O lună de la dubla tragedie Iată ce acte sunt în dosarul morţii tânărului Tzacla
O lună de la dubla tragedie:Iată ce acte sunt în dosarul morţii tânărului TzaclaMâine, 19 octombrie, se împlineşte o lună de la producerea tragicului accident în urma căruia şi-au pierdut viaţa atât Marin Alexandru C., de 16 ani, cunoscut ca şi „Tzacla", cât şi copilul de nouă ani al celuilalt conducător implicat în nefericitul eveniment. Până la acest moment, lucrătorii Serviciului Rutier Constanţa au finalizat o marte parte dintre documente, de la dosar lipsind cele două necropsii, precum şi expertiza tehnico-ştiinţifică. Actele întocmite de Serviciul Judeţean de Medicină Legală vor intrat în posesia poliţiştilor de la Rutieră în momentul în care Inspectoratul de Poliţie al Judeţului va achita prestaţia medicilor legişti.
În seara zilei de 19 septembrie 2011, Gigel T., de 45 de ani, din Constanţa, a condus o Dacia Logan, pe bulevardul Aurel Vlaicu. La un moment dat, Gigel T., ar fi efectuat o manevră neregulamentară de întors peste marcajul axial dublu continuu şi a fost lovit de motocicleta Yamaha condusă de Marin Alexandru C., alias „Tzacla", care şi-a pierdut viaţa la locul accidentului. Tot în acest accident, Mironel Gabriel T., de 9 ani, fiul lui Gigel T., a fost grav rănit, fiind dus în stare foarte gravă în Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, unde a şi decedat, în ciuda eforturilor depuse de medici. În prezent, dosarul cauzei se află în atenţia Serviciului Poliţiei Rutiere Constanţa, care aşteaptă cele două necropsii efectuate de medicii legişti. După ce vor primi respectivele documente, oamenii legii pot solicita efectuarea expertizei tehnico-ştiinţifice a accidentului, în urma căreia se va stabili cine şi în ce măsură se face vinovat de producerea dublei tragedii. Până la acest moment, în dosar există procesul-verbal de cercetare la faţa locului, planşa foto, schiţa locului accidentului, dar şi declaraţiile martorilor identificaţi. Potrivit poliţiştilor, Tzacla nu ar fi avut voie să circule cu respectiva motocicletă, motiv pentru care nu se exclude posibilitatea ca vina pentru producerea accidentului să fie împărţită la doi: Gigel T., şoferul Loganului, care a vrut să întoarcă peste marcajul axial dublu continuu, şi Marin Alexandru C., conducătorului motorului, care nu avea ce căuta pe motor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp