PSD Constanţa, adevăratul ministru al transporturilor!!!
PSD Constanţa, adevăratul ministru al transporturilor!!!
De ce nu
propun domnii parlamentari direct privatizarea portului? Cu siguranţă vor fi
cel puţin câteva mii de constănţeni care să-şi dorească să devină acţionari la
port, poate e profitabil şi ne putem investi economiile.
Că doar acţiunile deţinute de CL Constanţa la CN APM ar putea aduce dividende
de 5 - 6 milioane de euro, bani ce ar putea fi investiţi nu doar în
infrastructura locală şi în proiectele sociale ale Primăriei şi ajung la
electorat. Ce vrăjeală!!!
Din toată pălăvrăgeala asta am şi eu o problemă cu capul. Am înţeles că Ponta şi-a luat mâna de pe port, dar pe ministrul liberal Silaghi l-a întrebat cineva de sănătate în această chestiune? Acel Silaghi care promitea că se va lua la luptă parte-n parte cu Nicuşor Constantinescu pentru a repera onoarea liberalilor de Constanţa?
Aud că bietul Silaghi nu face altceva decât să fie martor la deciziile care se iau prin minister şi să încuviinţeze deciziile care vin de la Constanţa. Dacă îmi pare rău de cineva în povestea pestriţă a APC, regret că profesorul Băluţ s-a lăsat atras, cu sau fără voia, sa în această telenovelă cu final cunoscut. Cel mai probabil Băluţ nu va niciodată managerul APC pentru că după cum umblă vorba lista scurtă a CEO-ului n-a fost opera PWC ci a secretarului de stat Preda. Aşadar despre ce selecţie vorbim aici.
Că Portul ar putea ajunge precum Cazinoul, după care să vină un arab bogat să-l cumpere n-ar fi marea problemă, mai grav e că printr-un om de paie plantat pe post de manager sau offshore înregistrat în Belize care să administreze portul, toata şleahta USL va avea acces la plăcintă absolut legal.
Cred că nici măcar nu avem habar ce ne aşteaptă iar noi constănţenii nu ne vom alege cu nimic din acest transfer. Oraşul se va dărâma în continuare, Constanţa se va duce de râpă pentru un kil de orez, unul de faină şi un pui în timp ce adevărata miză a preluării administrării Portului nu sunt cele 50 de milioane de euro, bani publici sau administrarea celor 4000 de hectare de teren ci capturarea agenţilor economici din portul Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp