Schimbari majore in Politie
Schimbari majore in PolitieMinistrul de Interne ridica securea deasupra capetelor celor de la Politia Transporturi
Vizita ministrului Ioan Rus a bagat "mortul in casa" celor de la Politia Transporturi * Acesta a anuntat oficial ca se va efectua o restructurare completa in cadrul acestei institutii * Nu se cunosc inca adevaratele motive care au condus la luarea acestei decizii * De asemenea, se pare ca vor fi efectuate schimbari si in cadrul Politiei de Frontiera * Ziaristii au reclamat ministrului faptul ca nu exista comunicare intre cei de la Politia de Frontiera si presa
Ieri, in jurul orelor pranzului, ministrul de Interne, Ioan Rus, a efectuat o vizita de lucru in municipiul Constanta, vizita care s-a incheiat cu o scurta conferinta de presa ce a fost organizata in sala de festivitati a Inspectoratului Judetean de Politie Constanta.Scopul oficial al vizitei domnului ministru la Constanta a fost lansarea unuia dintre cele noua programe preventive initiate de Ministrul de Interne, program intitulat "Frontiere Sigure, Frontiere Europene". De fapt, ieri, in cadrul conferintei de presa, discutiile s-au axat, in principal, pe anumite prioritati ale Ministerului de Interne, legate de tot ceea ce se numeste Port. Discutiile au avut ca punct de incepere enumerarea tuturor celor noua programe ce vor fi puse in practica de catre cei de la MI, dar, pe parcurs, toata discutia s-a orientat spre polul transporturilor maritime. Ministrul de Interne Rus a spus, la un moment dat, destul de transant, ca va initia o "restructurare completa a Politiei Transporturi".Care au fost motivele datorita carora s-a luat aceasta decizie, nimeni nu poate sa dea un raspuns cert. Exista, dupa cate stim, doua variante, una sustinuta, neoficial, de reprezentanti ai Inspectoratului Politiei Transporturi, si alta, tot neoficiala, ce apartine unei grupari din cadrul MI, care tine mortis sa discrediteze activitatea celor luati in vizor. Una dintre variante este cea privitoare la un complot prin care se urmareste crearea unei comenzi unice la nivelul celor doua inspectorate existente, prin comasarea celor doua institutii intr-una singura, iar cea de-a doua varianta, mai putin agreata de multa lume, ar fi cea conform careia in Portul Constanta ar fi derulate activitati mafiote (trafic de droguri etc.), care ar fi trecute sub tacere voluntar de catre politistii de la sectia Transporturi. Cert este ca, pana in prezent, cei de la sectia Transporturi sunt primii pe tara in topul realizarilor profesionale, fapt care se pare ca deranjeaza anumiti sefi de departamente ai IGP. In cadrul conferintei de ieri, ministrul Rus a mai fost sesizat de faptul ca cei de la Politia de Frontiera Constanta nu colaboreaza cu presa, fapt care i-a pus pe jar pe cei responsabili cu acest lucru, mai ales ca ministrul a promis o ajustare majora a acestui aspect.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp