SOCEP a inaugurat cel de-al treilea pod pentru containere
SOCEP a inaugurat cel de-al treilea pod pentru containereAchizitia reprezinta cea mai importanta investitie din istoria societatii * Efortul investitional a fost de peste trei miliarde dolari # Noul pod pentru manevrarea containerelor a fost proiectat si fabricat de firma "ZPMC" din China * "Prin noua investitie, ne propunem o modernizare a parcului de containere, o crestere a vitezei de operare a navelor transportatoare si asigurarea unui service mult mai bun al acestora", a declarat directorul general SOCEP, Petrica Valcu * In plus, productivitatea teoretica a podului este de 30 de containere pe ora, ceea ce va duce la reducerea stationarii navelor in port * Tot ieri, a fost inaugurat si noul sediu tehnico-administrativ al sectiei containere, cheltuielile fiind in valoare de 5,9 miliarde lei
Un nou pod de containere apartinand Terminalului societatii SOCEP a fost inaugurat, ieri, in dana 51 a Portului Constanta. In prezenta a numeroase oficialitati portuare, precum si a reprezentantilor firmei producatoare, directorul general SOCEP, Petrica Valcu, a declarat ca noul pod container achizitionat este cel de-al treilea de acest gen si reprezinta cea mai importanta investitie din istoria societatii. "Problema investitiilor a reprezentat pentru SOCEP o preocupare principala de la infiintarea societatii si pana in prezent, iar prin procurarea acestui pod de containere vrem sa aducem o retehnologizare a activitatii noastre", a precizat Valcu. Noua achizitie a fost proiectata si fabricata de "ZPMC" din Shanghai, China, firma specializata in livrarea echipamentelor de manipulare portuara, si a reprezentat un efort investitional de peste trei miliarde dolari. De asemenea, directorul general al SOCEP a mentionat ca "noul pod este realizat la cele mai inalte standarde", principalele caracteristici ale acestuia fiind: sarcina de ridicare - 40,6 tone; sarcina de ridicare sub carlig - 50 tone; lungime brat operare nava - 33,8 m; lungime brat operare terminal - 15 m; inaltime de operare deasupra nivelului marii - 28 m si adancimea de operare sub nivelul marii - 15 m. In ceea ce priveste productivitatea teoretica a noului pod, aceasta este de 30 de containere pe ora, ceea ce va duce, potrivit declaratiilor directorului general Valcu, la reducerea stationarii navelor in port. In plus, folosirea celui de-al treilea pod container va permite realizarea unei productivitati superioare cu peste 20% fata de cea inregistrata la vechile poduri. "Prin noua investitie, SOCEP isi propune o modernizare a parcului Terminalului de containere, o crestere a vitezei de operare a navelor transportatoare si, nu in ultimul rand, asigurarea unui service mult mai bun al acestora", a adaugat Petrica Valcu. Capacitatea totala de depozitare este de 7.000 containere conventionale, in cadrul terminalului putand fi depozitate simultan peste 80 containere frigorifice, existand utilitatile necesare pentru functionarea acestor tipuri de containere.Tot ieri, a fost inaugurat si noul sediu tehnico-administrativ al sectiei containere din cadrul SOCEP, in valoare de 5,9 miliarde lei. "Aceasta investitie a fost finalizata in luna august, urmand ca, in perioada imediat urmatoare, societatea sa achizitioneze o noua serie de utilaje necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii noastre", a conchis directorul general Valcu.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp