Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
05:20 21 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

"La Mama" nu are autorizatie de mediu

ro

09 Aug, 2007 00:00 2829 Marime text
1186603998.jpg

SC Trotter Restaurant SRL a solicitat aviz pentru restaurantul "La Mama", din Mamaia, dupa doua luni de la inaugurare

Primul restaurant "La Mama" din afara Bucurestiului, si cel de-al saptelea din retea, a fost deschis pe data de 9 iunie. In conditiile in care procedura autorizatiei de mediu este una destul de indelungata, iar caracterul restaurantului din Mamaia este unul sezonier, cel mai probabil, unitatea si-ar fi deschis portile de abia sezonul urmator. Dezavantajele materiale in cazul respectarii legislatiei ar fi fost foarte mari, cel putin in contextul in care investitia pentru unitatea din statiune se ridica la suma de 200.000 de euro. Catalin Mahu, proprietarul intregii retele, sustinea, cu ocazia inaugurarii de la inceputul lumii iunie, ca, pentru aceasta investitie estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 - 500.000 de euro, pana la sfarsitul sezonului. Amplasat pe locul fostului restaurant Scapino, "La Mama" se intinde pe o suprafata construita de aproximativ 800 metri patrati, avand o capacitate de 280 de locuri si 40 de angajati. Restaurantul de pe litoral face parte dintr-o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in 1999, numarand la ora actuala sapte restaurante si o cafenea, Cafepedia. Bazele lantului de restaurante "La Mama" au fost puse de Catalin Mahu si Dragos Petrescu. La sfarsitul anului 2005, cei doi parteneri s-au despartit, Petrescu punand pe picioare lantul de restaurante "City Grill". Chiar si dupa despartire, "La Mama" a continuat sa fie o afacere de succes. Cifra de afaceri in 2006 a fost de aproximativ 6,5 milioane euro, anul acesta estimandu-se un nivel de aproximativ noua milioane de euro. "La Mama" a devenit prima retea independenta de restaurante din Romania, care a implementat si certificat standardele de calitate. In prezent, compania "La Mama" analizeaza posibilitatea extinderii retelei de restaurante prin introducerea sistemului de franciza.

Scris de: {autor}Nicoleta MOCANU{/autor}

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii