Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:31 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proces de rebranding la BRD

ro

22 Sep, 2003 00:00 829 Marime text

Valoarea totala a investitiei in acest proces va fi de aproximativ 1,5 milioane euro, proces ce va fi finalizat pana la sfarsitul acestui an * Noul slogan al bancii va fi "Puterea de a reusi", care ilustreaza, potrivit reprezentantilor BRD - Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale, principalul obiectiv strategic pe care aceasta si l-a fixat: plasarea clientilor in centrul preocuparilor sale

La inceputul saptamanii trecute, Banca Romana pentru Dezvoltare - Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale a anuntat ca printre obiectivele sale din viitorul apropriat si care va fi materializat pana la sfarsitul acestui an este investirea a aproximativ 1,5 milioane euro in cadrul unui proces de rebranding. Procesul este menit a sublinia apartenenta institutiei bancare la grupul francez, actionarul sau majoritar. Circa un milion de euro din fondurile totale alocate vor avea ca destinatie campania de rebranding la nivelul intregii retele a bancii din Romania, in vreme ce 500.000 euro reprezinta costul campaniei publicitare pe care institutia o va derula prin intermediul canalelor de televiziune. Astfel, in cadrul procesului, toate unitatile BRD vor fi dotate cu elementele noii identitati corporative, proces care are ca termen 31 decembrie 2003 si care face parte din contextul unei noi etape in dezvoltarea BRD, precum si ca urmare a deciziei de rebranding la nivelul grupului Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale. Legat de aceasta campanie, Patrick Gelin, directorul general al BRD, a aratat ca procesul de schimbare a identitatii de marca a societatii intervine dupa ce aceasta a fost reorganizata in profunzime, anul trecut, iar sistemul informatic a fost modificat. "De asemenea, la 30 septembrie va fi inaugurat noul sediu social al bancii", a mai spus Gelin. Prima modificare ce va fi efectuata in baza procesului de rebranding va in ceea ce priveste sloganul cu care apare banca pe piata. Acesta va fi "Puterea de a reusi", care ilustreaza, potrivit reprezentantilor BRD - Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale, principalul obiectiv strategic pe care aceasta si l-a fixat: plasarea clientilor in centrul preocuparilor sale. Pe de alta parte, presedintele bancii a afirmat ca, in perioada urmatoare, institutia se va axa asupra activitatilor de finantare corporatista, a celor de finantari public-private, precum si asupra fondurilor comune de investitii. Patrick Gelin a refuzat sa ofere date exacte referitoare la rezultatele financiare preconizate pentru intregul an, adaugand insa ca acestea vor fi "relativ stabile" comparativ cu anul 2002, in contextul introducerii in acest an a noului regulament privind clasificarea creditelor si provizioanele. In primele sase luni ale acestui an, BRD - Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale a raportat o scadere de 14,3% a profitului net, fata de perioada similara din 2002, pana la 1.043 miliarde lei (28,5 milioane euro). Rezultatul brut din exploatare a crescut cu 30% in comparatie cu perioada ianuarie-iunie a anului anterior, atingand un nivel de 1.820 miliarde lei (49,8 milioane de euro). Venitul net bancar s-a majorat cu 30% in intervalul mentionat, in vreme ce numarul clientilor a urcat la peste 1,5 milioane, reflectand o crestere de 25% fata de primele sase luni din 2002. BRD - GSG este a doua banca din Romania dupa marimea activelor, depozitelor si imprumuturilor acordate. Actionarul majoritar al companiei este banca franceza Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale, cu o participatie de 51%. Restul actiunilor sunt detinute de societatile de investitii financiare (SIF) si mici actionari, cu pachete de sub 5%.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii