In baza noii intelegeri, clientii bancii isi vor putea efectua platile vamale prin intermediul acest
In baza noii intelegeri, clientii bancii isi vor putea efectua platile vamale prin intermediul acest
11 Aug, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
835
Marime text
Acord intre Raiffeisen Bank si Directia Generala a Vamilor
Raiffeisen Bank si Directia Generala a Vamilor (DGV) au semnat un acord pentru decontarea electronica a datoriei vamale. Prin acest procedeu, un client Raiffeisen Bank, ce are de efectuat o plata catre vama, cum ar fi taxele vamale, poate ordona plata electronic de la sediul firmei. Banca va efectua plata si, concomitent, va transmite un mesaj electronic catre biroul vamal implicat, prin care se confirma efectuarea acesteia. Acest nou serviciu pe care banca il pune la dispozitia clientilor sai reduce semnificativ de mult timpul pe care acestia l-ar petrece pana cand biroul vamal poate dispune imediat liberul de vama, fara a fi necesara asteptarea unor confirmari pe suport de hartie. Acest serviciu este binevenit mai ales pentru clientii Raiffeisen Bank care desfasoara curent activitati cu birourile vamale. Totodata, acestia beneficiaza astfel si de o reducere substantiala a costurilor administrative implicate de obtinerea liberului de vama, birourile vamale lasand implicit la dispozitia respectivilor clienti marfurile vamuite in scopul prevazut de regimul vamal. In prima etapa, sistemul va fi implementat ca pilot la un numar de sase puncte vamale. DGV si Raiffeisen Bank au convenit, de asemenea, sa imbunatateasca sistemul de decontare electronica utilizat in prezent, astfel incat sa permita extinderea acestui procedeu modern la toate punctele vamale din Romania, in conditii de maxima eficienta si securitate.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii