzarilor si al mijloacelor fixe si obiectelor de inventar. Referitor la desfasurarea seminarului, directorul firmei "Crucial Systems", Catalin Anghel, in calitate de colaborator, a precizat ca evenimentul a avut mai mult rol de prezentare catre firmele constantene, mici si mijlocii a solutiilor oferite de Siveco Aplications Entreprise Resurse Planing, care poate asigura managementul unei firme. Pe de alta parte, acesta a mai afirmat ca o data cu dezvoltarea unei afaceri se impune o urmarire a managementului pentru prevenirea si rezolvarea problemelor ce pot aparea ulterior, "Siveco" fiind recomandat pentru o buna aprovizionare si o optimizare a managementului productiei. Totodata, Anghel a declarat ca "firmele sunt interesate de solutia Siveco, aceasta fiind implementata in institutiile mari, prin care se asigura training si pentru firmele mai mici, solutie care poate fi aplicata pe o perioada mai mare si cu costuri trimestriale reduse, acesta fiind de altfel si viitorul sistemelor informatice".Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp