Îi face sau nu Mazăre campanie lui Ponta? PSD Constanţa, „mai relaxat“ pentru europarlamentare (galerie foto)
Îi face sau nu Mazăre campanie lui Ponta?: PSD Constanţa, „mai relaxat“ pentru europarlamentare (galerie
06 May, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3142
Marime text
Liderul PSD Constanţa, Radu Mazăre, mărturisea, în urmă cu o lună, că nu ştie cine sunt candidaţii social-democraţi la alegerile europarlamentare din 25 mai şi nici în ce măsură se va implica în campanie. Asta pentru că, aşa cum explica edilul-şef, ar avea alte preocupări. „Am alte preocupări. Nu ştiu, s-ar putea să facem (n.r. campanie). Mai delegăm pe cineva... Deocamdată, am problema cu portul, după aia vine 1 Mai, am alte probleme. O să vedem şi cu campania. Mai relaxat...“, spunea primarul municipiului Constanţa.
„Cu Portul Constanţa facem ce am vorbit, indiferent cine se supără“
1 Mai a trecut ca şi când n-a fost, căci anul acesta municipalitatea constănţeană nu a mai organizat deja tradiţionalele serbări câmpeneşti. Conform spuselor edilului-şef, ofertanţii s-ar fi speriat din cauza dosarului „Henri Coandă“, în care Mazăre este inculpat, şi fie nu ar mai fi participat la licitaţii, fie, în cazul în care au participat, s-ar fi retras ulterior.
În ceea ce priveşte Portul Constanţa, respectiv intenţia administraţiei publice locale de a mai prelua un pachet de acţiuni de 13%, cu titlu gratuit, de la Ministerul Transporturilor, municipalitatea pare tot mai aproape de visul său. În acest sens, amintim vizita pe care premierul Victor Ponta a făcut-o, de 1 mai, la Constanţa. În acest context, primul ministru a declarat: „Cu Portul Constanţa facem ce am vorbit, indiferent cine se supără“.
Portul Constanţa contra voturilor?
Aşa cum am menţionat într-o ediţie trecută, primarul municipiului Constanţa, Radu Mazăre, le-a trimis constănţenilor o scrisoare pe tema Portului Constanţa, scrisoare care le-a parvenit acestora chiar în prima zi de campanie pentru europarlamentare. Ca o fericită „coincidenţă“, tot în campanie a avut loc şi vizita premierului la Constanţa. Cu toate acestea, municipiul Constanţa este sărac la capitolul materialelor electorale. Spre deosebire de alegerile locale şi chiar de cele parlamentare, Constanţa nu este ticsită de panouri şi de bannere. Era, poate, de aşteptat ca oraşul să fie roşu de la un cap la altul. Nu de alta, dar liberalii constănţeni sunt de părere că ar fi fost pus la cale un troc, anume Portul Constanţa în schimbul voturilor.
Mai mult sau mai puţin surprinzător, până în momentul de faţă, în Constanţa există doar câteva panouri PSD pentru europarlamentare. De remarcat este că pe niciunul dintre acestea nu figurează şi Radu Mazăre, ca şi când n-ar garanta pentru aspiranţii la un fotoliu în Parlamentul European. Pe aceste panouri apar fie imagini cunoscute din România, precum Palatul Culturii din Iaşi, cu mesajul „Mândri că suntem români“, fie primul ministru, cu mesajul „România puternică în Europa“. De menţionat este că panourile sunt amplasate în marile intersecţii din Constanţa. Mai puţin inspirat, unul dintre ele îi „priveşte“ pe constănţeni de deasupra unor toalete ecologice.
„Doar la finalul campaniei voi şti câtă publicitate a fost în total“
Ar fi fost interesat de aflat, de la omul care controlează publicitatea stradală din Constanţa, Ionuţ Barbu, câte panouri a amplasat PSD-ul lui Radu Mazăre, câte panouri au fost contractate în contextul actualei campanii. „Nu ştiu să vă spun. Este o piaţă liberă, care funcţionează ca o bursă, de la o zi la alta. Doar la finalul campaniei voi şti câtă publicitate a fost în total“, a fost răspunsul lui Ionuţ Barbu.
„Per ansamblu, este o campanie discretă ca volum din partea tuturor (n.r. partidelor)“, a adăugat Barbu. Totuşi, el a menţionat că nu este exclus ca „mâine, poimâine să mai apară nişte panouri“.
Ionuţ Barbu este asociat în nu mai puţin de nouă firme (Elite Center SRL, SC Extravacanţa Tour SRL, SC Follow Me SRL, SC Power Marine SRL, SC Silva Prodimpex, Seaview Advertising şi Seaview Media SRL, Ideea Construct & Media, SC Tehnideco Data Bucureşti) şi administrator pentru şase dintre acestea (SC Seaview Media SRL, SC Tehnideco Data Bucureşti, Seaview Advertising, SC Follow Me SRL, SC Power Marine SRL şi SC Silva Prodimpex).
Iată deci că pesediştii constănţeni nu se prea fac „praf“ cu implicarea în această campanie. Nici prin numărul mare de panouri şi bannere, nici prin evenimente tematice, dar nici prin publicitate electorală în presa locală.
„Cu Portul Constanţa facem ce am vorbit, indiferent cine se supără“
1 Mai a trecut ca şi când n-a fost, căci anul acesta municipalitatea constănţeană nu a mai organizat deja tradiţionalele serbări câmpeneşti. Conform spuselor edilului-şef, ofertanţii s-ar fi speriat din cauza dosarului „Henri Coandă“, în care Mazăre este inculpat, şi fie nu ar mai fi participat la licitaţii, fie, în cazul în care au participat, s-ar fi retras ulterior.
În ceea ce priveşte Portul Constanţa, respectiv intenţia administraţiei publice locale de a mai prelua un pachet de acţiuni de 13%, cu titlu gratuit, de la Ministerul Transporturilor, municipalitatea pare tot mai aproape de visul său. În acest sens, amintim vizita pe care premierul Victor Ponta a făcut-o, de 1 mai, la Constanţa. În acest context, primul ministru a declarat: „Cu Portul Constanţa facem ce am vorbit, indiferent cine se supără“.
Portul Constanţa contra voturilor?
Aşa cum am menţionat într-o ediţie trecută, primarul municipiului Constanţa, Radu Mazăre, le-a trimis constănţenilor o scrisoare pe tema Portului Constanţa, scrisoare care le-a parvenit acestora chiar în prima zi de campanie pentru europarlamentare. Ca o fericită „coincidenţă“, tot în campanie a avut loc şi vizita premierului la Constanţa. Cu toate acestea, municipiul Constanţa este sărac la capitolul materialelor electorale. Spre deosebire de alegerile locale şi chiar de cele parlamentare, Constanţa nu este ticsită de panouri şi de bannere. Era, poate, de aşteptat ca oraşul să fie roşu de la un cap la altul. Nu de alta, dar liberalii constănţeni sunt de părere că ar fi fost pus la cale un troc, anume Portul Constanţa în schimbul voturilor.
Mai mult sau mai puţin surprinzător, până în momentul de faţă, în Constanţa există doar câteva panouri PSD pentru europarlamentare. De remarcat este că pe niciunul dintre acestea nu figurează şi Radu Mazăre, ca şi când n-ar garanta pentru aspiranţii la un fotoliu în Parlamentul European. Pe aceste panouri apar fie imagini cunoscute din România, precum Palatul Culturii din Iaşi, cu mesajul „Mândri că suntem români“, fie primul ministru, cu mesajul „România puternică în Europa“. De menţionat este că panourile sunt amplasate în marile intersecţii din Constanţa. Mai puţin inspirat, unul dintre ele îi „priveşte“ pe constănţeni de deasupra unor toalete ecologice.
„Doar la finalul campaniei voi şti câtă publicitate a fost în total“
Ar fi fost interesat de aflat, de la omul care controlează publicitatea stradală din Constanţa, Ionuţ Barbu, câte panouri a amplasat PSD-ul lui Radu Mazăre, câte panouri au fost contractate în contextul actualei campanii. „Nu ştiu să vă spun. Este o piaţă liberă, care funcţionează ca o bursă, de la o zi la alta. Doar la finalul campaniei voi şti câtă publicitate a fost în total“, a fost răspunsul lui Ionuţ Barbu.
„Per ansamblu, este o campanie discretă ca volum din partea tuturor (n.r. partidelor)“, a adăugat Barbu. Totuşi, el a menţionat că nu este exclus ca „mâine, poimâine să mai apară nişte panouri“.
Ionuţ Barbu este asociat în nu mai puţin de nouă firme (Elite Center SRL, SC Extravacanţa Tour SRL, SC Follow Me SRL, SC Power Marine SRL, SC Silva Prodimpex, Seaview Advertising şi Seaview Media SRL, Ideea Construct & Media, SC Tehnideco Data Bucureşti) şi administrator pentru şase dintre acestea (SC Seaview Media SRL, SC Tehnideco Data Bucureşti, Seaview Advertising, SC Follow Me SRL, SC Power Marine SRL şi SC Silva Prodimpex).
Iată deci că pesediştii constănţeni nu se prea fac „praf“ cu implicarea în această campanie. Nici prin numărul mare de panouri şi bannere, nici prin evenimente tematice, dar nici prin publicitate electorală în presa locală.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii