Incendiu Club Bamboo. Localul, amendat în iunie 2016
Incendiu Club Bamboo. Localul, amendat în iunie 2016
21 Jan, 2017 16:38
ZIUA de Constanta
2286
Marime text
Primăria Sectorului 2 precizează că, prin intermediul Poliției Locale Sector 2, a verificat de mai multe ori activitatea desfășurată de SC MORGANA INVEST SRL (Club Bamboo) pentru a stabili dacă sunt respectate prevederile legale.
Într-un comunicat semnat de șeful Poliției Locale Sector 2, Aurel Dobrilă, se arată că pe data de 16 iunie 2016 societatea comercială a fost sancționată contravențional de polițiștii locali.
„Amenda a fost aplicată conform Legii nr. 12/ 1990, republicată, pentru desfășurarea de activități de alimentație publică fără să aibă autorizația de desfășurare a activităților prevăzute în grupele cod CAEN 561 (restaurant), 563 (baruri și alte activități de servire a băuturilor) de la Primăria Sectorului 2”, conform comunicatului citat.
„Articolul 20, pct. 2 din OG nr. 2/ 2001 precizează că pentru aceeași faptă, respectiv lipsa autorizației de desfășurare a activităților, nu se pot aplica două sau mai multe sancțiuni principale repetate, motiv pentru care nu a fost aplicată o altă sancțiune contravențională societății. În vederea reautorizării bazei de agrement — etapa II — corpul de birouri și unități de cazare, autorizată inițial prin AC nr. 1197/ 74T/ 11.10.2006 și nr. 999/ 48T/ 31.07.2008, SC MORGANA INVEST SRL a solicitat și obținut de la Primăria Sectorului 2 autorizația de construire nr. 654/ 41T/ 06.12.2012. Ulterior, a depus anunțul de începere a lucrărilor la Primăria Sectorului 2 cu nr. 66175/ 10.11.2014 și la Inspectoratul Regional de Construcții București-Ilfov cu nr. 35815 /17.11.2014”, se mai arată în comunicat.
„La data de 7.06.2016 polițiștii locali din cadrul Direcției Control — Serviciul Disciplina în Construcții s-au deplasat la adresa din str. Tuzla nr. 50 unde au constatat că nu se executau lucrări de construire, nefiind demarate lucrările pentru care a fost obținută Autorizația de construire nr. 654/ 41T/ 2012. Cu această ocazie au întocmit o notă de constatare în care se menționează că lucrările pentru care s-a cerut autorizație de construire nu au fost demarate, deși anunțul de începere a lucrărilor a fost înregistrat, așa cum prevede legea. Întrucât la data deplasării în teren nu au fost prezentate planurile-releveu, anexă la Cartea Funciară, prin adresa Poliției Locale Sector 2 titularului construcțiilor i-a fost comunicat faptul că autorizația pentru desfășurarea activităților de alimentație publică nu va fi eliberată de Primăria Sectorului 2”, se explică în comunicatul de presă.
Se face precizarea că „girul privind desfășurarea activităților comerciale în orice locație este dat de instituțiile reglementate în Legea nr. 359/ 2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în Registrul Comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice. "Autorizația privind desfășurarea activității de alimentație publică reprezintă doar transpunerea solicitării Codului fiscal de achitare a unei taxe suplimentare de către agenții economici care desfășoară activități de alimentație publică (baruri, restaurante și alte activități recreative) și nicidecum girul autorității locale privind legalitatea desfășurării activității”, conform comunicatului citat.
Sursa foto: ISU București-Ilfov
Într-un comunicat semnat de șeful Poliției Locale Sector 2, Aurel Dobrilă, se arată că pe data de 16 iunie 2016 societatea comercială a fost sancționată contravențional de polițiștii locali.
„Amenda a fost aplicată conform Legii nr. 12/ 1990, republicată, pentru desfășurarea de activități de alimentație publică fără să aibă autorizația de desfășurare a activităților prevăzute în grupele cod CAEN 561 (restaurant), 563 (baruri și alte activități de servire a băuturilor) de la Primăria Sectorului 2”, conform comunicatului citat.
„Articolul 20, pct. 2 din OG nr. 2/ 2001 precizează că pentru aceeași faptă, respectiv lipsa autorizației de desfășurare a activităților, nu se pot aplica două sau mai multe sancțiuni principale repetate, motiv pentru care nu a fost aplicată o altă sancțiune contravențională societății. În vederea reautorizării bazei de agrement — etapa II — corpul de birouri și unități de cazare, autorizată inițial prin AC nr. 1197/ 74T/ 11.10.2006 și nr. 999/ 48T/ 31.07.2008, SC MORGANA INVEST SRL a solicitat și obținut de la Primăria Sectorului 2 autorizația de construire nr. 654/ 41T/ 06.12.2012. Ulterior, a depus anunțul de începere a lucrărilor la Primăria Sectorului 2 cu nr. 66175/ 10.11.2014 și la Inspectoratul Regional de Construcții București-Ilfov cu nr. 35815 /17.11.2014”, se mai arată în comunicat.
„La data de 7.06.2016 polițiștii locali din cadrul Direcției Control — Serviciul Disciplina în Construcții s-au deplasat la adresa din str. Tuzla nr. 50 unde au constatat că nu se executau lucrări de construire, nefiind demarate lucrările pentru care a fost obținută Autorizația de construire nr. 654/ 41T/ 2012. Cu această ocazie au întocmit o notă de constatare în care se menționează că lucrările pentru care s-a cerut autorizație de construire nu au fost demarate, deși anunțul de începere a lucrărilor a fost înregistrat, așa cum prevede legea. Întrucât la data deplasării în teren nu au fost prezentate planurile-releveu, anexă la Cartea Funciară, prin adresa Poliției Locale Sector 2 titularului construcțiilor i-a fost comunicat faptul că autorizația pentru desfășurarea activităților de alimentație publică nu va fi eliberată de Primăria Sectorului 2”, se explică în comunicatul de presă.
Se face precizarea că „girul privind desfășurarea activităților comerciale în orice locație este dat de instituțiile reglementate în Legea nr. 359/ 2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în Registrul Comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice. "Autorizația privind desfășurarea activității de alimentație publică reprezintă doar transpunerea solicitării Codului fiscal de achitare a unei taxe suplimentare de către agenții economici care desfășoară activități de alimentație publică (baruri, restaurante și alte activități recreative) și nicidecum girul autorității locale privind legalitatea desfășurării activității”, conform comunicatului citat.
Sursa foto: ISU București-Ilfov
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii