Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
15:08 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Un pod peste râul Siret, recent inaugurat, s-a prăbușit! Un bărbat a fost rănit

ro

09 Jun, 2022 15:57 2008 Marime text
Pod peste râul Siret, surpat. Foto: ISu NeamțO parte din podul construit recent peste râul Siret s-a prăbușit astăzi. 

Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Neamț, Irina Popa, prin apel la 112, pompierii au fost înștiințați despre faptul că s-a prăbușit o parte din podul de peste râul Siret, ce face legătura între localitățile Sagna și Luțca.

Un autocamion și o autoutilitară se aflau pe pod.

„În urma evenimentului produs a rezultat o victimă, un bărbat de 56 de ani, care a fost scos din interiorul autocamionului de către participanții la trafic. Acesta a fost preluat de către echipajele medicale sosite la locul evenimentului, urmând a fi preluat de echipajul SMURD TIM pentru a fi transportat la CPU Roman. 
La locul evenimentului au fost alocate forțe și mijloace de la Detașamentul de pompieri Roman,  IPJ,  IJJ,  SAJ și SVSU Sagna“ - a mai precizat Irina Popa.


Au fost scoase de sub dărâmături 4 ovine.


Precizări CNAIR 


„CNAIR precizează că podul peste râul Siret care face legătura între localitățile Sagna și Luțca din județul Neamț se află în administrarea Consiliului Județean Neamț.

De asemenea, menționăm că acest pod a fost construit, reabilitat și consolidat sub autoritatea C.J. Neamț și nu a fost niciodată în administrarea CNAIR.

Acest eveniment arată, cu atât mai mult, importanța verificării și intervențiilor pentru reparațiile și reabilitările podurilor. Din acest motiv, CNAIR verifică periodic starea podurilor și acolo unde se impune, intervine rapid cu diverse măsuri. În cazul în care există suspiciuni de neîndeplinire a minimelor criterii de siguranță a unui pod, compania poate merge până la închiderea totală a circulației pe acesta.
Pentru a nu se ajunge, însă, la închiderea circulației, CNAIR intervine la podurile aflate în administrare atunci când este nevoie, chiar cu riscul unor reacții negative din partea opiniei publice.
Este și cazul podurilor dunărene (Borcea și Cernavodă), a viaductului Valea Poștei de pe DN7 (Călimănești) sau a pasajului de pe DN1 de la Otopeni, unde s-a intervenit pentru reabilitarea structurilor sau înlocuirea unor elemente, cu mult înainte ca situația să prezinte riscuri pentru circulație.
CNAIR și-a asumat riscul unor critici din partea participanților la trafic, nemulțumiți că lucrările îngreunează circulația, și a pus întotdeauna pe primul loc siguranța și viața cetățenilor.”
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii