TIMM 2003 a fost lansat si la Constanta
TIMM 2003 a fost lansat si la Constanta
04 Jul, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
817
Marime text
La eveniment sunt asteptate sa participe peste 30 de societati * 96% din firmele participante sunt din Constanta * Pe parcursul evenimentului vor fi organizate seminarii pentru initierea unei afaceri, dezvoltarea intreprinderii si instruirea personalului si managerilor
Sala ovala a Prefecturii a gazduit, in cursul zilei de ieri, lansarea si la Constanta a Programului de promovare economica si ocupare a fortei de munca. Acest program a fost lansat anul trecut, cand s-a desfasurat la Bucuresti Targul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii. Targul a fost organizat de catre Camera de Comert a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, in colaborare cu IBD/GTZ - Societatea Germana pentru Cooperare Tehnica. Avand ca model targul de anul trecut, in acest an aria de desfasurare a evenimentului se va largi cu sase orase din tara, printre care figureaza si Constanta. Astfel, in perioada 14-16 noiembrie, va fi organizat la Sala Sporturilor din Constanta TIMM - Constanta 2003, eveniment conceput de catre Prefectura judetului Constanta si Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura, alaturi de alti parteneri locali. Targul se doreste a fi unul pentru servicii, care va folosi resursele pietei locale, valorificand potentialul pietei din imediata apropriere si care se va concentra asupra beneficiarilor locali. La eveniment se vor aduna peste 30 de firme care isi vor expune serviciile. Aceste servicii sunt destinate, in principal, activitatilor de constituire si de dezvoltare a unei intreprinderi, in special referitor la consultanta, asistenta juridica si marketing. Totodata, vor fi expuse si o serie de produse si servicii specifice din birotica, telecomunicatii si IT. Cu prilejul targului se va urmari a se oferi participantilor o instruire in ceea ce priveste dezvoltarea unei intreprinderi, prin intermediul unor seminarii si mese rotunde sustinute de catre experti romani si straini din domeniu. Seminariile vor fi structurate pe trei domenii, acestea fiind initierea unei afaceri, dezvoltarea intreprinderii si instruirea personalului si managerilor. Legat de targ, presedintele CCINA Constanta, Mihai Daraban, a anuntat ca 96% din firmele participante sunt din Constanta, Totodata, acesta a mai declarat: "Sper ca firmele sa participe pentru ca vor gasi sprijin si sustinere din partea Camerei de Comert". Prezent la intalnire din partea IBD/GTZ - Societatea Germana pentru Cooperare Tehnica, Wolfgang Limbert a precizat ca targul nu va viza numai IMM-urile deja existente, ci si pe cele care sunt in proces de formare. Oficialul a mai atras atentia si asupra faptului ca acesta este sectorul in care exista cele mai multe firme, acestea fiind mai mobile si mai deschise la inovatii.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii