Editorial Chelului tichie de mărgăritar îi mai lipsea, iar Constanţei, pagină de Facebook!
Editorial: Chelului tichie de mărgăritar îi mai lipsea, iar Constanţei, pagină de Facebook!
29 Nov, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2883
Marime text
După ce au terminat de pus la punct toate aspectele ce ţin de buna gospodărire a oraşului, după ce s-au astupat toate gropile săpate parcă de cârtiţe ce se-nmulţesc exponenţial în toate zonele oraşului, evident, după ce Constanţa a ajuns oraşul unde centrul vechi este demn de a se lua la trântă cu zona istorică a Romei, drept-măritorii conducători ai urbei noastre şi-au dat seama că ducem lipsă de prezenţă în spaţiul social media.
Cu o operativitate demnă de invidiat, mai-marii oraşului au pus la punct detalii tehnice, coroborate cu anchete psihosociologice, astfel încât, în câteva zile, să uimească spaţiul virtual, iar pereţii noştri, ai utilizatorilor de Facebook, să fie umpluţi cu informaţii de interes public venite de la Primăria Constanţa. De fapt nu umpluţi, ci împroşcaţi de-a dreptul; ciuruiţi de informaţie, căci primarul oraşului a promis că pagina de Facebook a Primăriei Constanţa va fi una aşa cum alte oraşe din România nu au şi nici nu vor avea curând. Şi vor fi chiar la ofertă: trei în unul. Trei pagini într-una singură, unde cetăţenii vor putea să ia legătura direct cu angajaţii instituţiei, unde vor putea să îşi spună păsurile şi unde li se va şi răspunde, culmea (abia aşteptăm să o vedem şi pe-asta!). Ba chiar vor fi consultaţi cu privire la intenţiile primăriei şi se va ţine cont de părerea constănţenilor atunci când vor fi elaborate proiecte. Aşa ceva chiar că n-a văzut nici Parisul, nici Bucureştiul. Nici Sibiul, ţine să ne precizeze iniţiatorul problemei.
Dar de unde atâta interes subit pentru zona social media? Chiar am terminat toate problemele şi tocmai Facebook-ul ne mai lipsea? De ce nu şi Twitter sau Instragram sau Google+? Aşa cum spunea edilul-şef al oraşului, ce s-a întâmplat la alegerile prezidenţiale recente i-a dat serios de gândit. Oameni care au ieşit în stradă s-au mobilizat şi au răsturnat căruţa favoriţilor. Deci abia după ce a fost ales un nou preşedinte de ţară, autorităţile au realizat că „generaţia Facebook“ este realmente o forţă care chiar a făcut diferenţa. Doar că, aşa cum preciza chiar Mazăre, după ce s-a documentat temeinic pe subiect, cei care folosesc social media sunt cei de până în 50 de ani în cea mai mare parte. În acest context, ne întrebăm cum vor beneficia de avantajele prezenţei Primăriei în mediul virtual pensionarii care aşteaptă distribuirea pachetelor cu pui în municipiu... Dragi facebook-işti, cred că primarul ne-a lăsat tuturor o temă de efectuat: să ne învăţăm părinţii şi bunicii şi joace Angry Birds!
Cu o operativitate demnă de invidiat, mai-marii oraşului au pus la punct detalii tehnice, coroborate cu anchete psihosociologice, astfel încât, în câteva zile, să uimească spaţiul virtual, iar pereţii noştri, ai utilizatorilor de Facebook, să fie umpluţi cu informaţii de interes public venite de la Primăria Constanţa. De fapt nu umpluţi, ci împroşcaţi de-a dreptul; ciuruiţi de informaţie, căci primarul oraşului a promis că pagina de Facebook a Primăriei Constanţa va fi una aşa cum alte oraşe din România nu au şi nici nu vor avea curând. Şi vor fi chiar la ofertă: trei în unul. Trei pagini într-una singură, unde cetăţenii vor putea să ia legătura direct cu angajaţii instituţiei, unde vor putea să îşi spună păsurile şi unde li se va şi răspunde, culmea (abia aşteptăm să o vedem şi pe-asta!). Ba chiar vor fi consultaţi cu privire la intenţiile primăriei şi se va ţine cont de părerea constănţenilor atunci când vor fi elaborate proiecte. Aşa ceva chiar că n-a văzut nici Parisul, nici Bucureştiul. Nici Sibiul, ţine să ne precizeze iniţiatorul problemei.
Dar de unde atâta interes subit pentru zona social media? Chiar am terminat toate problemele şi tocmai Facebook-ul ne mai lipsea? De ce nu şi Twitter sau Instragram sau Google+? Aşa cum spunea edilul-şef al oraşului, ce s-a întâmplat la alegerile prezidenţiale recente i-a dat serios de gândit. Oameni care au ieşit în stradă s-au mobilizat şi au răsturnat căruţa favoriţilor. Deci abia după ce a fost ales un nou preşedinte de ţară, autorităţile au realizat că „generaţia Facebook“ este realmente o forţă care chiar a făcut diferenţa. Doar că, aşa cum preciza chiar Mazăre, după ce s-a documentat temeinic pe subiect, cei care folosesc social media sunt cei de până în 50 de ani în cea mai mare parte. În acest context, ne întrebăm cum vor beneficia de avantajele prezenţei Primăriei în mediul virtual pensionarii care aşteaptă distribuirea pachetelor cu pui în municipiu... Dragi facebook-işti, cred că primarul ne-a lăsat tuturor o temă de efectuat: să ne învăţăm părinţii şi bunicii şi joace Angry Birds!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii