O familie a fost debransata "din greseala" de catre angajatii Electrica
O familie a fost debransata "din greseala" de catre angajatii Electrica
21 Jun, 2006 00:00
ZIUA de Constanta
1483
Marime text
# Locuinta celor doi a fost debransata, chiar daca factura era platita # Din constructia blocului, circuitele erau inversate intre apartamente, lucru neobservat de electricieni si nereclamat de proprietari * Reprezentantii Electrica sustin ca la Serviciul Deranjamente abonatul trebuia sa reclame doar lipsa tensiunii in casa, deoarece stia ca are factura achitata
Un caz mai putin obisnuit li s-a intamplat la doi constanteni, sot si sotie, care au fost lasati fara curent electric de catre angajatii societatii Electrica, desi aveau facturile platite si nu erau pe lista datornicilor care riscau sa fie debransati. In cursul zilei de 19 iunie, in jurul orelor 10.00, o echipa de electricieni ai Electrica s-au deplasat la o adresa din zona Delfinariu pentru a efectua o debransare la un abonat care primise deja instiintare in acest sens. Ajunsi la fata locului, electricienii nu si-au dat seama ca circuitele pe palierul etajului erau inversate din constructia blocului si au debransat exact abonatul care nu avea datorii. Pentru ca nimeni nu era acasa la acea ora, persoana debransata fara sa stie si-a dat seama abia seara, cand a sosit acasa. In conditiile in care temperatura de-afara a atins si 30 grade Celsius, iar in casa toata aparatura electrocasnica nu functiona, proprietarul (R.M.) a sunat in jurul orelor 21.00 sa reclame neintelegerea creata la Serviciul Deranjamente 929. Operatorul de serviciu i-a raspuns ca la aceasta ora nu se mai poate face nimic, insa neregula va fi comunicata echipelor de interventie. O a doua reclamatie a proprietarului s-a inregistrat la orele 23.30, cand la acelasi numar de telefon, lui R.M. i s-a explicat ca regulile privind deconectarile sunt foarte stricte in cadrul Electrica, iar operatiunea de reconectare trebuie facuta de angajatii serviciului care s-au deplasat la fata locului. Potrivit declaratiilor proprietarului, abia la primele ore ale diminetii situatia s-a remediat.Viciu de comunicareReferitor la situatia creata, reprezentantii societatii Electrica sustin ca instalatia interioara din casa apartine proprietarului, care avea obligatia ca, in momentul in care a aflat ca circuitele sunt inversate, sa reclame acest lucru. Operatiunea de deconectare si reconectare implica anumite reguli stricte privind introducerea tuturor datelor in calculator referitoare la abonat, data de la care nu a platit factura si data la care a achitat restanta, pentru a putea fi rebransat. Reprezentantii Electrica spun ca in timpul convorbirilor purtate intre operator si abonat a existat un viciu de comunicare deoarece abonatul trebuia sa spuna direct ca nu are tensiune in casa si nicidecum ca a fost debransat din cauza unor circuite inversate. Purtatorul de cuvant al Electrica Dobrogea, Johanna Scanteie, sustine ca in cazul in care pe viitor vor mai fi semnalate si alte asemenea incidente, abonatul trebuie sa explice clar la Serviciul Deranjamente ca nu are tensiune in casa, in cazul in care stie ca are platita factura la zi si nu a primit nici un fel de somatie pentru debransare. In prezent, la numarul de telefon 929 se pot reclama numai deranjamentele insa in curand, se vor primi orice fel de reclamatii cu privire la furnizarea energiei electrice catre abonati.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii