Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
09:44 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Accidente, plecări din spital şi picioare amputate Piaza-rea de la Save and Self Security

ro

01 Sep, 2011 00:00 4301 Marime text
cap_2.jpgGhinionul pare să fi lovit crunt firma de pază constănţeană Save and Self Security. În mai puţin de o lună, patru angajaţi ai societăţii au ajuns în spital. După ce, cu doar o zi înainte, trei bodyguarzi care fuseseră implicaţi într-un accident rutier refuzaseră internarea, un alt agent al Save and Self Security se zbate, în prezent, între viaţă şi moarte, după ce a fost lovit de tren. De altfel, nu este de trecut cu vederea faptul că, în urmă cu circa două săptămâni, alţi angajaţi ai societăţii de pază au fost protagoniştii unui incident rutier, în urma căruia comandantul forţelor DIAS Constanţa, comisarul-şef Emanoil Moraru, s-a ales cu muşchiul braţului strivit.

Revenind la agentul lovit de tren, potrivit inspectorului adjunct al Inspectoratului Teritorial de Muncă, Marian Becheanu, bărbatul se numeşte Robert Mircea Boitan. Acesta are 38 de ani şi era angajat ca agent de pază de trei luni, iar în cursul dimineţii de ieri, lucra la o garnitură de tren. Bodyguardul a fost accidentat de o locomotivă care circula pe o altă linie. În urma incidentului, bărbatului i-a fost amputat un picior. Reprezentanţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă susţin că starea pacientului care a rămas fără piciorul drept este gravă. El se află internat pe secţia de Reanimare, iar medicii sunt rezervaţi în privinţa şanselor lui de supravieţuire. „Accidentul de muncă este cercetat de către o comisie formată din inspectori de muncă ai ITM Constanţa şi poliţişti, care vor stabili împrejurările şi cauzele producerii evenimentului", a precizat Marian Becheanu.

Loviţi de autotren

Culmea ghinionului, cu doar o zi înainte, alţi trei agenţi ai Save and Self au ajuns la spital, ca urmare a unui accident rutier produs în noaptea de luni spre marţi, în jurul orei 1.50. Din primele cercetări legate de accident, a reieşit că Emil Adrian Călinescu, de 30 de ani, din Constanţa, se afla la volanul autotrenului CT 30 POT care avea o semiremorcă, şi se deplasa pe strada Caraiman. Când a ajuns la intersecţia cu Şoseaua Mangaliei, şoferul nu a respectat indicatorul Oprire, nu a acordat prioritate şi a intrat în coliziune cu Nissan-ul înmatriculat CT 10 SSH. La volanul celei de a doua maşini, care aparţinea firmei de pază Save & Self Security, se afla Ştefan Şandor Achile, acesta circulând pe drumul prioritar. În urma impactului, a rezultat vătămarea corporală uşoară a lui Achile, dar şi a altor doi agenţi de pază, respectiv Adrian Alexandru Onică, din Negru Vodă, şi a lui Costel Preda, din Cumpăna. Iar cu doar două săptămâni înainte, o autospecială a firmei de pază a lovit o maşină aparţinând mascaţilor de la DIAS, care se aflau în misiune. În duba DIAS se afla şi comandantul forţelor de intervenţie, comisarul şef Emanoil Moraru, care a fost rănit uşor în urma impactului. Legat de incidentul cu firma de pază, comisarul-şef Moraru a declarat, la câteva zile după eveniment, că şoferul celeilalte maşini a recunoscut că a fost vina lui.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii