Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:18 24 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Un nou produs Carlsberg lansat pe piata

ro

03 Feb, 2006 00:00 941 Marime text

Noua sticla Carlsberg Club Bottle a fost lansata la Constanta, concomitent cu deschiderea unui nou club, Carlsberg "Biliard&Snooker"

Carlsberg a lansat in urma cu doua seri la Constanta, noua locatie Carlsberg "Biliard & Snooker" si Carlsberg Club Boottle. Mai exact, noua sticla Carlsberg Club Bottle evidentiaza, prin logo-ul embosat, prin designul special conceput, una dintre principalele valori ale marcii - pasiunea pentru excelenta. Carlsberg Club Bottle devine astfel un accesoriu la moda in cluburi si cafenele ce confirma inca o data atributele brandului, cosmopolitismului si contemporaneitatea, adaptat profilului bautorilor de bere din intreaga lume. Noul design transmite inca un atribut specific acestei marci , acela de a crea interactiune intre oamenii cu o pasiune comuna, Carlsberg, o bere superpremium, "probably the best beer in the world". Catalin Ignat, director marketing URBB, sustine ca, in ciuda celor peste 150 de ani de existenta, Carlsberg dovedeste inca o data ca prin inovatie reuseste sa ramana o marca mereu tanara si "trendy". Noua sticla, special conceputa pentru pasionatii marcii Carlsberg, raspunde cerintelor acestui tip de consumator, foarte atent la detalii care vrea sa fie diferit si sa-si exprime prin intermediul fiecarui accesoriu personalitatea. Carlsberg Club Bottle si-a inceput calatoria in jurul lumii in 2004, poposind mai intai in cluburile si barurile din Malaezia si Suedia, ulterior fiind lansata in alte 11 tari. De asemenea, reprezentantul URBB a mai mentionat faptul ca noua bere s-a bucurat de popularitate in randul consumatorilor de pe aceste piete si este convins ca asteptarile vor fi confirmate si de clientii romani. Carlsberg este una dintre marcile internationale de top, fondata la Copenhaga, in 1847, si consumata in peste 150 de tari din intreaga lume. De remarcat ca aproximativ 90% din berea Carlsberg este produsa si vanduta in afara Danemarcei, compania-mama acordand licenta de productie unor fabrici din intreaga lume. Anul trecut, vanzarile acestei marci in tara noastra au crescut cu 10% fata de anul precedent. In Romania, din anul 2001, de cand a fost produsa pentru prima oara si pana in prezent, vanzarile au crescut de patru ori. Carlsberg are o pozitie solida in categoria berilor superpremium, detinand o cota de piata de 30%, iar pentru acest an se estimeaza o crestere a vanzarilor cu 20 de procente fata de 2005.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii