Serviciul de accesare a informatiilor bancare, implementat de BRD si Orange
Serviciul de accesare a informatiilor bancare, implementat de BRD si Orange
29 Sep, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
641
Marime text
"Mobilis este o noua modalitate de comunicare, prin intermediul careia clientii BRD pot continua sa utilizeze serviciile noastre 24 de ore pe zi, sapte zile din sapte", a declarat Patrick Gelin, directorul general al bancii * Acesta apreciaza ca, pana la sfarsitul anului viitor, un numar de 40.000-50.000 de clienti vor folosi serviciul Mobilis
BRD - Groupe Soci=E9t=E9 G=E9n=E9rale a lansat, miercuri, serviciul de mobile banking - Mobilis, care va permite clientilor abonati ai retelei Orange sa acceseze informatii bancare si sa realizeze plati prin intermediul telefonului mobil. "Mobilis este o noua modalitate de comunicare, prin intermediul careia clientii BRD pot continua sa utilizeze serviciile noastre 24 de ore pe zi, sapte zile din sapte. Este evident ca aceste canale de comunicare intre banca si client se diversifica tot mai mult", a declarat, in cadrul unei conferinte de presa, Patrick Gelin, directorul general al bancii. Pentru a dispune de aceasta facilitate, clientii vor depune la banca o cerere de initiere a serviciului. De asemenea, este necesara schimbarea cartelei SIM la unul dintre magazinele Orange. Inlocuirea SIM-ului este gratuita, pastrandu-se totodata vechiul numar de telefon. Mobilis permite vizualizarea soldurilor si transferuri intre conturile deschise de client la BRD. Pentru moment, serviciul de plati asigura numai achitarea facturii Orange. Valoarea platilor trebuie sa se inscrie in intervalul 100.000 lei si 1.000 de euro. In ceea ce priveste planurile de viitor, directorul Directiei strategie si marketing din BRD, Henri Bellenger, a afirmat: "Suntem in discutii cu alte companii pentru plata facturilor la electricitate si gaz, cablu TV, servicii prin Internet, iar, mai tarziu, achitarea taxelor si impozitelor. Nu avem inca detalii pentru perioada de timp pana cand vom oferi aceste servicii". Directorul general al bancii apreciaza ca, pana la sfarsitul anului viitor, un numar de 40.000-50.000 de clienti vor folosi serviciul Mobilis. Extinderea serviciului bancar este planificata si de Orange, care va folosi platforma tehnica pentru toate colaborarile de acest gen. Pentru fiecare interogare clientul primeste un raspuns prin Short Message Service - SMS, pentru care va plati 0,16 dolari. La mesajele predefinite sau tip alarma, costul scade la 0,14 dolari.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii