Sorin Lungan nu are chef sa respecte legea
Sorin Lungan nu are chef sa respecte legeaPatronul fabricii de mobila Hermann Mob uita ca mobila Eugeniei Pretulencu e in garantie
Femeia escrocata de conducerea fabricii de mobila Hermann Mob nu reuseste sa se inteleaga cu patronul Sorin Lungan * Acesta refuza cu ostentatie sa ii repare mobila, desi aceasta are defecte de fabricatie si este in garantie * Vazand ca a epuizat toate celelalte cai legale, Pretulencu e decisa sa il actioneze in instanta pe Lungan * Femeia a incercat o ultima solutie: i-a trimis o reclamatie in care il prevenea ca, daca in 24 de ore nu trimite pe cineva sa ia mobila cu defecte, il va da in judecata, dar raspunsul nu a venit * Contactat telefonic de catre noi, Lungan nu a vrut sa comenteze si ne-a acuzat, pe nedrept, ca i-am deformat afirmatiile in articolul anterior care a tratat acest caz
Cotidianul nostru a publicat pe data de 1 iulie a.c. un articol cu titlul "Escrocata de patronul unei fabrici de mobila". Materialul prezenta situatia unei constantence care se considera pacalita de Sorin Lungan, patronul societatii Hermann Mob, cu sediul in Constanta, pe strada Industriala nr. 3. Eugenia Pretulencu a comandat mobila in valoare de aproximativ 4.000 de euro firmei lui Lungan, dar a platit numai 3.700, fiind nevoita sa renunte la un set de canapele si fotolii, inainte de finalizarea intregii lucrari, caci acestea nu corespundeau deloc comenzii. Pretulencu ne-a declarat ca nici alte componente nu respectau schitele initiale. In plus, multe piese din mobilier erau deja deteriorate. Cateva usi ale noptierelor si ale sifonierului lasau spatii intre ele si corpul mobilei, mai multe piese fusesera perforate gresit, iar gaurile astupate cu chit. La alte piese, in urma montarii, lucrare executata tot de angajati ai firmei Hermann Mob, suruburile perforasera in totalitate bucata de lemn si iesisera prin partea opusa. Observand aceste defecte, Pretulencu a refuzat sa ridice mobila cu defecte. Ea a solicitat interventia Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului. In urma discutiei dintre patronul Sorin Lungan si cei doi inspectori OJPC deplasati la fata locului, Claudiu Reghintovschi si Gheorghita Mocanu, s-a stabilit ca beneficiarul sa ridice numai piesele de mobilier fara defecte, urmand ca restul sa fie reparate si livrate ulterior. Dupa ce Eugenia Pretulencu a plecat, profitand de lipsa ei, Lungan i-a trimis acasa piesele de mobila cu defecte, aratand in acest fel ca nu are nici o intentie de a i le repara. A urmat un adevarat circ. Inspectorul sef al OJPC Constanta, Eugen Voineagu, s-a prezentat acasa la Eugenia Pretulencu, pentru a vedea mobila, dar acolo nu a incheiat nici un proces-verbal, pe motiv ca el nu se pricepe la mobila, si a pus-o pe femeie sa faca o lista cu piesele pe care le considera defecte. Dupa o reclamatie scrisa la OJPC, s-a stabilit ca Pretulencu sa primeasca certificatul de garantie, caci Lungan nu isi indeplinise nici macar aceasta obligatie minimala, si s-a hotarat ca reprezentantii firmei sa ia mobila cu probleme pentru a o reconditiona. Totul a fost insa in zadar. Lungan s-a prins in joc si a trimis acasa la beneficiar un reprezentant al firmei, care a spus ca a fost trimis de catre patron sa ridice numai barul, desi mai multe corpuri aveau probleme, iar angajatul Hermann Mob nu a fost de acord sa incheie un proces-verbal de ridicare a marfii. Temandu-se ca ar putea fi din nou escrocata, Pretulencu a refuzat sa ii dea barul in acele conditii. Lungan a considerat ca si-a facut datoria si ca e absolvit de orice vina, spunand ca Pretulencu nu a vrut sa ii dea mobila pentru a o repara. De aceeasi parere e si Eugen Voineagu, fapt care a determinat-o pe Eugenia Pretulencu sa considere ca OJPC nu apara interesele consumatorilor, ci pe cele ale patronilor.Lungan refuza sa vorbeasca
Dorind sa aflam si punctul de vedere al reprezentantilor fabricii Hermann Mob, am stat de vorba cu patronul firmei, Sorin Lungan. Acesta ne-a spus ca Pretulencu nu accepta sa ii repare mobila si ca vrea neaparat returnarea banilor. Lungan s-a aratat dispus, pentru a cata oara la nivel declarativ (!), sa repare mobila cu probleme, stabilindu-se ca Eugenia Pretulencu sa il sune si sa rezolve litigiul. La telefon, insa, Lungan a intors-o din nou, spunand ca nu are ce discuta despre acest subiect si ca, daca Pretulencu vrea ceva de la el, sa ii trimita o solicitare scrisa. "Comportamentul lui a fost mereu acelasi. Dupa ce i-am platit mobila si il sunam pentru a rezolva problema, imi spunea de fiecare data ca nu are timp pentru mine. Inainte de a face comanda insa avea timp! Am stat de vorba ore intregi, mi-a facut schite si mi-a dat sugestii". Situatia in care se afla Eugenia Pretulencu in acest moment e foarte delicata. Ea beneficiaza de certificat de garantie, conform caruia Hermann Mob e obligata sa ii repare mobila cu defecte de fabricatie, dar Lungan nu vrea sa respecte legea! Femeia nu se poate folosi de aceste piese de mobilier si le tine demontate in mijlocul casei, caci ii este teama ca Lungan poate pretexta apoi ca defectele au aparut in urma asamblarii lor. De aceea, Eugenia Pretulencu a trimis o reclamatie la sediul Hermann Mob, in care reaminteste toate neajunsurile acestei situatii si cere un raspuns in 48 de ore, prevenindu-l pe Lungan ca, altfel, va incerca sa obtina in instanta ceea ce a fost imposibil de obtinut prin alte cai, legale de altfel. Am incercat sa stam de vorba din nou cu Sorin Lungan si i-am telefonat. "Nu vreau sa va spun. Eu mi-am batut gura de pomana si dumneavoastra v-ati permis sa faceti altceva. Am considerat ca nu trebuie sa stam de vorba, da? Eu vorbesc de pomana". Si ne-a inchis telefonul. Ii reamintim lui Sorin Lungan, care face referire la articolul nostru din 1 iulie, ca in acel material am reprodus intocmai punctul sau de vedere, fara a denatura in nici un fel sensul cuvintelor sale. Cu toate acestea, el refuza orice dialog atat cu Eugenia Pretulencu, cat si cu noi.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp