Accesul auto şi pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa se închide complet de azi. Care este motivul. Pe unde se va intra (document)
Accesul auto şi pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa se închide complet de azi. Care este motivul. Pe
17 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
9998
Marime text
Pentru începerea lucrărilor de modernizare, de astăzi, se va închide total accesul auto şi pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa, a anunţat Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa, printr-un comunicat de presă.
Traficul auto va fi deviat pe la Poarta 1 bis, precum şi pe la toate celelalte porţi de acces, iar traficul pietonal va fi permis pe la Porţile 2 şi 3.
La luarea acestor decizii s-a luat în calcul siguranţa traficului pietonal în imediata apropiere a şantierului, precum şi lipsa sistemelor de control şi monitorizare a accesului în port. Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018.
Lucrările de modernizare şi sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, vizând fluidizarea circulaţiei rutiere si pietonale.
După implementarea proiectului se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraş, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, lucrarea a fost atribuită constructorului SC Disan Expert SRL, iar valoarea totală este de 2.354.500,35 de lei.
Modernizarea şi sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener. În cadrul acestui proiect, se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur, care să promoveze dezvoltarea şi care să asigure o bună calitate a vieţii“, se precizează în comunicatul CN APM SA Constanţa.
„Noua structură va permite o altă intrare în Portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan Tivilichi.
Potrivit informaţiilor publicate pe SEAP, au depus oferte de participare următorii agenţi economici:
- Gamaro Construct SRL, cu subcontractant River Transnav SRL;
- Mobitom SA, cu subcontractanţii SC Sielbol SRL, SC Almaclima SRL, SC Sol Gaz Term SRL, SC Tritech Group SRL, SC Getnic Construct Serv SRL;
- ABC Val SRL, cu subcontractanţii SC Uti Servicii şi Mentenanţă SA, SC Senator Industry SRL;
- Actaeon Invest SRL, lider de asociere, cu asociat SC Euromateria SRL;
- Ave Tebia SDRL, cu subcontractanţii SC Master SA, SC Petroconst SA;
- Setconstruct SRL, cu subcontractanţii SC Euro Construct SA, terţ susţinător Interconstruct SRL.
- Disan Expert SRL.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor ce au ca scop „Modernizare clădire post control Poarta 1“, conform proiectului tehnic. Lucrările de execuţie vizează „modernizarea clădirii şi a totemului post control Poarta 1 - arhitectură, rezistenţă, instalaţii“, precum şi „drum Poarta 1 - Gara maritimă şi fluidizarea traficului rutier şi pietonal pe zona de acces din interiorul incintei portuare“.
Persoanele cu funcţie de decizie de decizie responsabile de atribuirea contractului sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director tehnic - Ion Tomescu, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Serviciul Tehnic, Reparaţii - Mihai Gheorghiade.
În secţiunea „Documente“ poate fi accesat contractul atribuit societăţii Disan Expert.
Traficul auto va fi deviat pe la Poarta 1 bis, precum şi pe la toate celelalte porţi de acces, iar traficul pietonal va fi permis pe la Porţile 2 şi 3.
La luarea acestor decizii s-a luat în calcul siguranţa traficului pietonal în imediata apropiere a şantierului, precum şi lipsa sistemelor de control şi monitorizare a accesului în port. Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018.
Lucrările de modernizare şi sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, vizând fluidizarea circulaţiei rutiere si pietonale.
După implementarea proiectului se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraş, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, lucrarea a fost atribuită constructorului SC Disan Expert SRL, iar valoarea totală este de 2.354.500,35 de lei.
Modernizarea şi sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener. În cadrul acestui proiect, se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur, care să promoveze dezvoltarea şi care să asigure o bună calitate a vieţii“, se precizează în comunicatul CN APM SA Constanţa.
„Noua structură va permite o altă intrare în Portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan Tivilichi.
Potrivit informaţiilor publicate pe SEAP, au depus oferte de participare următorii agenţi economici:
- Gamaro Construct SRL, cu subcontractant River Transnav SRL;
- Mobitom SA, cu subcontractanţii SC Sielbol SRL, SC Almaclima SRL, SC Sol Gaz Term SRL, SC Tritech Group SRL, SC Getnic Construct Serv SRL;
- ABC Val SRL, cu subcontractanţii SC Uti Servicii şi Mentenanţă SA, SC Senator Industry SRL;
- Actaeon Invest SRL, lider de asociere, cu asociat SC Euromateria SRL;
- Ave Tebia SDRL, cu subcontractanţii SC Master SA, SC Petroconst SA;
- Setconstruct SRL, cu subcontractanţii SC Euro Construct SA, terţ susţinător Interconstruct SRL.
- Disan Expert SRL.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor ce au ca scop „Modernizare clădire post control Poarta 1“, conform proiectului tehnic. Lucrările de execuţie vizează „modernizarea clădirii şi a totemului post control Poarta 1 - arhitectură, rezistenţă, instalaţii“, precum şi „drum Poarta 1 - Gara maritimă şi fluidizarea traficului rutier şi pietonal pe zona de acces din interiorul incintei portuare“.
Persoanele cu funcţie de decizie de decizie responsabile de atribuirea contractului sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director tehnic - Ion Tomescu, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Serviciul Tehnic, Reparaţii - Mihai Gheorghiade.
În secţiunea „Documente“ poate fi accesat contractul atribuit societăţii Disan Expert.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii