BCR a obtinut re-certificarea sistemului de management al calitatii
BCR a obtinut re-certificarea sistemului de management al calitatii
07 Nov, 2005 00:00
ZIUA de Constanta
725
Marime text

Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut re-certificarea sistemului de management al calitatii, (in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2001), din partea prestigioasei companii internationale de certificare - Moody International. In domeniul managementului calitatii, BCR a trecut intr-o noua etapa, cea de implementare a Sistemului de Management Integrat, prin valorificarea tuturor sistemelor de cerinte descrise in documente de referinta aplicabile la nivel international: managementul calitatii, managementul sanatatii si securitatii in munca, managementul securitatii informatiilor si managementul de mediu. "Abordarea calitatii in BCR inseamna acceptarea provocarii de a ne consolida cultura organizationala pe principiile managementului calitatii, motiv pentru care suntem increzatori ca vom contribui la integrarea tarii noastre in Uniunea Europeana, prin adoptarea reglementarilor internationale si mentinerea certificarii conformitatii sistemului implementat", a mentionat Nicolae Danila, presedintele BCR. BCR isi propune sa devina, in premiera pentru piata bancara romaneasca, promotorul Sistemelor de Management Integrat.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii