Serviciul de eliberare a pasapoartelor s-a mutat la Prefectura
Serviciul de eliberare a pasapoartelor s-a mutat la PrefecturaLipsa spatiului, inca nerezolvata
Procesul verbal de predare-primire a serviciului comunitar a fost semnat saptamana trecuta * Prefectul Danut Culetu a semnat ieri ordinul privind numirea cu delegatie a sefilor serviciilor de eliberare a pasapoartelor si de inmatriculare a autovehiculelor * Conducerea serviciului de eliberare a pasapoartelor a revenit comisarului Carmen Belu, iar cea a serviciului de inmatriculare a autovehiculelor, sefului Politiei Rutiere, Romeo Tecau
De la 1 ianuarie, serviciile de evidenta si eliberare a pasapoartelor ar fi trebuit sa functioneze in cadrul prefecturilor, iar serviciile de evidenta populatiei, in subordinea consiliilor judetene locale. Procesul verbal depredare-primire a serviciului comunitar privind eliberarea pasapoartelor a fost semnat saptamana trecuta, in prezent reprezentantii Prefecturii realizand demersurile necesare pentru a gasi spatiile efective pentru preluarea serviciului in sediul institutiei judetene.Totodata, prefectul Danut Culetu a semnat ieri ordinul privind numirea cu delegatie a sefilor serviciilor de eliberare a pasapoartelor si de inmatriculare a autovehiculelor si permise auto.Secretarul general al Prefecturii judetului Constanta, Claudiu Palaz, a declarat ca pentru preluarea serviciului de eliberare a pasapoartelor, regulamentul de organizare si functionare a fost avizat de reprezentantul Guvernului in teritoriu, cu avizul inspectoratelor de specialitate de la nivel central. Potrivit declaratiilor lui Palaz, conducerea serviciului de eliberare a pasapoartelor a revenit comisarului Carmen Belu, iar cea a serviciului de inmatriculare a autovehiculelor, sefului Politiei Rutiere, Romeo Tecau. Cei doi vor asigura conducerea interimara, pana la sustinerea concursurilor pentru atestare pe post.In ceea ce priveste spatiul in care serviciul de eliberare a pasapoartelor isi va desfasura activitatea, dupa toate probabilitatile, acesta va fi infiintat in sala 01 de la subsolul Prefecturii. Palaz a mentionat ca pana in prezent au fost gasite mai multe variante de spatii pentru infiintarea serviciului la nivelul institutiei. Astazi, va sosi la Constanta o delegatie care va identifica varianta optima pentru ca angajatii serviciului sa-si poata desfasura activitatea in conditii normale.In ceea ce priveste serviciile publice comunitare pentru eliberarea permiselor auto si certificatelor de inmatriculare pentru autovehicule, nu s-a identificat pana in prezent un spatiu optim, acestia urmand sa-si desfasoare activitatea in cadrul birourilor de la Politie. Palaz a precizat ca organigrama de functionare pentru aceste servicii este mai stufoasa, respectiv 33 de posturi, fapt ce nu permite amplasarea logisticii specifice in sediul Prefecturii.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp