Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
06:37 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Clientii Connex isi pot plati factura si prin Raiffeisen Bank

ro

04 Aug, 2003 00:00 812 Marime text

De miercuri, clientii firmei de telefonie mobila au posibilitatea si de reincarcare a cartelei telefonice, in baza unui serviciu pus la dispozitie de catre aceasta banca

Connex si Raiffeisen Bank au lansat, miercuri, serviciul "myBaking", destinat clientilor de telefonie mobila prin care acestia au posibilitatea de a efectua plata facturii telefonice sau reincarcarea cartelei direct de la telefonul mobil prin trimiterea unui Short Message Service - SMS. Pentru a avea acces la "myBanking", clientii Connex trebuie sa preschimbe vechile cartele cu cele Smart SIM, in timp ce noii clienti vor primi direct cartele de 64 de Kb. Astfel, in baza noului serviciu, activarea acestuia va presupune si deschiderea unui cont curent la Raiffeisen Bank, fapt ce va fi realizat concomitent cu depunerea unei cereri, in care vor fi specificate numerele de telefon pentru care se doreste plata facturii prin acest sistem. Plata facturii si reincarcarea cartelei nu vor necesita cheltuieli suplimentare. Prin acest nou sistem clientilor Connex le va fi permisa extinderea facilitatilor de plata pentru electricitate sau alti furnizori de utilitati. Valoarea reincarcarii se alege dintr-un tabel de valori care apare in meniul telefonului. In ceea ce priveste securitatea operatiunilor de achitare a facturii sau de reincarcare a cartelei, operatiunea este securizata, accesul realizandu-se pe baza unui cod BPIN. Prin "myBanking", clientii au acces la informatii privind contul, cursul valutar si convertor valutar, notificari privind diverse operatiuni, precum debitari, creditari, rata dobanzii, scadere sold, rata credit.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii