TINIMTEX, la cea de-a 27 editie
TINIMTEX, la cea de-a 27 editieTarg de imbracaminte si incaltaminte la Neptun
La eveniment vor fi prezente 522 de societati comerciale ale caror standuri sunt desfasurate pe o suprafata totala de peste 12.000 mp * Expozantii vor prezenta in cadrul targului o gama larga de produse din toate grupele de marfuri specifice domeniului, printre care confectii, atat din textile, cat si din piele si blanuri, tricotaje, galanterie, mercerie, pasmanterie, incaltaminte, marochinarie, precum si echipamente, utilaje si accesorii pentru industria usoara.
Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta si Federatia Patronala a Industriei Usoare - FEPAIUS vor organiza, in perioada 17-21 septembrie, in statiunea Neptun, cea de-a XXVII-a editie a Targului National Imbracaminte-Incaltaminte - TINIMTEX 2003. Targul, a carui prima editie a avut loc in anul 1990, a fost conceput ca un instrument caracteristic economiei de piata, care sa vina in ajutorul producatorilor interni si al importatorilor pentru a intra mai usor in contact cu comerciantii angrosisti si detailisti, in scopul contractarii de confectii, produse textile, incaltaminte si articole din piele. Desi, la inceputurile sale, targul era organizat intr-o singura editie anuala, la ora actuala acesta se organizeaza in trei editii anuale, drept dovada ca cererea participantilor si a vizitatorilor este una in continua crestere. Dintre toate cele trei editii care sunt organizate anual, cea de toamna este considerata cea mai importanta atat prin numarul mare de participanti, cat si din punctul de vedere al suprafetei de expunere solicitate de acestia. Astfel, la aceasta editie au fost inscrise un numar de 522 de societati comerciale, in timp ce suprafata totala pe care se va desfasura evenimentul fiind de 12.000 mp. Trebuie mentionat aici faptul ca suprafata efectiva pe care o vor ocupa standurile de prezentare ale societatilor va acoperi aproximativ 5.700 mp. Acestea vor fi organizate astfel: confectii si accesorii vor putea fi gasite la complexele Bowling (Amfiteatru), M&I, Craiova, Estival Mall, Club Bazin, Miorita, Romanta, Neptun, Rosemarie, Dunarea; tesaturi - la complexul Caraiman; tricotaje - la complexul Marea Neagra; incaltaminte, marochinarie si accesorii - la complexele Bowling (Bazar) si Calul Balan, in timp ce dispeceratul targului se va afla la complexul Albert. In ceea ce priveste expozantii, acestia vor prezenta in cadrul targului o gama larga de produse din toate grupele de marfuri specifice domeniului, printre care confectii, atat din textile, cat si din piele si blanuri, tricotaje, galanterie, mercerie, pasmanterie, incaltaminte, marochinarie, precum si echipamente, utilaje si accesorii pentru industria usoara. Pe intreaga perioada de desfasurare a targului vor avea loc informari reciproce, contacte de afaceri intre producatori si comercianti, precum si lansari de comenzi si perfectari de contracte. Despre noutatile care se vor regasi la aceasta editie, secretarul general al Camerei de Comert si Industrie Bucuresti, Teodor Dragan, a precizat ca acestea sunt din punctul de vedere al numarului participantilor, al locatiilor, precum si al activitatilor conexe care vor avea loc cu ocazia targului. Legat de locatiile in care vor fi organizate standuri expozitionale, acesta a declarat ca, fata de anul trecut, doua dintre acestea s-au modificat. Tot fata de anul trecut, spatiul este cu aproximativ 20% mai mare, in timp ce numarul firmelor participante a crescut cu 10%. Este cazul complexelor Galati si Apollo, care au fost inlocuite cu Bowling-urile din Neptun si Olimp. In ceea ce priveste actiunile conexe care vor avea loc cu ocazia targului, vor fi organizate o serie de trei seminarii. Seminariile vor avea ca teme de dezbatere noul Cod Fiscal, noua lege privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, precum si certificarea calitatii produselor si apararea proprietatii industriale. Organizatorii au mai atras atentia si asupra faptului ca acest eveniment anual reprezinta o buna oportunitate pentru hotelieri, care mai pot prelungi cu cateva zile sezonul estival. Prezent in cadrul conferintei de presa organizate pentru prezentarea targului, presedintele executiv al FEPAIUS, Laurentiu Popescu, in calitate de organizator, a atras atentia asupra problemelor cu care se confrunta producatorii din industria de textile si pielarie, acestia fiind afectati de criza economica mondiala si de problemele economiei si pietei romanesti. Acesta a mai precizat ca producatorii din acest sector sunt afectati indeosebi de scaderea puterii de cumparare a romanilor, de concurenta neloiala si de importurile subevaluate din China si Turcia. Ca o propunere adusa pentru a iesi din acest impas, acelasi presedinte a propus organizarea producatorilor in parteneriate, precum si definitivarea strategiei de export prin care sa fie selectate produsele competitive si cu perspective pe diverse piete externe.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp