ANPC Mai multe nereguli constatate la Starbucks din București Mall. În ce condiții erau preparate produsele (GALERIE FOTO)
ANPC: Mai multe nereguli constatate la Starbucks din București Mall. În ce condiții erau preparate produsele
23 Mar, 2023 16:15
ZIUA de Constanta
1862
Marime text
În urma unei sesizări primite la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB), o echipă de control a desfășurat o acțiune de verificare la magazinul Starbucks, aparținând operatorului economic Amrest Coffee SRL, situat în București Mall, din sectorul 3 al Capitalei.
Potrivit ANPC, acțiunea s-a derulat în cadrul programului Academia Comisarilor, dedicat tinerilor comisari care se specializează alături de colegii lor cu experiență, în teren.
După verificările realizate, comisarii CPCMB au constatat o serie de abateri și au aplicat următoarele sancțiuni:
Neregulile au fost următoarele:
- folosirea unor vitrine de vânzare asistată și agregate frigorifice neigienizate, cu impuriăți în strat masiv, lichide scurse, gheață și resturi alimentare, chedere depreciate, grătare cu urme de rugină
- utilizarea la fabricarea sucului de portocale, a unor fructe având menționat pe etichetă: "produs tratat cu imazalil", fără ca acestea să fie spălate în prealabil cu solvent pentru îndepărtarea substanței
- existența pavimentului neigienizat, cu plăci de gresie fisurată sau spartă.
Potrivit ANPC, acțiunea s-a derulat în cadrul programului Academia Comisarilor, dedicat tinerilor comisari care se specializează alături de colegii lor cu experiență, în teren.
După verificările realizate, comisarii CPCMB au constatat o serie de abateri și au aplicat următoarele sancțiuni:
- amendă contravențională, în valoare de 5.000 lei
- oprirea definitivă de la utilizarea a produselor alimentare neconforme
- oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor.
” Cafea cu gust ciudat! Gust dat de indolență și nepăsare! Așteptări mari, rezultate mici!” – Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Neregulile au fost următoarele:
- folosirea unor vitrine de vânzare asistată și agregate frigorifice neigienizate, cu impuriăți în strat masiv, lichide scurse, gheață și resturi alimentare, chedere depreciate, grătare cu urme de rugină
- utilizarea la fabricarea sucului de portocale, a unor fructe având menționat pe etichetă: "produs tratat cu imazalil", fără ca acestea să fie spălate în prealabil cu solvent pentru îndepărtarea substanței
- existența pavimentului neigienizat, cu plăci de gresie fisurată sau spartă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii